Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cayenne schreef:Antoontje schreef:Maar er wordt toch gelinkt naar het topic, waardoor je als fotograaf nog steeds je foto's mét naam laat zien?
Maar dat betekent nog niet dat je alsnog aan het bezit van iemand anders mag sleutelen.
laraxXxemma schreef:voor mij maakte eigenlijk alleen dat logo uit, is wel zo netjes dat een uitgelicht foto niet word gefotoshopt. snap ook wel dat dat als reclame kan worden gezien, maar goed origineel is origineel, ik vind niet dat bokt dat zou mogen doen zonder toestemming. rest aan fotograaf enzo; dat zie je dan in het topic zelf wel als je dat wil weten. toestemming vragen om te plaatsen; 1 vraag, welke fotograaf wil dat niet ? (kan geen rede verzinnen waarom niet, anders reageer je die maar even)
Anders nieuwe regeling over de foto voor uitgelicht? een foto met niet over de hele foto het logo? weet dat de foto sowieso scherp moet zijn enz, dus dan dat erbij?
Vind het inderdaad ook erg jammer
Celine_Famke schreef:laraxXxemma schreef:voor mij maakte eigenlijk alleen dat logo uit, is wel zo netjes dat een uitgelicht foto niet word gefotoshopt. snap ook wel dat dat als reclame kan worden gezien, maar goed origineel is origineel, ik vind niet dat bokt dat zou mogen doen zonder toestemming. rest aan fotograaf enzo; dat zie je dan in het topic zelf wel als je dat wil weten. toestemming vragen om te plaatsen; 1 vraag, welke fotograaf wil dat niet ? (kan geen rede verzinnen waarom niet, anders reageer je die maar even)
Anders nieuwe regeling over de foto voor uitgelicht? een foto met niet over de hele foto het logo? weet dat de foto sowieso scherp moet zijn enz, dus dan dat erbij?
Vind het inderdaad ook erg jammer
Zoals ik al zei, elke dag 4- 5 bokkers PB'en om te vragen of hun foto's in uitgelicht mogen gaat hem niet worden. Kost te veel tijd en waarschijnlijk is de TS van het topic niet eens de fotograaf en moet die het dus ook nog eens navragen bij de fotograaf. Hier kan dagen overheen gaan! Dat betekend dat we ook soms dagen zullen hebben zonder uitgelicht.
Ik denk dat als dit verwacht wordt, er geen uitgelicht meer terug komt.