Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
antje_vip schreef:Hoeveel topics over dit onderwerp gaan er nog komen
LisaaBloem schreef:Ik heb wel een concreet voorbeeld. In het nieuwste tattoo topic zijn de laatste pagina's nogal vijandig, en dat komt voornamelijk door één persoon die zich niet weet te gedragen. Meerdere bokkers zeiden in dat topic ook dat zij ook in andere topics zo doet. Dus als TS steeds in die topics terecht komt waar dan net die ene rotte appel tussen zit kan ik het me goed voorstellen dat dit haar mening is.
LisaaBloem schreef:Ik heb wel een concreet voorbeeld. In het nieuwste tattoo topic zijn de laatste pagina's nogal vijandig, en dat komt voornamelijk door één persoon die zich niet weet te gedragen. Meerdere bokkers zeiden in dat topic ook dat zij ook in andere topics zo doet. Dus als TS steeds in die topics terecht komt waar dan net die ene rotte appel tussen zit kan ik het me goed voorstellen dat dit haar mening is.
tita schreef:Inmiddels vind ik het mee vallen ik vind bokt nogal kinderlijk beleid hebben en wat mij betreft mag het veel harder
wil je weten hoe echt vijandig sfeer is, ga naar het viva-forum met name de forums over relaties en seks.... daar valt mijn mond geregeld van open daar is men pas grof en vijandig en is bokt een peulenschil of het grote fok-forum
tita schreef:Inmiddels vind ik het mee vallen ik vind bokt nogal kinderlijk beleid hebben en wat mij betreft mag het veel harder
wil je weten hoe echt vijandig sfeer is, ga naar het viva-forum met name de forums over relaties en seks.... daar valt mijn mond geregeld van open daar is men pas grof en vijandig en is bokt een peulenschil of het grote fok-forum
Jolien87 schreef:Ik heb juist het idee dat het de laatste maanden een stuk gezelliger is geworden op bokt. Het aantal zogenaamde reltopics is weleens groter geweest. Helemaal geen reltopics is niet te voorkomen aangezien je hier met zoveel verschillende mensen en meningen te maken hebt. Daarnaast zijn er zowel volwassenen, als onvolwassenen en niet iedereen kan (al) even goed nadenken over de reacties die ze plaatsen.
Petrichor schreef:Tja laatst een reactie in een topic waar iedereen vol trotst zijn bruine of zwarte paard laat zien, waarop een bokker reageert: Een enkeling springt eruit en verder is het een behoorlijke manege bij elkaar haha.
Dat soort reacties vind ik het jammer en wat mij betreft mag daar wel wat aan gedaan worden.
Verder vind ik bokt erg gezellig!
alltimapanda schreef:Ik werd laatst voor domme geit uitgescholden alleen omdat ik niet deed wat hun wilde. Verder ook als ze hun zin niet krijgen drammen/zeuren ze erg.
Ik heb vaak geen eens zin meer om ergens op een topic te reageren.