Jolien87 schreef:Ik heb juist het idee dat het de laatste maanden een stuk gezelliger is geworden op bokt. Het aantal zogenaamde reltopics is weleens groter geweest. Helemaal geen reltopics is niet te voorkomen aangezien je hier met zoveel verschillende mensen en meningen te maken hebt. Daarnaast zijn er zowel volwassenen, als onvolwassenen en niet iedereen kan (al) even goed nadenken over de reacties die ze plaatsen.
Ik ervaar dit ook, stuk gezelliger, weinig reltopics en Bokkers hebben meer begrip voor elkaar. Daarentegen houden veel Bokkers wel van een goede discussie en ik merk dat dit vaak als een 'naar sfeertje' ontvangen wordt. Helemaal onnodig.
Petrichor schreef:Tja laatst een reactie in een topic waar iedereen vol trotst zijn bruine of zwarte paard laat zien, waarop een bokker reageert: Een enkeling springt eruit en verder is het een behoorlijke manege bij elkaar haha.
Dat soort reacties vind ik het jammer en wat mij betreft mag daar wel wat aan gedaan worden.
Verder vind ik bokt erg gezellig!
Tsja iedereen zijn mening, als je die reactie echt niet door de beugel vindt kunnen moet je erop Temmen.