Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shadow0 schreef:Rije, moedig ze nou niet aanm.bokt.nl wordt niet meer actief onderhouden, niet alle functies zijn daar beschikbaar. We willen vooral dat Bokt5 voor iedereen goed te gebruiken is.
Maar ik hoor graag welke functies jullie missen in de huidige site. Wat zou je in een app willen hebben dat je nu niet hebt?
Shadow0 schreef:Rije, moedig ze nou niet aanm.bokt.nl wordt niet meer actief onderhouden, niet alle functies zijn daar beschikbaar. We willen vooral dat Bokt5 voor iedereen goed te gebruiken is.
Maar ik hoor graag welke functies jullie missen in de huidige site. Wat zou je in een app willen hebben dat je nu niet hebt?
Deetjeeuh schreef:Mocht heel bokt een klein bedrag doneren denk dat je al een heel eind komt naar de €7500 toe. Daarnaast houdt bokt er ook wel wat aan over, dus dat zou wellicht een klein bedrag erbij moeten zijn. De precieze dingen weet ik absoluut niet, maar er nog uitgebreider of nadenken en alle opties ophouden zou wel fijn zijn.De meeste bokkers hebben er toch wel wat voor over. Ik vind bokken op mijn mobiel ook niet fijn, dus ik zou ook echt meer bokken als het op mijn mobiel goed werkt.
Polly schreef:En bokt werkend maken op tapatalk? Is dat niet eenvoudiger
romyloverrr schreef:waarom moet heel bokt voor zo'n rotapp betalen omdat een klein gedeeltje een app wil?
Terwijl bokt prima werkt op de telefoon/tablet.
Deetjeeuh schreef:romyloverrr schreef:waarom moet heel bokt voor zo'n rotapp betalen omdat een klein gedeeltje een app wil?
Terwijl bokt prima werkt op de telefoon/tablet.
Klein deel? Volgens mij weet je niet hoe groot zo'n deel is. Dat weet denk ik niemand zo. Het hoeft natuurlijk niet, ieder zijn keus. Maar bij mij werkt bokt niet prettig op mijn telefoon. Topics met foto's kan ik gewoon niet goed bekijken wat erg vervelend is. Verder komen er andere dingen door het beeld heen wat vervelend is. Pb'en is absoluut niet fijn en zo kan ik nog wel meer opnoemen. Voor mij zou het een uitkomst zijn.