Wordt het niet eens tijd voor de Bokt app?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mooblie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:49

Ik vind persoonlijk de site op mijn telefoon goed werken, dus wat zou een app daaraan veranderen? Je hebt toch een redelijke verbinding nodig om de pagina's te openen en eventueel de foto's te zien. Ook daar zal een app niets voor kunnen betekenen.

Het enige wat ik zou kunnen bedenken is dat het pb'en makkelijk zou gaan, maar dat is naar mijn mening niet iets waar duizenden euro's in gestoken zouden moeten worden

Jamiefris

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:50

En als je moet betalen voor bokt of bokt app zal ook niemand het leuk vinden.

Babsding

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 11:57

Ik werk freelance voor een app ontwikkelaar. Moet toch iets in te regelen zijn? Ik zou wel eens vrijblijvend willen rondvragen hier...

Rije
Hoofd Bezwaarcommissie

Re: Wordt het niet eens tijd voor de Bokt app?

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:27

Jullie weten allemaal van het bestaan van m.bokt.nl? De mobiele versie dus?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:29

Rije, moedig ze nou niet aan ;) m.bokt.nl wordt niet meer actief onderhouden, niet alle functies zijn daar beschikbaar. We willen vooral dat Bokt5 voor iedereen goed te gebruiken is.

Maar ik hoor graag welke functies jullie missen in de huidige site. Wat zou je in een app willen hebben dat je nu niet hebt?

Ylvy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:31

Is het niet beter om gewoon een chatfunctie te maken op bokt?
Dan heb je toch niet meer nodig?

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:42

Shadow0 schreef:
Rije, moedig ze nou niet aan ;) m.bokt.nl wordt niet meer actief onderhouden, niet alle functies zijn daar beschikbaar. We willen vooral dat Bokt5 voor iedereen goed te gebruiken is.

Maar ik hoor graag welke functies jullie missen in de huidige site. Wat zou je in een app willen hebben dat je nu niet hebt?

Uhm.... Ik gebruik niet alle forum onderdelen dus dat voor mij alleen die zichtbaar zijn. Of alleen actieve onderwerpen en eigen berichten? Voor onderweg makkelijk en snel.

PenP2014

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:45

Ik zie de toegevoegde waarde van een app ook niet zo... wat is er lastig aan om je internet icoontje te openen en bokt.nl in te voeren? Ik vind de mobiele site zo simpel en makkelijk als wat. Waar is een app voor nodig?

Edit ik open trouwens m.bokt niet eens. Gewoon bokt.nl en dat werkt prima. Hartstikke overzichtelijk

Doorzetter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:54

Ik zal het in ieder geval een verademing vinden _/-\o_

melissapupa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:56

iedereen geeft een beetje :Y)

ilaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:58

Nou de site past zich netjes aan op mijn mobiel. Dus een app zou ik niet nodig vinden.
Ik kan het goed gebruiken op mijn mobiel dus vind een app dan niet noodzakelijk. Ook omdat het heel erg duur is zo'n app te ontwikkelen.

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 12:58

kickstarter? :=

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-14 13:03

En bokt werkend maken op tapatalk? Is dat niet eenvoudiger

MartinJJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:24

Voor diverse forums gebruik ik Tapatalk.
Bokt.nl wordt daarin wel gevonden, maar bij inloggen komt ereen foutmelding:

"Class user not found
(user.class.php:6)

Zou fijn zijn als dit werkte!

MartinJJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:31

@Shadow0 : een overzicht van vorige 'Uitgelicht's, tijdlijn of zo, zou leuk zijn.

Warboel

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:35

Gaan we weer _O-

1x in de zoveel tijd wordt er een topic als dit geopend, wordt er duidelijk gemaakt dat het te duur is en niet nodig is en dan is het weer over om vervolgens weer opnieuw te beginnen.

Ik zou zeggen, gebruik de zoekfunctie eens :Y) Bart heeft volgens mij een keer een uitgebreide verklaring gegeven waarom het gewoon niet mogelijk is.
Het lijkt mij ook niet zo nodig, de site werkt prima mobiel. Kost alleen maar weer telefoongeheugen...

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:37

Als heel bokt nou 1 euro doneert :))

Een app is te duur, daarom komt deze er niet. De mobiele bokt is toch prima te gebruiken? :)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:47

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:56

Mocht heel bokt een klein bedrag doneren denk dat je al een heel eind komt naar de €7500 toe. Daarnaast houdt bokt er ook wel wat aan over, dus dat zou wellicht een klein bedrag erbij moeten zijn. De precieze dingen weet ik absoluut niet, maar er nog uitgebreider of nadenken en alle opties ophouden zou wel fijn zijn. :Y) De meeste bokkers hebben er toch wel wat voor over. Ik vind bokken op mijn mobiel ook niet fijn, dus ik zou ook echt meer bokken als het op mijn mobiel goed werkt. :j

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 14:58

zou super leuk zijn!!

is er geen goedkoper alternatief?

Vero

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:02

Shadow0 schreef:

ten eerste een app is gewoon super handig :D

maar wat ik mis:
Deetjeeuh schreef:
Mocht heel bokt een klein bedrag doneren denk dat je al een heel eind komt naar de €7500 toe. Daarnaast houdt bokt er ook wel wat aan over, dus dat zou wellicht een klein bedrag erbij moeten zijn. De precieze dingen weet ik absoluut niet, maar er nog uitgebreider of nadenken en alle opties ophouden zou wel fijn zijn. :Y) De meeste bokkers hebben er toch wel wat voor over. Ik vind bokken op mijn mobiel ook niet fijn, dus ik zou ook echt meer bokken als het op mijn mobiel goed werkt. :j

mee eens

Polly schreef:
En bokt werkend maken op tapatalk? Is dat niet eenvoudiger

oke, dit wil ik!

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:04

waarom moet heel bokt voor zo'n rotapp betalen omdat een klein gedeeltje een app wil?
Terwijl bokt prima werkt op de telefoon/tablet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:08

romyloverrr schreef:
waarom moet heel bokt voor zo'n rotapp betalen omdat een klein gedeeltje een app wil?

Klein deel? Volgens mij weet je niet hoe groot zo'n deel is. Dat weet denk ik niemand zo. Het hoeft natuurlijk niet, ieder zijn keus. Maar bij mij werkt bokt niet prettig op mijn telefoon. Topics met foto's kan ik gewoon niet goed bekijken wat erg vervelend is. Verder komen er andere dingen door het beeld heen wat vervelend is. Pb'en is absoluut niet fijn en zo kan ik nog wel meer opnoemen. Voor mij zou het een uitkomst zijn. ;)

Weggebokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:09

Deetjeeuh schreef:
romyloverrr schreef:

Klein deel? Volgens mij weet je niet hoe groot zo'n deel is. Dat weet denk ik niemand zo. Het hoeft natuurlijk niet, ieder zijn keus. Maar bij mij werkt bokt niet prettig op mijn telefoon. Topics met foto's kan ik gewoon niet goed bekijken wat erg vervelend is. Verder komen er andere dingen door het beeld heen wat vervelend is. Pb'en is absoluut niet fijn en zo kan ik nog wel meer opnoemen. Voor mij zou het een uitkomst zijn. ;)

Maar zouden ze daarom nou een hele bokt app moeten maken?
Ze kunnen toch ook gewoon de mobiele versie aanpassen?

Ik zou een app ook niet nodig vinden, en als iedereen daar voor zou moeten betalen zou ik dat niet leuk vinden.
Als het niet anders is oke.. Maar de jonge bokkers (onder andere ik) zouden van hun ouders helemaal niet mogen betalen..
Pech voor de jonge bokkers dan? Hoop ik toch niet.. :n

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-14 15:14

Wat is nou echt de toevoeging van een app? Behalve dat het dan toevallig een app is en dat er blijkbaar bij hoort tegenwoordig? Als je verder iets mist op de site, kan je dat toch aangeven, zoals de genoemde chatfunctie?

Misschien ben ik er wel gewoon te oud (en ouderwets) voor, maar ik begrijp die hele heisa om apps sowieso niet. Zijn we eindelijk een beetje verlost van het gezeur om een 'like knop' (want oh je zou toch maar een zin moeten typen ipv een knopje drukken), krijgen we dit dus weer. Bokt is een forum, geen facebook en ook geen app.
Ook het idee dat elke bokker wat zou bijdragen: leuk bedacht, gaat niet werken. Je kan niemand verplichten en ik gok zo dat ik niet de enige ben die weigert om maar een cent aan zoiets te besteden. Ik zie de meerwaarde er niet van in dus waarom zou ik er aan bijdragen?