Lijkt mij ook leuk als dit weer terug komt! Ook hier heb ik nu wel de mogelijkheid om mee te doen en ik hou wel van wat variatie af en toe.
Iris82
Geplaatst: 27-05-14 20:19
Beste allemaal,
Omdat de mods van VT het beiden een beetje druk hebben, heb ik in overleg met hen besloten om jullie wat verder op weg te helpen. We willen graag met jullie afspreken om de testrecepten weer nieuw leven in te blazen. Wel willen we een proefperiode afspreken van een half jaar. Op dat moment gaan we evalueren en kijken hoe nu verder.
Voorheen werd dit altijd door de moderators geregeld, we willen het graag nu bij jullie neerleggen. Er zijn zoveel enthousiaste mensen, er moet vast wel iemand zijn die wil meehelpen. Is er iemand bereid om dit op zich te nemen?
Ik vind dat concept zelf wat omslachtig, ik vond hetbaltijd leuk wanneer er een recept uit vt werd gepikt, iedereen dit maakte en dan een cijfer, nu gaat het in drie stappen, weet niet hoe andere daar over denken?
Fijn, het lijkt mij ook leuk! Wil eventueel de moderators wel helpen. Ik ben overigens ook voor één testrecept en dan allemaal cijfers geven. Dat andere is te ingewikkeld/langdradig/minder toegankelijk.