"Gedichtje voor .." AAAaargh!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 01:53

Mag er dan ook een forum/topic komen voor mensen die het niet meer zien zitten? Haha!

Elliot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 02:03

gerbenfroh schreef:
sorry dat ik steun zoek bij mn lieve bokkers .. dit is de enige manier waarop ik me een beetje kan uitten.. alles beter kwijt in vorm van een gedicht aan lieve mensen hier dan alles opkroppen toch?

Als je je gevoelens uit in een topic waar ook andere mensen een gedicht plaatsen heeft dit toch hetzelfde effect als wanneer je een nieuw topic opent?? Dit is niet l*llig bedoeld, want ik snap echt wel dat het helpt om dingen van je af te schrijven. Alleen is het makkelijker om dit gedicht dan in een speciaal hiervoor aangemaakt topic te plaatsen lijkt mij...

isabelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:33

Sizzy schreef:
Nee, een forum lijkt me een beetje overdreven.
Het is nog steeds een paardenforum, en gedichtenfora heb je in weet ik veel hoeveel vormen op de rest van het net Lachen

?

sorry schiet hier ff bij in een lach, paardeforum, hahaha, ik vind het hier eerder een forum van alles geworden!

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 10:55

Een gedichtenforum lijkt mij een goed plan. Al die gedichten de laatste tijd... ik vindt het niet intressant(Sorry, heb gewoon niks met gedichten) dus ik irriteer me er best wel aan. Het zijn er gewoon zoveel Scheve mond

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 11:08

isabelle"]
[quote="Sizzy schreef:
Nee, een forum lijkt me een beetje overdreven.
Het is nog steeds een paardenforum, en gedichtenfora heb je in weet ik veel hoeveel vormen op de rest van het net Lachen

?

sorry schiet hier ff bij in een lach, paardeforum, hahaha, ik vind het hier eerder een forum van alles geworden!
[/quote]

De basis is nog steeds een Paardenforum

Zo kunnen we voor elk onderwerpje wel een ander forum gaan maken. Dat heeft totaal geen nut en zo wordt het alleen maar onoverzichtelijk.

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-12-03 16:48

Precies Sizzy de basis is een paardenforum, en op een gegeven moment moet je toch iets met 12.000 bezoekers.

Nu nog een moddie/beheerder die zijn mening geeft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 17:51

Ynzo"]
[quote="gerbenfroh schreef:
sorry dat ik steun zoek bij mn lieve bokkers .. dit is de enige manier waarop ik me een beetje kan uitten.. alles beter kwijt in vorm van een gedicht aan lieve mensen hier dan alles opkroppen toch?

Als je je gevoelens uit in een topic waar ook andere mensen een gedicht plaatsen heeft dit toch hetzelfde effect als wanneer je een nieuw topic opent?? Dit is niet l*llig bedoeld, want ik snap echt wel dat het helpt om dingen van je af te schrijven. Alleen is het makkelijker om dit gedicht dan in een speciaal hiervoor aangemaakt topic te plaatsen lijkt mij...
[/quote]
Vind ik ook. Zo kan ik het een beetje van me af schrijven

Sizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 18:08

Charlotte schreef:
Precies Sizzy de basis is een paardenforum, en op een gegeven moment moet je toch iets met 12.000 bezoekers.

Nu nog een moddie/beheerder die zijn mening geeft?

Maar na al deze reacties snap ik nu nog steeds niet wat er mis is met een ' Het grote gedichtentopic' Verward

Met collages gaat het toch ook goed, daar wordt toch ook gewoon op de verschillende collages gereageerd?
Waarom zou dat dan niet gaan met gedichten? Omdat nu toevallig 10 mensen druk bezig zijn met allerlei gedichtjes
te schrijven, vind ik niet dat daar een apart forum voor moet komen.
Die mensen kunnen ook hun dichtkunst kwijt op diverse dichtfora. Knipoog

ponymeid1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:19

Precies Knipoog

Het is wel een alles en nog wat fora geworden... Maar we delen allemaal dezelfde liefde : paarden Haha!:))

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-03 23:25

ik snap zowiezo nie wa sommige dinge op bokt moete ik bedoel tis een paardenorum.... maja... Schijnheilig

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:46

mesastamp schreef:
ik snap zowiezo nie wa sommige dinge op bokt moete ik bedoel tis een paardenorum.... maja... Schijnheilig

Sorry Verdrietig

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-03 09:58

is mijn mening ik zeik niemand af maar ook die topics over cavia;s enzo vind ik gwn raar hetis toch een paardenforum en dan krijg je van alles en nog wat wat niet paarden is vind ik niet passen op dit forum en als je dan ioets tege iemand wil zegge doe dat dan via msn of pb...maar misschien ben ik wel de enige di ezo denkt sorry dan! en nix persoonliojks tegen niemand OK dan!

luna_cockie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 09:57

Er zijn ook zoveel topics over: ''OEh,ik heb met die en die gezoend'',en ojeehj,weer ongesteld enzow.Daar wor ik anders ook opzich bwel gek van,maar je kan daar toch gewoon overheen lezen?

mesastamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-03 10:44

luna_cockie schreef:
Er zijn ook zoveel topics over: ''OEh,ik heb met die en die gezoend'',en ojeehj,weer ongesteld enzow.Daar wor ik anders ook opzich bwel gek van,maar je kan daar toch gewoon overheen lezen?

tis en blijft een paardenforum toch wordt er echt niet goed van Boos!

Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-03 23:41

Daar voor is dus speciaal een jeugdhonk, waar dus de jeugd centraal staat met al zijn problemen er om heen Knipoog

Het gaat er om dat er een heleboel gedichten zijn, die eigelijk niet echt ergens thuishoren en dus ergens centraal moeten komen te staan in een verzamel topic.
Dit forum is immers zo groot dat nu eenmaal niet iedereen over paarden wil/kan vertellen.

Botervlieg

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 08:46

Charlotte"]
[quote="GeNeRaAlTjE"][quote="gerbenfroh schreef:

Ben ik het helemaal mee eens!!
[/quote]

Niet aanvallend bedoeld hoor, je gevoelens uiten is prima, beter dan ze op te kroppen. Maar je hoeft ze niet voor ons te maken, tuurlijk zullen mensen reageren, maar zoals ik al zei dan kun je beter naar een gedichten forum gaan, 'ervaringen' uitwisselen.
[/quote]

Spreek jij jezelf nou niet een beetje tegen?

(je vorige post:)

Een gedichtje is prima, maar het meeste ( en dan met name van die puberale drama tekstjes ) zijn ronduit kattengejank..

Aardig? Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 09:02

Botervlieg"]
[quote="Charlotte"][quote="GeNeRaAlTjE"]
[quote="gerbenfroh schreef:

[/quote]

Niet aanvallend bedoeld hoor, je gevoelens uiten is prima, beter dan ze op te kroppen. Maar je hoeft ze niet voor ons te maken, tuurlijk zullen mensen reageren, maar zoals ik al zei dan kun je beter naar een gedichten forum gaan, 'ervaringen' uitwisselen.
[/quote]

Een gedichtje is prima, maar het meeste ( en dan met name van die puberale drama tekstjes ) zijn ronduit kattengejank..

Aardig? Verward
[/quote]
Latyen we het er maar op houden dat sommige mensen niet weten wat echte problemen zijn Knipoog

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:35

luna_cockie schreef:

dan word ik gek van al die typfouten.
die gedichten staan in jeugdhonk, en jeugdhonk gaat NIET over paarden. dus als je je daar niet voor intresseert, ga je toch niet naar jeugdhonk?

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:36

Sammm"]
[quote="Botervlieg"][quote="Charlotte"]
[quote="GeNeRaAlTjE"][quote="gerbenfroh schreef:

[/quote]

[/quote]

Aardig? Verward
[/quote]
Latyen we het er maar op houden dat sommige mensen niet weten wat echte problemen zijn Knipoog
[/quote]

Inderdaad..ik weet van Sammm dat ze échte problemen heeft, en Sammm weet van mij dat ik échte problemen heb.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:38

gerbenfroh"]
[quote="luna_cockie schreef:

die gedichten staan in jeugdhonk, en jeugdhonk gaat NIET over paarden. dus als je je daar niet voor intresseert, ga je toch niet naar jeugdhonk?
[/quote]
Dat vind ik nou ook. Als je vindt dat bokt alleen maar voor paarden is dan kunnen jeugdhonk en algemeen enzo ook wel weg Scheve mond .

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 11:51

Sammm"]
[quote="gerbenfroh"][quote="luna_cockie schreef:

[/quote]
Dat vind ik nou ook. Als je vindt dat bokt alleen maar voor paarden is dan kunnen jeugdhonk en algemeen enzo ook wel weg Scheve mond .
[/quote]

inderdaad. Dit forum was misschien basis voor paarden, en paardenforums staan nog steeds in de meerderheid. Dus als je er een hekel aan hebt dan kijk je toch niet bij alle andere forums...

Missy

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 12:22

Ik denk niet dat het gaat over het feit dat dit een paardenforum is, maar over het feit dat jeugdhonk gewoon vol staat met gedichten. Ikzelf vindt dit ook irritant... Scheve mond
Ik kan er wel overheen lezen maar als je ziet hoeveel gedichten er steeds geplaatst worden... Dan kan dat toch beter in een algemeen topic. Zo blijven andere topics ook een tijdje op de eerste pagina staan en wordt het weer een stuk overzichtelijker

verana

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 14:12

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 16:46

verana schreef:
[JH] Grote gedichten topic

Zo dat is dan ook opgelost lijkt me

Ik vind het een goed idee, ik hoop dat het niet gesloten wordt Lachen

Gerbenfroh

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-03 18:06

Ja, alleen 't lijkt me wel lastig om nu op iedereen te reageren..toch is een forum een beter idee Haha!