Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
gerbenfroh schreef:sorry dat ik steun zoek bij mn lieve bokkers .. dit is de enige manier waarop ik me een beetje kan uitten.. alles beter kwijt in vorm van een gedicht aan lieve mensen hier dan alles opkroppen toch?
isabelle"]
[quote="Sizzy schreef:Nee, een forum lijkt me een beetje overdreven.
Het is nog steeds een paardenforum, en gedichtenfora heb je in weet ik veel hoeveel vormen op de rest van het net![]()
?
Ynzo"]
[quote="gerbenfroh schreef:sorry dat ik steun zoek bij mn lieve bokkers .. dit is de enige manier waarop ik me een beetje kan uitten.. alles beter kwijt in vorm van een gedicht aan lieve mensen hier dan alles opkroppen toch?
Charlotte schreef:Precies Sizzy de basis is een paardenforum, en op een gegeven moment moet je toch iets met 12.000 bezoekers.
Nu nog een moddie/beheerder die zijn mening geeft?
Charlotte"]
[quote="GeNeRaAlTjE"][quote="gerbenfroh schreef:sorry dat ik steun zoek bij mn lieve bokkers .. dit is de enige manier waarop ik me een beetje kan uitten.. alles beter kwijt in vorm van een gedicht aan lieve mensen hier dan alles opkroppen toch?
Botervlieg"]
[quote="Charlotte"][quote="GeNeRaAlTjE"]
[quote="gerbenfroh schreef:sorry dat ik steun zoek bij mn lieve bokkers .. dit is de enige manier waarop ik me een beetje kan uitten.. alles beter kwijt in vorm van een gedicht aan lieve mensen hier dan alles opkroppen toch?
luna_cockie schreef:Er zijn ook zoveel topics over: ''OEh,ik heb met die en die gezoend'',en ojeehj,weer ongesteld enzow.Daar wor ik anders ook opzich bwel gek van,maar je kan daar toch gewoon overheen lezen?
Sammm"]
[quote="Botervlieg"][quote="Charlotte"]
[quote="GeNeRaAlTjE"][quote="gerbenfroh schreef:sorry dat ik steun zoek bij mn lieve bokkers .. dit is de enige manier waarop ik me een beetje kan uitten.. alles beter kwijt in vorm van een gedicht aan lieve mensen hier dan alles opkroppen toch?
gerbenfroh"]
[quote="luna_cockie schreef:Er zijn ook zoveel topics over: ''OEh,ik heb met die en die gezoend'',en ojeehj,weer ongesteld enzow.Daar wor ik anders ook opzich bwel gek van,maar je kan daar toch gewoon overheen lezen?
Sammm"]
[quote="gerbenfroh"][quote="luna_cockie schreef:Er zijn ook zoveel topics over: ''OEh,ik heb met die en die gezoend'',en ojeehj,weer ongesteld enzow.Daar wor ik anders ook opzich bwel gek van,maar je kan daar toch gewoon overheen lezen?