reclame met geluid

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

CoonArt

Re: reclame met geluid

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-14 15:03

Oh echt zo hinderlijk...

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-14 16:45

Heb weer een advertentie met geluid gespot die zo maar in 1 keer begint met afspelen. Ook al heb ik het scherm bokt niet voor me.
Het gaat om een advertentie van coolblue.nl ik heb hier eventueel een ps van

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-14 01:59

Ik heb nu ook al een paar keer een advertentie met geluid gehad die zomaar gaat afspelen en wanneer ik druk op vorige krijg ik: weet u zeker dat u deze pagina wilt verlaten? Wij hebben iets leuks voor u! (iets in die trant) Ik dacht de eerste keer echt van HE wat is dit _O-

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 09:50

Geen recenter topic, sinds gister heb ik ontzettend veel reclame banners op bokt. Tussen elke 2 antwoorden staat reclame, op de home page staan ze over de recente berichten heen. Ik heb geen idee hoe op te lossen? (ben echt atechnisch!)
Ook als ik wat aanklik, dan komt er van alles omhoog aan reclame en op nieuwe tabbladen geopend..

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 12:56

Mariposa11: dan heb je malware op je pc. Zoveel reclame wordt niet door Bokt geplaatst! Kijk bij de extensies van je browser en in de geinstalleerde programma's, ook een scan met Malwarebytes en Spybot kunnen helpen. De meeste virusscanners pikken deze programma's niet op - maar zelfs Malwarebytes en Spybot missen soms wat, helaas.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 15:12

Zelfde opmerking voor _lies_ overigens. De banners die op Bokt.nl zelf verschijnen kunnen geen 'weet je zeker dat je de pagina wilt verlaten' melding geven.

De coolblue advertentie ga ik bekijken. Screenshots zijn erg welkom :j

Mariposa11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-14 20:52

euhm das al te veel computer taal voor mij, kan iemand dat in jip en janneke taal uitleggen stap voor stap? Ik ben echt een leek zeg maar haha