Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Shadow0 schreef:caboclo schreef:als je betaald heb via ideal (geloof ik kan ook een andere zijn) kan je je geld terug vorderen!!
Voor de duidelijkheid: met iDeal kan dit niet! IDeal is net als een gewone overboeking (geen automatische) of een contante betaling: je kunt deze niet terugdraaien, de ander moet jou het geld teruggeven. Het biedt ook geen enkele garantie voor jou als betaler dat degene waar je aan betaalt betrouwbaar is, het is alleen een manier voor de verkoper om meteen te weten dat het geld is aangekomen bij hem.
Met paypal kan het wel, daar is wel de mogelijkheid om een betaling terug te draaien.
xDaPhNex schreef:Vond de dekjes al bizar goedkoop...
Kaitlyn schreef:Gaat het om joost1995? Daar heb ik ook een bericht naar gestuurd voor de Eskadron dekjes, zo te lezen gelukkig dat hij niet gereageerd heeft. Ik zal wel teveel vragen hebben gesteld.![]()
Heel erg vervelend voor je, hopelijk krijg je je geld nog terug.
Akke_sSpring schreef:Ik heb afgelopen week de Friese pad van deze meneer gekocht. In alle drukte niet bij stil gestaan dat ik mijn dekje nog niet heb ontvangen. Gaat wel lekker.... Ik wacht nog op mijn produkt/geld van de webshop van superhorse en dus op die van die Joost.
bigone schreef:Voor alle 2de hands kopers, vraag om naam en adres omdat je het artikel op wil halen, zeggen ze dat dat niet kan, direct afhaken, is gewoon een goede test. Mensen die zeggen je komt maar met adres en alles erbij daarvan mag je aannemen dat het ook via de post goed gaat.
Akke_sSpring schreef:Ik heb een boze mail naar hem gestuurd en gedreigd met de politie. Bij de politie doe ik op dit moment aangifte.
Rije schreef:bigone schreef:Voor alle 2de hands kopers, vraag om naam en adres omdat je het artikel op wil halen, zeggen ze dat dat niet kan, direct afhaken, is gewoon een goede test. Mensen die zeggen je komt maar met adres en alles erbij daarvan mag je aannemen dat het ook via de post goed gaat.
Ik kan me juist ook heel goed voorstellen dat je geen "vreemde" mensen aan de deur wilt en dat je daarom geen mensen bij je thuis wilt laten komen om iets op te halen. Ik spreek hiervoor ook altijd af bij een parkeerplaats o.i.d. terwijl ik enkel goede bedoelingen heb. Waarmee ik maar wil zeggen dat de uitslag van deze 'test' absoluut niet hoeft te betekenen dat je met een onbetrouwbaar persoon hebt te maken.