18+

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fink

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:21

Doanique schreef:
Nog zo iets, misschien wilt niet iedereen te maken hebben met dat soort heftige gebeurtenissen maar het gebeurt wel natuurlijk... Als je een hoekje omloopt waar een meisje tegen een muur staat gedrukt en wordt verkracht dan gebeurt dat ook zo voor je ogen...

Buiten dat denk ik dat als je er een apart subforum voor gaat maken, het een grote 'ramptoeristen' verzameling wordt...

En stel dat je het dan echt niet wil lezen, maak het dan verplicht dat je er bijvoorbeeld 'heftig verhaal' of 'kan schokkend zijn' o.i.d.

Anoniem

Re: 18+

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:30

Ja precies! Ik vind namelijk een verhaal over iemand die alcoholverslaafd is (alcohol is 18+) minder schokkend (sorry), dan een verhaal over iemand die bruut mishandeld is oid.

Ik erger me ook dood aan titels zoals 'wat moet ik nou.' of 'help.'

Hoe kan ik dan weten waar het over gaat...

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 18:46

Wow. Het was maar een idee hoor.

en ik denk zeker niet dat 95% dan over seks gaat.
wellicht over moeilijke vraagstukken omtrent een soa ofzo.

ik denk niet dat het "oke" is dat kids bepaald "volwassen" discussies kunnen lezen.
En dan kan je lekker een trigger erop zetten *schokkend* of *18+* maar daarmee trek je ze juist aan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:52

We vallen je toch ook niet aan? We discussiëren gewoon over je idee!

Ik denk bovendien dat half bokt wat eerst nog 18< was... spontaan 18> is!

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 18:55

Haha zo bedoelde ik hem niet :) maar redelijk wat reacties in een kort ritje van mn werk naar huis. :')

ik denk dat het toch bij het invullen van een geboortedatum zou moeten blijven. Maar dan voor -18 restricted area zou moeten zijn... zoiets.

en nogmaals, ik ben erg open, maar zeer gesloten over wat ik met hubby in bed uitvreet.
Maar ik lag gister in bed te denken iets te posten op bokt, en deed dit niet vanwege het jonge grut.
dit was geen 50 tinten grijs ofzo, maar wel een heavy onderwerp.

natuurlijk zijn daar fora's voor, maar komop, bokt is huis nr. 3 voor mij. Ongeveer.
Ik wil niet naar een ander fora.

ElsRoosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:59

Ik ben ook minder jarig maar ik denk, net zoals ik dit topic heb aangeklikt, dat er redelijk wat kinderen opeens 18 zijn. Niet eens omdat ze de verhalen willen lezen maar gewoon uit nieuwsgierigheid.. En als er foto's in een topic over minder frisse onderwerpen worden geplaatst lijkt het mijn handig als die gewoon in een link staan. En ik denk ook dat er dan veel volwassenen idd niets meer zullen doen met de topics voor iedereen... Maar dat is wat ik denk. :+

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 18:59

Vumana89 schreef:
en ik denk zeker niet dat 95% dan over seks gaat.
wellicht over moeilijke vraagstukken omtrent een soa ofzo.

En wat is een soa dan. Heeft toch ook te maken met seks. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:01

Ik zie het nut wel van een dergelijk forum, Echter word voor een dergelijk sub forum altijd het argument "bokt is een paarden forum" aangehaald. Terwijl dat natuurlijk inmiddels een kul argument is.
Bokt kent al ong. 23 niet specifiek paardenfora. Dus dat vind ik geen argument meer.

Wat er wel en niet besproken kan/mag worden dat is een kwestie van de juiste regels opstellen. Ik zie er wel de mogelijkheid/nut van in.

wbt minderjarige die gewoon een afwijkende leeftijd invullen, dat is eigen verantwoording. Daarbij het bokt voor alle leeftijden is ook al lang niet meer, 16 - mag niet in de gewone itp posten geloof ik. En veel topics van 16 - worden naar het JH verplaatst als ze op LZP gepost zijn. Dus wat is er mis met een "volwassene deel"

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 19:02

Eh, ja. Maar ik zie een soa als "probleem". Ziekte.
Ziekte die je door seks oploopt. Maar elke bokker snapt dat je een soa krijgt door seks, en niet door het eten van een snoepje. Hierdoor heb ik ook niet het idee dat wat de aanleiding van de soa was besproken zou worden.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:08

Ik ben ook minderjarig... En ik zou het niet leuk vinden (en heel veel andere minderjarigen denk ik ook niet) dat er een gedeelte zou komen waar wij niet bij konden. Niet omdat ik seksverhalen wil lezen hoor :') Maar als er iets ernstigs besproken wordt (pedofilie, ziektes, mishandeling) wil ik dat eigenlijk ook wel lezen, en op reageren/over meepraten.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:12

In een ander topic werd er al voorgesteld om een 18+ en een stuk te maken dat alleen voor de jongeren is bedoeld.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 19:13

En toch Nienke555 denk ik dat je nog niet alles moet willen weten..
en dat bedoel ik niet negatief.

ik heb stukken geplaatst in het engels.. omdat ik denk dat daar info instaat die voor de jongere lezer gewoon niet geschikt is.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:14

Tegen. Bokt is voor iedereen, als je seks wil bespreken, kan je toch naar een ander forum? Bovendien is het makkelijk te omzeilen.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:15

Vumana89 schreef:

ik heb stukken geplaatst in het engels.. omdat ik denk dat daar info instaat die voor de jongere lezer gewoon niet geschikt is.

Google translate :') Nee hoor grapje :P

Wat zou ik dan nog niet moeten weten? :+

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:15

Hier heb ik ooit een topic over gemaakt, als je de zoekfunctie had gebruikt had je je antwoord uitgebreid gekregen.

[FZ] 16+ & 18+ Knopje.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 19:19

KimD schreef:
Hier heb ik ooit een topic over gemaakt, als je de zoekfunctie had gebruikt had je je antwoord uitgebreid gekregen.

[FZ] 16+ & 18+ Knopje.

Dat is een topic van 4 jaar terug. Meningen en ervaringen veranderen...

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 19:21

nienke555 schreef:
Vumana89 schreef:

Google translate :') Nee hoor grapje :P

Wat zou ik dan nog niet moeten weten? :+

Ja precies. Dat zal ongetwijfeld gebeuren.... helaas.

ik weet niet hoe oud je bent, maar er zijn zat dingen die, ondanks je nieuwsgierigheid je beter niet kan lezen...

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:24

Inderdaad, die dingen die dagelijks in de krant staan.

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 19:26

Gini schreef:
Inderdaad, die dingen die dagelijks in de krant staan.

Ik heb dan liever dat ze de krant pakken, waar voor jouw info, dingen genuanceerd instaan. Ook fotoos van de metro bomaanslagen in Madrid. Afgeblazen armen weg gephotoshopt etc.

nienke555

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:27

Ik lees de krant ook hoor :P En daar staan ook genoeg 'schokkende' dingen in.

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 19:33

Shirley schreef:
Denk dat diegenen juist dingen willen lezen die niet voor hun oogjes bestemd zijn, RusselNuwell ;)

Ja zoiets dacht ik ook, en dat is ook niet zo raar, want nieuwsgierigheid zit gewoon in de mensen.

Maar dan kan de ouders de forum tenminste niet aanklagen dat het niet voor de kinderen bestemd is en dat de kinderen meeleest en of iets te zien krijgt waarvoor het nog te jong is.

Nies_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 20:55

Doanique schreef:
Ik denk bovendien dat half bokt wat eerst nog 18< was... spontaan 18> is!

Dus? Dan hebben ze er in ieder geval wel bewust zo voor gekozen. Ik vind het idee op zich niet slecht, maar van mij hoeft er niet eens een "slot" op. Ik deed dat vroeger ook altijd en ben nooit iets te weten gekomen wat ik niet wilde weten hoor :')

Buiten dat vind ik veel dingen die te schokkend zouden zijn wel reuze meevallen.
Laatst bijgewerkt door Nies_ op 05-02-14 20:58, in het totaal 1 keer bewerkt

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-14 20:57

Haha de jeugd is keer gewend dan ons denk ik.

Mijn schattige kleine broertje wist mij laatst te verblijden met een site... de beelden staan op mijn netvlies en ik vroeg me hard af... waar is dit misgegaan?

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 21:00

Nee, lijkt me geen toevoeging voor een forum voor alle leeftijden.
Van mij mag het wegblijven.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-14 22:27

Doanique schreef:
Maar waarom dan? Als je googelt op 'sëksforum' of 'volwassenen forum' heb je er zo een hoop... Waarom moet dat dan op een paardenforum? Dit is toch een forum voor iedereen?

Er is een groot algemeen gedeelte, waarom zou je het op een paardenforum wel over al de andere dingen die te maken hebben met het leven buiten de paarden om, maar seks daarvan uitsluiten? Seks is een belangrijk onderdeel van het leven voor veel mensen.