Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum.
Bron: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels
Magrathea schreef:Het is heel simpel: als er iemand temt kijkt er een mod naar. Blijkt de reactie in strijd met de regels wordt er wat aan gedaan. Wordt er niet getemd dan wordt er niets aan gedaan of het duurt langer, want gek genoeg hebben mods niet de hele dag de tijd om elk topic op Bokt door te lezen
Magrathea schreef:Het is heel simpel: als er iemand temt kijkt er een mod naar. Blijkt de reactie in strijd met de regels wordt er wat aan gedaan. Wordt er niet getemd dan wordt er niets aan gedaan of het duurt langer, want gek genoeg hebben mods niet de hele dag de tijd om elk topic op Bokt door te lezen
cp112 schreef:Magrathea schreef:Het is heel simpel: als er iemand temt kijkt er een mod naar. Blijkt de reactie in strijd met de regels wordt er wat aan gedaan. Wordt er niet getemd dan wordt er niets aan gedaan of het duurt langer, want gek genoeg hebben mods niet de hele dag de tijd om elk topic op Bokt door te lezen
Dit is bij deze desbetreffende bokker biet het geval. Als je op zijn reacties temt krijg je of geen reactie van een mod, of er is niks mis en in het topic waar hij anderen voor h*er uit maakt werd er letterlijk geantwoord door een mod dat het wek mee valt.
En dan nóg verkondigen dat die bokker niet het hand boven het hoofd gehoudeb wordt. Alle bokkers die ooit om hem getemt hebben zeggen hetzelfde.
Het ontgaat mij geheel waarom deze bokker nog geen permanebte ban heeft. Ik heb ze voor heel wat minder voorbij zien komen.
JJane schreef:Het zou toch gewoon veel handiger zijn om een gedeelte voor 18+ te hebben wat alleen voor die leeftijd zichtbaar is. Voor de kleintjes op dit forum is toch ook een aparte afdeling.
love_western schreef:JJane schreef:Het zou toch gewoon veel handiger zijn om een gedeelte voor 18+ te hebben wat alleen voor die leeftijd zichtbaar is. Voor de kleintjes op dit forum is toch ook een aparte afdeling.
Je kunt je leeftijd zo veranderen.
Tigra_ schreef:cp112 schreef:Dit gaat al veel langere tijd zo bij deze bokker, al jaren.
Volgens mij ook inderdaad. Het was me direct duidelijk waar het over gaat.
Volgens mij is het wel een bekende van de mods. Verbaas me er ook over wat die persoon kan zeggen. Blijkbaar is niet iedereen gelijk hier.
Amandavd schreef:Nadat ik in een ander topic wees op de vriendjespolitiek werd mij het volgende gezegd door een mod: Och Amandavd, niet weer de "er zijn Bokkers die de hand boven het hoofd wordt gehouden"-theorie...
Blijkbaar zijn er toch ook andere Bokkers die dit gevoel hebben, en zodra ik de beirchten hier las had ik al enig vermoeden over welke Bokker het ging..
Magrathea schreef:Amandavd schreef:Nadat ik in een ander topic wees op de vriendjespolitiek werd mij het volgende gezegd door een mod: Och Amandavd, niet weer de "er zijn Bokkers die de hand boven het hoofd wordt gehouden"-theorie...
Blijkbaar zijn er toch ook andere Bokkers die dit gevoel hebben, en zodra ik de beirchten hier las had ik al enig vermoeden over welke Bokker het ging..
Die heb ik gezien ja. En ik moet zeggen dat het daar heel vaak op wordt gegooid. Ik heb ook wel eens een opmerking geplaatst die eigenlijk echt niet kon, was in een FZ-topic, toen werd er geroepen dat ik dat wel mocht en de rest niet, terwijl er wel degelijk binnen 5 minuten na die post een pittige PB in mijn inbox zat over dat ik me moest gedragen met mijn kleurtje.
Zeg nou zelf, wat voor reden hebben mods om iemand "de hand boven het hoofd te houden" en daarmee blijkbaar Bokt een minder prettige plek te maken voor sommigen?