Waar stelt bokt een grens?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Waar stelt bokt een grens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:15

Dan ook nog een ander punt.
T feit dat mijn paardje gestolen was, en dat k daar geen topic over mag maken omdat er een "centraal" topic voor is..
Ik kan er nogsteeds niet bij met mijn hoofd wie zoiets belachelijks bedenkt..
Bokt had ook een grote rol kunnen spelen int terug krijgen van m'n paardje gezien er binnen 3 kwartier al 50 reacties op waren toen k een topic aanmaakte..
Ik krijg alleen te horen staat in de regels, maar als ik dan zie wat voor domme dingen er voorbij komen op de voorpagina wat er eigenlijk allemaal net niet toe doet vind ik vaak, dan vind ik dat ergg vreemd.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:18

Dit is niet de eerste x dat deze bokker een.hand boven zn hoofd wordt gehouden...ik heb op FZ er ook als gevolg daarop meerdere topics gezien..

Ik heb t betreffende topic ook gelezen en sorry maar ik vind het echt schandalig dat zijn berichten er nog steeds staan :n hij noemt een andere bokker bijna.letterlijk een prutsmuts en dat mag blijven staan?

bakkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:29

Citaat:
Als je een serieuze vraag hebt met betrekking tot seks (denk aan pijn bij het vrijen) mag dat besproken worden op het MensenWelzijn forum.
Bron: http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Regels

Ik herinner me anders een topic hierover dat ook gewoon gesloten is met de mededeling "seks"

cam

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:38

Er is een hele goede oplossing voor het probleem. Zet deze bokker in je foeilijst/vijandenlijst en reageer niet meer op de reactie die door bokker worden geplaatst. Als iedereen dat nou eens zou doen wordt het " probleem " vanzelf opgelost.
Met deze bokker is een discussie voeren onbegonnen werk, als je al snapt wat hij schrijft.
En als idd zoals velen al op hebben gemerkt, er van de kant van de mod geen beperkingen zijn voor deze bokker, wij deze beperking dan maar zelf moeten instellen.
Heb ik een tijdje terug gedaan en het bevalt prima.
Het is alleen altijd zo jammer dat mensen deze bokker quoten. Dan zie ik al die onzin weer voorbij komen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:40

Het is heel simpel: als er iemand temt kijkt er een mod naar. Blijkt de reactie in strijd met de regels wordt er wat aan gedaan. Wordt er niet getemd dan wordt er niets aan gedaan of het duurt langer, want gek genoeg hebben mods niet de hele dag de tijd om elk topic op Bokt door te lezen

ElineS

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:42

Dat klinkt lekker simpel maar als jij vervolgens op je tem als reactie krijgt "Het valt wel mee" en er word onjuist gehandeld door een mod.. Ja, dan is er wel een probleem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:43

Magrathea schreef:
Het is heel simpel: als er iemand temt kijkt er een mod naar. Blijkt de reactie in strijd met de regels wordt er wat aan gedaan. Wordt er niet getemd dan wordt er niets aan gedaan of het duurt langer, want gek genoeg hebben mods niet de hele dag de tijd om elk topic op Bokt door te lezen

Er is getemd op berichten van hem. Maar dan krijgen ze als reactie dat het allemaal wel mee valt.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:44

Hoofdmod PB'en? Het blijven mensen, die mods ;) vanuit hen komt er ook een zeker oordeel kijken, want als elk topic gesloten wordt om het minste of geringste is het ook weer niet goed :))

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:52

Magrathea schreef:

Dit is bij deze desbetreffende bokker biet het geval. Als je op zijn reacties temt krijg je of geen reactie van een mod, of er is niks mis en in het topic waar hij anderen voor h*er uit maakt werd er letterlijk geantwoord door een mod dat het wek mee valt.

En dan nóg verkondigen dat die bokker niet het hand boven het hoofd gehoudeb wordt. Alle bokkers die ooit om hem getemt hebben zeggen hetzelfde.

Het ontgaat mij geheel waarom deze bokker nog geen permanebte ban heeft. Ik heb ze voor heel wat minder voorbij zien komen.

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 12:57

cp112 schreef:
Magrathea schreef:

Dit is bij deze desbetreffende bokker biet het geval. Als je op zijn reacties temt krijg je of geen reactie van een mod, of er is niks mis en in het topic waar hij anderen voor h*er uit maakt werd er letterlijk geantwoord door een mod dat het wek mee valt.

En dan nóg verkondigen dat die bokker niet het hand boven het hoofd gehoudeb wordt. Alle bokkers die ooit om hem getemt hebben zeggen hetzelfde.

Het ontgaat mij geheel waarom deze bokker nog geen permanebte ban heeft. Ik heb ze voor heel wat minder voorbij zien komen.

Misschien wordt het wel besproken achter de schermen, weet jij veel... Er is nu eenmaal veel te doen op een groot forum, dan schiet er soms wel eens iets bij in. Dat is heel vervelend maar tot hier een mod reageert kunnen we daar niet echt uitspraken over doen vrees ik :)

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:03

Dit gaat al veel langere tijd zo bij deze bokker, al jaren.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:03

Het zou toch gewoon veel handiger zijn om een gedeelte voor 18+ te hebben wat alleen voor die leeftijd zichtbaar is. Voor de kleintjes op dit forum is toch ook een aparte afdeling.

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:05

cp112 schreef:

:j juist ja… verbazingwekkend dat sommige mensen alles kunnen maken zonder permanent gebant te worden ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:05

JJane schreef:
Het zou toch gewoon veel handiger zijn om een gedeelte voor 18+ te hebben wat alleen voor die leeftijd zichtbaar is. Voor de kleintjes op dit forum is toch ook een aparte afdeling.

Je kunt je leeftijd zo veranderen.

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:06

cp112 schreef:

Volgens mij ook inderdaad. Het was me direct duidelijk waar het over gaat.
Volgens mij is het wel een bekende van de mods. Verbaas me er ook over wat die persoon kan zeggen. Blijkbaar is niet iedereen gelijk hier.

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:07

Magrathea schreef:

Helaas is het echt niet altijd zo. Ik heb vorige week twee keer getemd op een topic maar er kwam geen reactie. En toen er eindelijk reactie kwam(na 48 uur) was het op een bericht van mij wat door de mod van zn meest negatieve kant was bekeken terwijl het zo niet was bedoeld.

Magrathea

JJane schreef:

Nou ja, dat is ook weer niet zo heel moeilijk te omzeilen. Net als "vul hier je geboortedatum in" of "Klik hier als je 18 bent" op bepaalde sites 8)7 , niemand die dat controleert.
Maar, je kunt inderdaad een aparte afdeling maken, alleen verwacht ik maar weinig van het afsluiten hiervan.

Amandavd

Nadat ik in een ander topic wees op de vriendjespolitiek werd mij het volgende gezegd door een mod: Och Amandavd, niet weer de "er zijn Bokkers die de hand boven het hoofd wordt gehouden"-theorie...

Blijkbaar zijn er toch ook andere Bokkers die dit gevoel hebben, en zodra ik de beirchten hier las had ik al enig vermoeden over welke Bokker het ging..

JJane

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:09

love_western schreef:
JJane schreef:

Je kunt je leeftijd zo veranderen.

Maar ik neem aan dat je als ouder van echt jonge kinderen echt wel in de gaten houd wat je kinderen online doen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:09

Maar er zijn ook andere fora's waar je kunt vertellen wat je lekker vind. Moet dat perse hier op bokt? In hk's vind ik het prima. Maar hoef niet van iedereen te weten wat ze lekker vinden of wat niet lukt.

cp112

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:11

Tigra_ schreef:
cp112 schreef:

Volgens mij ook inderdaad. Het was me direct duidelijk waar het over gaat.
Volgens mij is het wel een bekende van de mods. Verbaas me er ook over wat die persoon kan zeggen. Blijkbaar is niet iedereen gelijk hier.

Het zegt al genoeg dat hrt merendeel van de bokkers gelijk weet wie er bedoeld wordt. Dat ik pb's ontvang waarin ook gezegd wordt dat het schandalig is dat deze bokker in al die jaren nog niet ge banned is, (laten we niet vergeten dat t een ex mod is)

Modjes wordt wakker!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:13

Amandavd schreef:
Nadat ik in een ander topic wees op de vriendjespolitiek werd mij het volgende gezegd door een mod: Och Amandavd, niet weer de "er zijn Bokkers die de hand boven het hoofd wordt gehouden"-theorie...

Blijkbaar zijn er toch ook andere Bokkers die dit gevoel hebben, en zodra ik de beirchten hier las had ik al enig vermoeden over welke Bokker het ging..

Die heb ik gezien ja. En ik moet zeggen dat het daar heel vaak op wordt gegooid. Ik heb ook wel eens een opmerking geplaatst die eigenlijk echt niet kon, was in een FZ-topic, toen werd er geroepen dat ik dat wel mocht en de rest niet, terwijl er wel degelijk binnen 5 minuten na die post een pittige PB in mijn inbox zat over dat ik me moest gedragen met mijn kleurtje.
Zeg nou zelf, wat voor reden hebben mods om iemand "de hand boven het hoofd te houden" en daarmee blijkbaar Bokt een minder prettige plek te maken voor sommigen?

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:17

Magrathea schreef:
Amandavd schreef:

Die heb ik gezien ja. En ik moet zeggen dat het daar heel vaak op wordt gegooid. Ik heb ook wel eens een opmerking geplaatst die eigenlijk echt niet kon, was in een FZ-topic, toen werd er geroepen dat ik dat wel mocht en de rest niet, terwijl er wel degelijk binnen 5 minuten na die post een pittige PB in mijn inbox zat over dat ik me moest gedragen met mijn kleurtje.
Zeg nou zelf, wat voor reden hebben mods om iemand "de hand boven het hoofd te houden" en daarmee blijkbaar Bokt een minder prettige plek te maken voor sommigen?

Ik snap dat zelf ook niet. Maar toch gebeurt er blijkbaar te einig dan. Jij hebt geleerd van die PB vermoedelijk, de bokker in kwestie die hier besproken wordt waarschijnlijk niet, aangezien deze persoon vrolijk doorgaat.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-01-14 13:22

Deze persoon is bij mijn weten nooit moderator geweest. :-) Verder kan ik me heel goed voorstellen dat zijn mening over bepaalde zaken aversie oproept bij veel mensen, maar een afwijkende mening mag nooit een reden zijn voor een OW of ban, vind ik.

Ik denk dat de moderators echt wel in de gaten houden of de reacties niet in strijd zijn met de Bokt regels, voor hen zou het juist de gemakkelijkste manier zijn om zo'n user te bannen gezien de aversie (onrust) die degene oproept. :+ Maar bannen alleen om een afwijkende mening is not done.

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-01-14 13:31

Ik denk zeker dat het vriendjespolitiek is, ik heb een OW ontvangen (waar ik uiteraard tegen in beroep ben) omdat desbetreffende bokker dusdanige opmerkingen plaatste (mijn baan is prostitutie, vrouwen zijn alleen voor seks etc.) dat ik erop reageerde dat hij maar een ander forum moet zoeken en dat hij hier niet gaat scoren bij de dames en het een triest ventje is. Gek dat mijn bericht verwijderd is, ik een Ow heb en die bokker zijn opmerkingen staan nog en hij wrijft lekker in zijn handjes achter zn computertje in spanje. Kom op modjes, bokt weet massaal over wie het gaat, menig bokker is ontevreden, doe er toch eens wat aan. Een ex mod is niet heilig, zo wel: waar kan ik solliciteren :D