Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
MyHorseGirl schreef:Giolli schreef:Mag dit topic ook een slotje krijgen?
Mee eens... Wat kunnen mensen zich toch ongelooflijk druk maken om niks.. Alsof niemand dit ooit doet. Het is een grapje.
IHN schreef:Denk je dat die jongen er ook om kan lachen als hij het leest?
Ik heb altijd geleerd dat grapjes pas leuk zijn als iedereen erom kan lachen...
als je alleen maar grapjes kunt maken over de rug van anderen is dat gewoon triest en heet in grote mensentaal gewoon pesten.
Boras schreef:Hier word iemand die we niet kennen moedwillig in de zeik gezet'door iemand die we ook al niet kennen.
Het doel is iemand belachelijk maken.
In de andere topics waar jij het over hebt, is dat niet het doel. Daar zoekt iemand hulp.
Iemand zijn itentie maakt natuurlijk alle verschil.
Boras schreef:Hier word iemand die we niet kennen moedwillig in de zeik gezet'door iemand die we ook al niet kennen.
Het doel is iemand belachelijk maken en met z'n allen uitlachen.
In de andere topics waar jij het over hebt, is dat niet het doel. Daar zoekt iemand hulp.
Iemand zijn itentie maakt natuurlijk alle verschil.
IHN schreef:Giolli, ik zeg nergens dat je een akelig mens bent. Ik heb het ook niet over jouw akelige eigenschappen...of je je erin herkent of niet mag je zelf invullen.
Het enige wat ik zeg, is dat ik het een akelige eigenschap vindt wanneer mensen het nodig vinden over de rug van iemand anders lol te hebben. Dat is gewoon mijn mening...graag geen dingen invullen die ik niet zo gezegd heb. Dank u.
IHN schreef:Geerke, ben het met je eens....liegen is ook al fout natuurlijk. Maar als hij nou denkt dat hij door gewoon te doen, gewoon niet interessant is/niemand iets met hem te maken wil hebben, whatever? Ik vind dat dus sneu.
Kijk, en als je zoiets meld...alla. Maar dat je dan bewust met een hele groep mensen dingen gaat verzinnen, om hem nog meer leugens te ontlokken...nee, ik kan er niet bij. Vind het een hele akelige eigenschap.