Ik zoek even een plaatje!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rex_Rolfo schreef:Deze is ook wel mooi: [ Afbeelding ]
Moet nog wel Bokt gaan snappen dat het 'stupid' niet letterlijk bedoeld wordt
Iolanthe schreef:Blijkbaar is er wel een geweest? [FZ] Het -de eenhoorn smilie moet blijven- topic.
Iolanthe schreef:Blijkbaar is er wel een geweest? [FZ] Het -de eenhoorn smilie moet blijven- topic.
heidy_wilco schreef:Ik vind het pakket smileys eigenlijk wel compleet
Nergens zijn er leukere smileys
_San87_ schreef:heidy_wilco schreef:Ik vind het pakket smileys eigenlijk wel compleet
Nergens zijn er leukere smileys
Op FOK! heb je een facepalm smiley ([ Afbeelding ]) en een smiley die boos is zonder dat er stoom uit de oren komt ([ Afbeelding ]). Tevens een trouwsmiley ([ Afbeelding ]) , een kuiken ([ Afbeelding ]) en een smiley met een gewei op het hoofd ([ Afbeelding ]). Vollediger dus.
Oh en vergeet de belangrijkste niet: [ Afbeelding ]. Op Bokt mis ik het boze smileymannetje het meeste. En daarna de facepalm, want die kan echt in veel topics op Bokt gebruikt worden(dit hartje heeft Bokt ook niet: [ Afbeelding ]).
Warboel schreef:[ Afbeelding ]
Iolanthe schreef:_San87_ schreef:
Op FOK! heb je een facepalm smiley ([ Afbeelding ]) en een smiley die boos is zonder dat er stoom uit de oren komt ([ Afbeelding ]). Tevens een trouwsmiley ([ Afbeelding ]) , een kuiken ([ Afbeelding ]) en een smiley met een gewei op het hoofd ([ Afbeelding ]). Vollediger dus.
Oh en vergeet de belangrijkste niet: [ Afbeelding ]. Op Bokt mis ik het boze smileymannetje het meeste. En daarna de facepalm, want die kan echt in veel topics op Bokt gebruikt worden(dit hartje heeft Bokt ook niet: [ Afbeelding ]).
Misschien moeten we de unicorn-smiley opgeven maar een topic beginnen voor de facepalm-smiley, die is soms precies wat ik zoek!