Meedoen zonder paardeninteresses.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Petrichor

Re: Meedoen zonder paardeninteresses.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:43

Hahah nee hoor, maar stond mij echt iets van bij.. :+ Dubbel geslacht? :P

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:43

Oh dat is ook lekker. De man vind het een leuk forum (net als jullie) en vraagt zelfs nog netjes of hij mee mag kletsen (meestal komen ze niet in zo'n beleefd jasje hoor)
Zou niet kunnen omdat hij paarden niet als hobby heeft.
Lekker onaardig. Je moet eens weten hoeveel mensen hier deelnemen die al jaren gestopt zijn met de paarden. Ook niet (meer) welkom dan?

Ik vind dat het geen drol uit maakt of je weet waar de neus of de kont zit, lekker aansluiten als je dat gezellig vindt. Genoeg andere stof om over te praten.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:44

holly schreef:
Oh dat is ook lekker. De man vind het een leuk forum (net als jullie) en vraagt zelfs nog netjes of hij mee mag kletsen (meestal komen ze niet in zo'n beleefd jasje hoor)
Zou niet kunnen omdat hij paarden niet als hobby heeft.
Lekker onaardig. Je moet eens weten hoeveel mensen hier deelnemen die al jaren gestopt zijn met de paarden. Ook niet (meer) welkom dan?

Ik vind dat het geen drol uit maakt of je weet waar de neus of de kont zit, lekker aansluiten als je dat gezellig vindt. Genoeg andere stof om over te praten.

Wat is er onaardig aan eerlijkheid?

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:45

Kir_Ples schreef:
lieveli schreef:
Er zijn inderdaad wel meerdere verdwaalden. Maar die openen vervolgens ook ranzige topics over of jij je bedspeelgoed recycled. En ja, dat zal ik nooit meer vergeten en ik walg er nog steeds van :')

_O- _O-
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik dacht altijd dat jij ook een man was. Tot dat ik laatst in je profiel keek en dacht oepsie. :')

Weet je dat dat ook mijn eerste gedachte was? Je had vroeger zo'n man als plaatje (geen idee wie dat was :') ) maar toen dacht ik altijd al dat het een kerel was :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:45

Dat was Rutger Hauer. EDUCATE YOURSELF!

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:51

Moet je nagaan die man op je ava was ook nog eens relatief oud, dus misschien dacht iedereen wel dat jij een ouwe snoeperd was. :)) :oo

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:53

Je weet nooit wie er achter de laptop zit.

Afbeelding

We gaan trouwens gigantisch offtopic.

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:55

Je weet niet altijd wie er achter zit, maar ik denk dat je ook heel vaak niet wilt weten hoe iemand er achter zit hahah. :P

Nou goed maar weer terug ontopic dacht ik maar zo. :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:57

Krijgen we eindelijk meer mannen op Bokt en dan is het nog niet goed -O-

:P

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:59

FOOTOO dan zien we wel verder!!
Laatst bijgewerkt door Petrichor op 21-01-14 23:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Celiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:05

*komt met serieuze toon binnenvallen :')*
Tjah sorry maar het is een PAARDENforum. Een van de redenen dat ik die tweeakters helemaal niet leuk vind :+

TMDan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:10

Nou nou, wat breng ik toch allemaal teweeg alhier :D

Ik zal het even kort uitleggen om misverstanden uit de weg te helpen:

Ik ben dus eigenaar van een tattooforum: http://www.tattoomasters.nl (mag die link wel? Anders alvast mijn excuses ;) ) Niet zo groot als dit forum maar toch tikken we binnenkort de 2700 leden aan en wordt er gemiddeld zo'n 100 keer per dag in de diverse topics gereageerd. Één van mijn partners, een bekende tattoo artieste heeft een tijdje geleden al een topic aangemaakt alhier waarin ons forum wordt aangeprezen, misschien zijn jullie het wel eens tegengekomen.

Omdat er de laatste tijd steeds vaker mensen bij ons registreren die de naam van dit forum noemen, en het dan ook hebben over jullie tattoo onderwerp leek het me leuk om eventuele geïnteresseerden kennis te laten maken met Tattoo Masters. Misschien handig mochten er vragen zijn mbt tattoos en alles wat ermee te maken heeft. En ik kon dan tevens wat van advies dienen alhier omdat ik dat wel leuk vind om te doen. Het was dus alleen maar als een stukje hulp bedoelt ;)

Ps, ook bij ons begint het met 16 jarige meisjes en jongens en eindigt het met 60 plussers ;)

Edit: ehhh, sommige reacties hebben me toch doen besluiten de foto maar even weer weg te halen. Dat voelt niet echt als een welkom.
Laatst bijgewerkt door TMDan op 21-01-14 23:32, in het totaal 1 keer bewerkt

Petrichor

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:16

Nah klinkt onschuldig toch dames? :) Ik zie eigenlijk niet zo'n probleem verder misschien hebben de tattoo dames hier nog eens wat aan en andersom natuurlijk!

Misschien die 25 berichten gewoon beantwoorden met hele logische antwoorden? :)

Of heel misschien dat er een uitzondering gemaakt kan worden? Maar goed ik vrees wat dat betreft het ergste.

TMDan

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 23:18

Ik zal een collega van me, die helemaal wild is van de viervoeters wel eens om advies vragen zodat het toch ergens op lijkt wat ik uitkraam dan :P

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:19

Heb je verstand van auto's? Trailers? Stallen? Aansprakelijk? Er is altijd wel een onderwerp te vinden op de informatieve fora waar jij ook je mening over kan geven .Met een beetje creativiteit zit je best op 25 zinnige bijdragen.

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:23

Je kunt ook gewoon doen alsof je verstand van paarden hebt. Dat doet 90% van de mensen hier :=

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:25

jeetje, was zijn er sommige mensen toch akelig..

welkom hoor! :) ik denk dat je af en toe maar ontwetend over paarden kunt zijn, dan mensen die hier af en toe hun gal over dit forum komen uitspuwen. ^^

(ik heb het dan niet persee over mensen in dit topic, maar over het algemeen 'bokt')

femo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:25

lieveli schreef:
Je kunt ook gewoon doen alsof je verstand van paarden hebt. Dat doet 90% van de mensen hier :=

Haha, ik zat met hetzelfde in mijn hoofd.

KarinvdM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:26

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:27

Algemeen

De 25 reacties moeten in dit deel gegeven worden. Slow chat topics tellen niet mee. (Met HK tag). Vaak staan er bij TAO en VSW wel wat vragen van technische aard.

Petrichor

Anoniem

antje_vip schreef:
:j Voor de secundaire onderwerpen zijn er genoeg andere fora. Sorry maar dit is een paardenforum en als je daar niks mee hebt: :evaw:

_/-\o_ *\o/* _/-\o_ *\o/* _/-\o_ *\o/*

Ik heb me zooo vaak geïrriteerd aan die mannen die zich hier aanmelden omdat ze op vrouwenjacht zijn. En dan zogenaamd ineens interesse hebben in paarden :roll: right

Mannelijke bokkers be like "ik heb vroeger paardgereden. .. in ponypark slagharen" :+

Edit: niet persoonlijk hoor tmdan.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 21-01-14 23:31, in het totaal 1 keer bewerkt

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 23:28

Ik heb nog nooit gehoord dat iemand geband is omdat hij/zij te weinig van paarden weet.
Dus kijk eens rond bij de informatieve fora of je misschien ergens wat kan toevoegen.

De foto topics zijn het makkelijkst, maar die tellen niet als nuttig bericht.

Ik heb trouwens ook iets met tattoo's, ik kijk bijna elke dag 'tattoo stories' op tv :Y)

VivaLaVida schreef:
Mannelijke bokkers be like "ik heb vroeger paardgereden. .. in ponypark slagharen" :+

:').. Lol!
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 21-01-14 23:28, in het totaal 1 keer bewerkt

Urbanus

KarinvdM schreef:
Hier kom je dus voor? [MW] [Centraal] Tattoo's

Haha Lieveli. :)) wanneer neem je eens een andere avatar?

Ik vind mijn avatar heel leuk :(

femo schreef:
jeetje, was zijn er sommige mensen toch akelig..

welkom hoor! :) ik denk dat je af en toe maar ontwetend over paarden kunt zijn, dan mensen die hier af en toe hun gal over dit forum komen uitspuwen. ^^

(ik heb het dan niet persee over mensen in dit topic, maar over het algemeen 'bokt')

Wat is er akelig aan eerlijke mensen? Moeten we het altijd met z'n allen eens zijn?

Iris82

Hihi crosspost. Great minds think alike. :+