Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
holly schreef:Oh dat is ook lekker. De man vind het een leuk forum (net als jullie) en vraagt zelfs nog netjes of hij mee mag kletsen (meestal komen ze niet in zo'n beleefd jasje hoor)
Zou niet kunnen omdat hij paarden niet als hobby heeft.
Lekker onaardig. Je moet eens weten hoeveel mensen hier deelnemen die al jaren gestopt zijn met de paarden. Ook niet (meer) welkom dan?
Ik vind dat het geen drol uit maakt of je weet waar de neus of de kont zit, lekker aansluiten als je dat gezellig vindt. Genoeg andere stof om over te praten.
Kir_Ples schreef:lieveli schreef:Er zijn inderdaad wel meerdere verdwaalden. Maar die openen vervolgens ook ranzige topics over of jij je bedspeelgoed recycled. En ja, dat zal ik nooit meer vergeten en ik walg er nog steeds van
![]()
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik dacht altijd dat jij ook een man was. Tot dat ik laatst in je profiel keek en dacht oepsie.
antje_vip schreef:Voor de secundaire onderwerpen zijn er genoeg andere fora. Sorry maar dit is een paardenforum en als je daar niks mee hebt:
VivaLaVida schreef:Mannelijke bokkers be like "ik heb vroeger paardgereden. .. in ponypark slagharen"
KarinvdM schreef:
femo schreef:jeetje, was zijn er sommige mensen toch akelig..
welkom hoor!ik denk dat je af en toe maar ontwetend over paarden kunt zijn, dan mensen die hier af en toe hun gal over dit forum komen uitspuwen. ^^
(ik heb het dan niet persee over mensen in dit topic, maar over het algemeen 'bokt')