Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BartVB schreef:Ik heb in december iets aan gepast, dacht dat het daardoor opgelost was maar schijnbaar niet.
Grootste probleem voor mij is dat ik dit probleem niet gereproduceerd krijg. Ik gebruik ook Chrome maar heb geen problemen met het uploaden van foto's.
Wat gebeurt er bij jullie precies? En hoe groot zijn de foto's? Heeft er iemand een screenshot van hoe de pagina er uit ziet na het uploaden van de eerste foto?
xFioon schreef:BartVB schreef:Ik heb in december iets aan gepast, dacht dat het daardoor opgelost was maar schijnbaar niet.
Grootste probleem voor mij is dat ik dit probleem niet gereproduceerd krijg. Ik gebruik ook Chrome maar heb geen problemen met het uploaden van foto's.
Wat gebeurt er bij jullie precies? En hoe groot zijn de foto's? Heeft er iemand een screenshot van hoe de pagina er uit ziet na het uploaden van de eerste foto?
Er gebeurd uberhaupt niks. Niet eens een wachttekentje of enig ander teken van leven als ik op uploaden klik.
Dan doe ik altijd maar advertentie opslaan, dan staat hij er gelijk, en dan weer wijzigen, weer opslaan, weer wijzigen...
Mijn foto's zitten rond de 2-3 mb.
BartVB schreef:Ik vind het ook bijzonder vervelend maar ik krijg dit probleem met geen mogelijkheid gereproduceerd :/
Op die manier is het heel erg lastig om het probleem op te lossen omdat de enige manier om naar een oplossing te werken het uitsluiten van alle mogelijke problemen is, het vinden van de oorzaak door het probleem te ontleden is iig geen optie zo.
Wat mij het meeste zou hebben is een manier om dit probleem te triggeren die 100% van de tijd werkt. Dus welke browser + welke handelingen zorgen 100% van de tijd voor de genoemde problemen? Hier werkt alles namelijk naar behoren met verschillende browsers, verschillende afbeeldingen, verschillende accounts. Erg frustrerend dat het bij mij gewoon werkt
Ik hoop hier donderdag iig weer een beetje tijd voor te hebben.
Molfre schreef:Bij mij deed hij het ook niet, tot ik voor bokt de adblocker uitzette. Nu doet hij het bij mij gewoon.
Klik met rechts op het adblock symbool in je browser > opties > personaliseren > toon advertenties op een bepaalde pagina of domein en dan bokt toevoegen.