Niet meer dan 1 foto toevoegbaar?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

BartVB
Eigenaar

Re: Niet meer dan 1 foto toevoegbaar?

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 17:48

Ik heb in december iets aan gepast, dacht dat het daardoor opgelost was maar schijnbaar niet.

Grootste probleem voor mij is dat ik dit probleem niet gereproduceerd krijg. Ik gebruik ook Chrome maar heb geen problemen met het uploaden van foto's.

Wat gebeurt er bij jullie precies? En hoe groot zijn de foto's? Heeft er iemand een screenshot van hoe de pagina er uit ziet na het uploaden van de eerste foto?

chimello

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 17:50

Ik heb dat ook, ik wist voor de langste tijd niet eens dat er meer dan een foto geupload kon worden :')

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-14 17:51

Ik heb het probleem soms ook.
Ik gebruik ook chrome, maar op exploier had ik het probleem ook.
Vanmorgen heb ik er een county zadel opgezet en dat was geen probleem.
Maar toen ik net mijn wintec erop wilde zetten gebeurde het weer:

IK klik een foto aan en klik op ''uploaden'' maar de foto laad niet.
Dus druk ik maar op ''opslaan'', Dan staat die foto er wel.
Dan druk ik op ''wijzigen'' en laden de foto's gewoon normaal.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-14 23:02

BartVB schreef:
Ik heb in december iets aan gepast, dacht dat het daardoor opgelost was maar schijnbaar niet.

Grootste probleem voor mij is dat ik dit probleem niet gereproduceerd krijg. Ik gebruik ook Chrome maar heb geen problemen met het uploaden van foto's.

Wat gebeurt er bij jullie precies? En hoe groot zijn de foto's? Heeft er iemand een screenshot van hoe de pagina er uit ziet na het uploaden van de eerste foto?

Er gebeurd uberhaupt niks. Niet eens een wachttekentje of enig ander teken van leven als ik op uploaden klik.
Dan doe ik altijd maar advertentie opslaan, dan staat hij er gelijk, en dan weer wijzigen, weer opslaan, weer wijzigen...
Mijn foto's zitten rond de 2-3 mb.

Puera

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-14 13:09

Ik probeer nu ook foto's toe te voegen aan mijn advertentie maar in Chrome krijg ik een foutmelding. Werk ik de advertentie via Explorer bij en open ik 'm vervolgens in Chrome, zijn mijn wijzigingen niet doorgevoerd.

[Edit] Via een omweg toch voor elkaar gekregen. Foto selecteren > Uploaden > foutmelding wegklikken > Advertentie opslaan, en dan het hele riedeltje herhaald tot ik alle foto's had toegevoegd.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-14 18:55

xFioon schreef:
BartVB schreef:

Er gebeurd uberhaupt niks. Niet eens een wachttekentje of enig ander teken van leven als ik op uploaden klik.
Dan doe ik altijd maar advertentie opslaan, dan staat hij er gelijk, en dan weer wijzigen, weer opslaan, weer wijzigen...
Mijn foto's zitten rond de 2-3 mb.

Jup exact hetzelfde hier. Nog steeds niets verandert

Veulen84

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-14 01:59

Ik heb het zelfde. Heb ook zelfde ervaringen als xFioon.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 21:57

Ik heb Bart een pb gestuurd of hij ernaar wil gaan kijken.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-14 19:39

Ik krijg er overigens ook geen foto's af. Als ik ze er eenmaal op het staan door dus elke keer na het aanklikken van een foto de advertentie op te slaan en dan weer te bewerken, en ik heb een verkeerde foto gekozen of ik heb een deel van de spullen in de advertentie al verkocht, dan krijg ik de foto's er niet meer af...

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 15:59

Dit probleem heb ik een tijd geleden ook gehad maar dat is nu niet meer het geval bij mij. Blijf je dat probleem houden?

DeEenhoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-14 16:00

er zijn laatste tijd (na de bokt-update) meer markt fouten lees ik..

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-14 20:02

Ik blijf het probleem behouden. Wou een nieuw zoekertje aanmaken voor verschillende studieboeken maar kon de foto's niet eens een voor een uploaden omdat het herbewerken van het zoekertje om 1 foto toe te voegen echt super irritant is. Daarom heb ik dan ook een linkje naar een album moeten plaatsen. Ik gebruik nog steeds chrome.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-14 20:10

Ik vind het erg vervelend, heb Bart op de hoogte gebracht maar hij is erg druk dus ik weet niet wanneer hij eraan toe komt om ernaar te gaan kijken.

xFioon

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 16:09

Ja, ik heb de problemen ook nog steeds...

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-14 17:35

bij mij upload hij wel gewoon meer foto's maar kijk ik even later bij de advertentie zijn de anderen behalve de 1ste weg.. ?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 18:37

Ik vind het ook bijzonder vervelend maar ik krijg dit probleem met geen mogelijkheid gereproduceerd :/
Op die manier is het heel erg lastig om het probleem op te lossen omdat de enige manier om naar een oplossing te werken het uitsluiten van alle mogelijke problemen is, het vinden van de oorzaak door het probleem te ontleden is iig geen optie zo.

Wat mij het meeste zou hebben is een manier om dit probleem te triggeren die 100% van de tijd werkt. Dus welke browser + welke handelingen zorgen 100% van de tijd voor de genoemde problemen? Hier werkt alles namelijk naar behoren met verschillende browsers, verschillende afbeeldingen, verschillende accounts. Erg frustrerend dat het bij mij gewoon werkt :)

Ik hoop hier donderdag iig weer een beetje tijd voor te hebben.

Merel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 19:41

Bij mij zijn de foto's nu wel blijven staan. Was heel raar de eerste dag gooide bokt ze er telkens weer af of zo. Nu geen problemen meer. Ik maak niet zo vaak advertenties maar zal erop letten wat ik doemen waar het misgaat volgende keer.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 20:24

BartVB schreef:
Ik vind het ook bijzonder vervelend maar ik krijg dit probleem met geen mogelijkheid gereproduceerd :/
Op die manier is het heel erg lastig om het probleem op te lossen omdat de enige manier om naar een oplossing te werken het uitsluiten van alle mogelijke problemen is, het vinden van de oorzaak door het probleem te ontleden is iig geen optie zo.

Wat mij het meeste zou hebben is een manier om dit probleem te triggeren die 100% van de tijd werkt. Dus welke browser + welke handelingen zorgen 100% van de tijd voor de genoemde problemen? Hier werkt alles namelijk naar behoren met verschillende browsers, verschillende afbeeldingen, verschillende accounts. Erg frustrerend dat het bij mij gewoon werkt :)

Ik hoop hier donderdag iig weer een beetje tijd voor te hebben.

Bij mij werkt het nooit. Heb altijd het probleem. Ik heb Chrome en ik klik gewoon op bladeren, dan uploaden dan zie ik een laad icoontje naast bladeren staan. En dan krijg ik een nieuwe balk erbij waar ik zogezegd een nieuwe foto kan bijvoegen, als ik dan een nieuwe foto neem (2de foto) en dan uploaden klik dan gebeurd er niets.
Wil het anders wel proberen filmen ofzo voor je hoor als je dat verder helpt :)

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-14 21:19

Heb je extensions geinstalleerd in Chrome? Gebruik je een adblocker?
Werkt het wel als je een andere browser gebruikt?

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-14 23:07

Ik gebruik inderdaad adblocker bij chrome.

Heb net zojuist mijn computer moeten herinstalleren aangezien hij begon te crashen. Nu staat explorer er wel nog op, ik ga het eens met explorer proberen.

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:45

Heb je explorer geprobeerd en blijf je dan het probleem houden?

Molfre

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 16:48

Bij mij deed hij het ook niet, tot ik voor bokt de adblocker uitzette. Nu doet hij het bij mij gewoon.
Klik met rechts op het adblock symbool in je browser > opties > personaliseren > toon advertenties op een bepaalde pagina of domein en dan bokt toevoegen.

2a54z6e45r6r

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-14 20:45

Molfre schreef:
Bij mij deed hij het ook niet, tot ik voor bokt de adblocker uitzette. Nu doet hij het bij mij gewoon.
Klik met rechts op het adblock symbool in je browser > opties > personaliseren > toon advertenties op een bepaalde pagina of domein en dan bokt toevoegen.

Super! *\o/*
Werkt!

Heb bij een bepaalde pagina of domein http://www.bokt.nl/markt/new toegevoegd zodat ik de advertenties op bokt ook niet hoef te zien, werkt :D *\o/*

C_arola

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-14 22:08

Fijn dat het weer werkt :) Plaats ik hier een slotje voor het overzicht.