Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Cassidy schreef:Het is de beslissing van de oprichters en beheerders van Bokt om geen berichten te verwijderen. En ik vind het wel storend: ik heb andere fora meegemaakt waar meer dan de helft van de topics niet meer te volgen was nadat een aantal hun berichten hadden gewist. Ik ben blij dat het op Bokt niet zo gaat.
En als je echt dingen hebt waarvan je wilt dat ze verwijdert moeten worden, dan kan daar gehoor aan gegeven worden. Maar nogmaals, daar zal een goede reden voor moeten bestaan.
VivaLaVida schreef:Cassidy schreef:Het is de beslissing van de oprichters en beheerders van Bokt om geen berichten te verwijderen. En ik vind het wel storend: ik heb andere fora meegemaakt waar meer dan de helft van de topics niet meer te volgen was nadat een aantal hun berichten hadden gewist. Ik ben blij dat het op Bokt niet zo gaat.
En als je echt dingen hebt waarvan je wilt dat ze verwijdert moeten worden, dan kan daar gehoor aan gegeven worden. Maar nogmaals, daar zal een goede reden voor moeten bestaan.
Ik weet iemand waarvan de posts zijn verwijderd. Diegene had nog al wat dingen verzonnen (schijnt) en daarna zijn alle posts verwijderd.
Dus de ene keer kan het wel en de andere keer niet ..
Kuggur schreef:Ben eigenlijk ook beniewd, vind het een rare reden dit te weigeren.
Ik vind het trouwens sowieso raar dat dit niet gewoon mogelijk is, zonder dat je daar "goede redenen" voor hoeft aan te voeren (en wie legt daar wat voor criteria aan?).
Nogal een aanmatigende opstelling van het bokt beheer in mijn opinie.
Cassidy schreef:Bij het aanmelden op Bokt ben je accoord gegaan met de voorwaarden van Bokt. Denk je daar nu anders over, by all means, neem contact op met het beheer en laat je usernaam anonymiseren, en ga de discussie aan of ook je berichten verwijdert kunnen worden. Al het anderen (dus ook het roepen dat Bokt aanmatigend bezig is zonder daar consequenties aan te verbinden) is in mijn ogen rellen op niets af.
Kuggur schreef:Cassidy schreef:Bij het aanmelden op Bokt ben je accoord gegaan met de voorwaarden van Bokt. Denk je daar nu anders over, by all means, neem contact op met het beheer en laat je usernaam anonymiseren, en ga de discussie aan of ook je berichten verwijdert kunnen worden. Al het anderen (dus ook het roepen dat Bokt aanmatigend bezig is zonder daar consequenties aan te verbinden) is in mijn ogen rellen op niets af.
Ach Cassidy, wat voor club of vereniging dan ook kan wat voor regels dan ook voor zichzelf opstellen, als die niet legaal zijn zijn ze het papier waar ze op geschreven zijn niet waard.
En wat jij "rellen" vindt interesseert mij geen fluit.
Anoniem schreef:Nee hoor, ik had enige tijd terug ook mijn account willen wissen maar omdat ik schijnbaar ooit een waarschuwing heb gehad kwam ik er niet voor in aanmerking.
Muurp schreef:Wel kunnen we de gebruiker op andere manieren tegemoet komen, zoals het anonimiseren van een account of het verwijderen van bepaalde (delen van) berichten/topics, mocht hier een goede reden voor zijn. Wij overleggen met het team of de reden die de gebruiker opgeeft een geldige reden is. We kunnen nu eenmaal niet zomaar voor elke gebruiker berichten gaan verwijderen omdat ze bijv. per ongeluk een 'dom' foutje in hun bericht hebben staan.
Muurp schreef:Anoniem schreef:Nee hoor, ik had enige tijd terug ook mijn account willen wissen maar omdat ik schijnbaar ooit een waarschuwing heb gehad kwam ik er niet voor in aanmerking.
Ik zal je hierover even een pb sturen, ik kan namelijk geen informatie vinden over jouw aanvraag.