Bokker in het zonnetje!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Bhriseis

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:56

Wat een vrolijk topic is dit toch!

Ik zou heel graag bokker Phormicola in het zonnetje zetten, omdat zij een inspiratiebron voor me is en me er heeft toe aangezet mijn eet-en-leefpatroon grondig aan te pakken. Zonder haar was ik nog steeds een hoopje ellende met een eetstoornis. Ze staat me altijd bij met goede raad, en ik pluk elke dag de vruchten van haar advies: ik voel me gewoon zo goed in mijn vel dankzij haar *\o/*

Bedankt Phorretje, je bent echt een topmeid!

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:57

Ik wil ook graag bokker Shirley in het zonnetje zetten :)

Een ontzettend lieve bokker die mij aan een prachtig zadel + singel + pad + beugels heeft geholpen! Ze is echt heel erg vriendelijk en we hebben altijd wel een gezellig praatje over privebericht!

Editje: En bokker Nola12 die mij 2 jaar geleden aan de meest geweldige pony heeft kunnen helpen <3
Laatst bijgewerkt door Maureen_M op 15-11-13 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 13:59

Roosch schreef:
Ik wil graag de meiden vsn het Friese-en-meer topic in het zonnetje zetten omdat ze mij in korte tijd zo thuis hebben laten voelen in het hoge noorden. Ik had niet geweten wat ik zonder hen moest!

<3

Sluit ik mij bij aan. :D

Daarnaast bokker Annash, super dat je met me mee bent gegaan naar Alghero en dat je een weekend lang mijn gemiep aangehoord hebt :)
Laatst bijgewerkt door Winged op 15-11-13 14:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Talindos

Re: Bokker in het zonnetje!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:01

Siepenteun
Zij is gewoon mijn beste vriendin!

SanneJas

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 14:02

ik wil graag bokker _Inge in het zonnetje zetten.
Ik ben een stille meelezer van haar topic "knorrend veulen' en ze doet heel veel voor haar paardjes.

en verder bokker shirley omdat zij altijd veel doet voor andere bokkers, en altijd aardig is.

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 20:25

Wat een leuk topic!

Ik wil alle meiden van dit super leuke topic in het zonnetje zetten, omdat ze gewoon de beste, leukste, liefste, gezelligste enz meiden van heel Bokt zijn: [JHK] Meiden/jongens met KWPN'ers melden!!!! Dus bij deze:

Lieve meiden, jullie zijn mijn beste maatjes, vriendinnekes en opvrolijkers, we steunen elkaar in moeilijke tijden en hebben het altijd super gezellig, Hou van jullie :+:

_Balou

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 20:57

Ik wil graag Shirley in het zonnetje zetten :)
Want altijd als ik iets nodig hebt krijg ik een pb'tje van haar dat ze nog wel wat heeft liggen misschien. Ze had niks dat paste, maar toch wil ik haar daar voor nog heel erg bedanken! Ook voor haar advies en hulp bij mijn zadel zoektocht :D

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:01

Wat een lief topic <3

Ik wil graag de meiden van het kwpn topic in het zonnetje zetten :+: Gewoon omdat ze mijn klets groepje zijn!

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 21:47

Wat een lief topic !
Ik wil er een aantal in het zonnetje zetten :j
- De dames van het gezellige dressuur muts naar cowboyhoed voor alle gezelligheid en luisterend oor !!
- Calice en koudbloedkim vanwege hun optimisme ondanks zware tijden, wat heb ik daar een respect voor !
- Twee super lieve dames NLieke en Tessya voor de lol de gesprekken en gewoon voor alles !!

En eigenlijk vind ik dat alle sa ers ook wel het verdienen om in t zonnetje gezet te worden !

nts19

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-13 18:55

M_hartje_M schreef:
Editje: En bokker Nola12 die mij 2 jaar geleden aan de meest geweldige pony heeft kunnen helpen <3

en ik wil graag bokker M_hartje_M in het zonnetje zetten omdat ze altijd klaar staat voor me als ik even me verhaal kwijt wil of een probleempjes heb. <3

& bokker calice omdat ze een nare tijd heeft meegemaakt met luck en altijd zo positief blijft doorgaan!

annesterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:29

Ik wil graag bokker upendo in het zonnetje zetten en dr heel veel sterkte wensen met haar vader :(:) <3

Summerfly

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:34

Ik wil graag amberboktt in het zonnetje zetten, omdat ze altijd voor me klaar staat en ik alles bij haar kwijt kan! Ze is heel speciaal voor mij en een hele lieve vriendin! <3 :*

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:38

Aww, dank je wel mondy <3

Als er twee bokkers zijn die ik graag in het zonnetje wil zetten zijn het bokker Japeloup en bokker Succubi. Beide ken ik irl. Japeloup is één van de liefste, coolste, stoerste, vosproofste mensen die ik ken en bokker Succubi is gewoon gek :P en vindt een beetje zon vast niet erg :)

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:39

Ook ik wil Isegrim in het zonnetje zetten.
Zij heeft zo moeilijk periode achter de rug, en moest regelmatig aan haar denken ook al ben ik in het desbetreffende topic een meelezer.

Arc_En_Ciel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:42

Ik wil graag bokker Horwse in het zonnetje zetten omdat ze superlief is en ik haar nooit meer kwijt wil, en ze is echt een super doorzetter want ze gaat gewoon door ondanks dat er soms tegenslagen zijn!

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:44

Wat een super positieftopic, leuk!

Ik wil graag bokker elibeest in het zonnetje zetten. Ze is echt een luisterend oor, goed voor de paarden en ze heeft mij een andere kijk op het paardrijden gegeven, daar wil ik haar graag voor bedanken. :*

_Animo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:50

Wat een ontzettend leuk topic!

Dankjewel Julia. <3
Summerfly verdient ook een plek in zonnetje, omdat ik werkelijk álles tegen haar kan zeggen, ze zal het nooit door vertellen, of me er raar voor aankijken. Ook al heeft ze het soms zelf ook moeilijk, ze is een luisterend oor, en ze helpt waar het (via internet) kan.

Hanmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 21:58

Bij nader inzien denken we (modteam) dat dit topic het beste tot z'n recht zal komen op FZ. Bij deze verplaats ik het daar nu heen :)

LZP -> FZ

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:44

Wat lief Mondy!

Ik wil eigenlijk heel veel bokkers in het zonnetje zetten. Omdat eigenlijk alle bokkers maken zoals bokt is en ik niet meer zou weten wat ik zonder al die lieve mensen van dat blauwe scherm zou moeten :D
Het bokteam voor het harde werken en dan het oranje team in het bijzonder, de mensen die ik ken vanuit verschillende HK topics voor een luisterend oor, meedenken en de gezelligheid, de bokkers op de informatieve fora voor alle tips, vragen, info, enz.

Kortom: eigenlijk voor iedereen een zonnetje :D

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:48

<3

Dat zonnetje kunnen we wel gebruiken op deze donkere dag. :))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:49

Ik zet SteefVicky in het zonnetje omdat ze een schat is!

Snorretje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 22:52

Ik wil graag RdLfoto (Rachelle, ook wel Rachellahhh of Rash genoemd :+ ) in het zonnetje zetten omdat ik altijd heel erg met haar kan lachen, en altijd alles tegen haar kan zeggen en ze nu na een tijd van stress en spanning eindelijk kan gaan genieten van haar nieuwe aanwinst! <3 <3 <3 <3

Rachelle_DL

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-13 23:22

En ik wil heel graag Snorretje (Meike, Meikaaaahhhh, Meik, Henk :') ) in het zonnetje zetten. Ook zij is een supermeid, ookal ben ik soms erg vervelend.. Ze is er altijd voor me, en ik kan geweldig met haar lachen! Ooit kom ik haar ontvoeren thuis voor een gezellig dagje uit! :D Dankjewel voor de leuke tijden lieverd. <3

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:19

deviltjh schreef:
Ik zet graag Shirley in het zonnetje, omdat ze heel veel mensen steunt, ook met dingen zoals mutsjes, breiwerkjes en kleine andere dingen. heel lief <3

Als 2e zet ik graag Isegrim in het zonnetje, aangezien ze Jamie heel veel gesteund heeft tot zijn overlijden. Hij zat op death row.

En als laatste de Ponyloze oliebollen, ze staan altijd voor mij klaar :j

Awwwh :)

Ik wil graag Eveline_xxx in het zonnetje zetten ze staat altijd voor me klaar en ik kan haar alles vertellen we kennen elkaar al best heel lang met ups en downs vroeger ging het niet altijd goed maar nu kan ik mn leven niet meer zonder jou beleven !

En ik wik graag de Oliebollen in het zonnetje zetten ze helpen me wanneer ik het ook nodig heb jullie zijn speciaal voor mij!

_KiMbErLeY_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-13 00:46

Ik wil Ilsaaax in het zonnetje zetten, 2,5 jaar geleden kwam ze bij de stal rijden waar ik toen reed, ze kwam van de manege en had lef maar kon niet geweldig rijden en was een echte puber, inclusief het vooral niet nemen van initiatief, nu 2,5 jaar later hebben we onze "droom" waargemaakt en besloten dat we ponys zadelmak willen maken voor mensen, inmiddels is ons eerste projectje geslaagd en dat geeft een super goed gevoel!!! *\o/* verder is ze ZO positief veranderd, echt geweldig!!! Ik hoop dat we nog vele leuke projectjes krijgen en nog vaak samen mogen werken!!! :j