Pasamba schreef:Pasamba schreef:HeeeJ meissiejj..![]()
Ik vind et egt super dat je je 1e wintstpunt hebt gehaald Gefeliciteerd!En ga zo door!
dOegg..!
Xxx Celine xxX
Dus.
Auw.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:ik heb laatst een meisj gezien met een shetlander....
dat shetlandertje was iets van 80 cm..maar ik wet zeker dat dat meisje wel iets van 1m 65.
toen kwam ze bij een soort hard ijzeren hek,
zeker 50 cm hoog.ze springt er overheen maar de hoef klatst kij hard tegen het hekje aan.en ze stapt af en begint die pony tog te slaan jongen !!! niet te geloven !!!! een eindje verder op was een soort slootje...met een soort steen er in om over heen te lopen.geen bruggetje.die pony wil er niet over heen.dus ze zat maar te wapperen met die zweep.ze gaat er toch doorheen.die pony struikelt.en geefd ze hem weer op zun kop.ze reed trouwens met : zweep sproren en een stangbit.
ik vind dit tog ook wel een award waart.
groetjessss
Citaat:hey ik ben Li, 21 jaar en ik ben niet heel erg nieuw, ik zat hier een paar jaar terug ook maar toen overleed mijn paardje en ben ik niet meer geweest. Inmiddels heb ik een nieuw schatje, Abeltje van 2, een Trento B X Wellington. Andere beestjes zijn mijn 2 poezen, Elvis en Bowie, en een ratje Bijoux die geen andere ratjes tolereert en daarom alleen zit.
Verder woon ik nu samen in Alkmaar, ben ik bijna klaar met de spw en ga ik hierna een theateropleiding doen. Ik hou erg van feestjes en ik geloof dat we er zo wel zijn? Als iemand iets te vragen heeft kom maar op, ik ben een beetje inspiratieloos:P
Pasamba schreef:Pasamba schreef:HeeeJ meissiejj..![]()
Ik vind et egt super dat je je 1e wintstpunt hebt gehaald Gefeliciteerd!En ga zo door!
dOegg..!
Xxx Celine xxX
Dus.
Moos99 schreef:Oh mijn god. Ik heb die van mij gevonden maar het is bijna te erg om te posten. IK was toen geloof ik 11? Was op een ander account waarvan ik het wachtwoord ben vergeten. Toen ik op latere leeftijd weer wilde gaan bokken besloot ik maar een nieuw, pennybericht vrij account te maken![]()
"Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-04 14:54
ik heb laatst een meisj gezien met een shetlander....
dat shetlandertje was iets van 80 cm..maar ik wet zeker dat dat meisje wel iets van 1m 65.
toen kwam ze bij een soort hard ijzeren hek,
zeker 50 cm hoog.ze springt er overheen maar de hoef klatst kij hard tegen het hekje aan.en ze stapt af en begint die pony tog te slaan jongen !!! niet te geloven !!!! een eindje verder op was een soort slootje...met een soort steen er in om over heen te lopen.geen bruggetje.die pony wil er niet over heen.dus ze zat maar te wapperen met die zweep.ze gaat er toch doorheen.die pony struikelt.en geefd ze hem weer op zun kop.ze reed trouwens met : zweep sproren en een stangbit.
ik vind dit tog ook wel een award waart.
groetjessss
Meld dit bericht
"
Wat verschrikkelijk :| waarschijnlijk heb ik dit verhaal ook nog is helemaal lopen overdrijven!
Citaat:Eeumm... klinkt een beetje nurdig maar waar betekend die S voor?
Ik weet wel dat de N staat voor Nederlanse en de R voor rij en de p voor pony maar waar staat die S voor?
Mijn Verzorgpony is een NRPS alleen ik weet nog niet waar die S voor staat.
Xx
Citaat:Ik doe ook mee! Met Wilco in de L1-Dressuur en L springen, ben benieuwd hoe dat springen gaat... 60 ging altijd wel goed. Ik deed de vorige keer met springen en dressuur mee in de B, dressuur ging bagger, en dat kwam gewoon door mezelf, maar als het goed is ben ik daar nu van af, de laatste paar keren ook al. En met springen was ik vorig jaar ook met Wilco, wat zo door de bak heen sjeezdeXD Misschien herkennen jullie me dan? XD
suikermeisje schreef:Mijn pony heeft al 2 weken (voor de vorige regenperiode) zijn dikke 200 grms vulling deken op, en heeft nog mooi een dunne vacht, ik rijd springwedstrijden met hem, dus dan wil jeniet zo'n pluizenbol hebben:p want anders laat ik hem scheren, en mijn B ponytje heeft het erg snel koud en staat snel te rillen dus die heb ik toen ook maar der dikke deken op gedaan omdat haar zom er deken wel wat water tegenhoud, maar niet zo heel veel (maar bij ons stonden ze snachts ook nog buiten, en daar vergis je je snel in hoor, in de temparatuur, dat is dan behoorlijk koud, en ik heb dus die dikke dekens op, maar ze hebben niet gezweet ofzo, dus mij lijkt het helemaal niet erg, en zeker niet om gewoon een regendeken op te doen) dat is dan de beste oplossing, het ligt er wel aan hoe dik de vacht al is en hoe dik je de vacht wilt hebben, wil je hem niet te dik hebben kun je het beste op tijd een dikke deken op doen, maar als het je niet uitmaakt, gewoon een regendekentje
Natasja__ op 06-06-08 schreef:Ik heb nou al alles geprobeerd.
Maar het lukt mij maar niet om foto's op mijn profiel te krijgen.![]()
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
Natasja__ op 19-06-08 schreef:Dan vraag ik het maar even hier.
Hoe zet je een foto op je profiel?
Natasja__ schreef:Mijn eerste bericht was een topicNatasja__ op 06-06-08 schreef:Ik heb nou al alles geprobeerd.
Maar het lukt mij maar niet om foto's op mijn profiel te krijgen.![]()
Kan iemand mij helpen?
Alvast bedankt
2 weken later... in een random topic.... hmm?Natasja__ op 19-06-08 schreef:Dan vraag ik het maar even hier.
Hoe zet je een foto op je profiel?
Geryon schreef:Dat van mij was overigens niet mijn eerste bericht. Hier nog twee:Geryon schreef:wat betekend ts? is dat gewoon van ttsszzz?!?! (soort arogant) of iets anders?!?XDGeryon schreef:Mijn paard maakt ook een geluid, maar dan zit ie gewoon te spelen met zijn slijmm...XD