Omdat de hoofdpagina andere software gebruikt dan het forum, verschillen ook de headers nog wel eens van elkaar. Een paar dagen terug is er wat aan veranderd (om bepaalde problemen met de header op te lossen), maar dat heeft helaas weer tot nieuwe dingen geleid. We gaan er naar kijken en bedankt voor het melden
Hoe zien jullie welke bokt versie jullie gebruiken?
__denise
Geplaatst: 12-10-13 18:16
De header is bij mij ook zo. Voelt meer alsof het aan het formaat ligt, want als ik de pagina smaller maak klopt het wel gewoon (Safari, Bokt5). Als ik in wil loggen staat 'inloggen' bij mij ook akelig dicht naast 'registreren' trouwens. Mobiel (ook Safari) klopt de header ook niet als ik nog niet ingelogd ben, maar dat komt door die reclamebalken (maar staan er niet altijd geloof ik), zodra ik ingelogd ben klopt het weer.
nienke555
Geplaatst: 12-10-13 18:17
__denise schreef:
Als ik in wil loggen staat 'inloggen' bij mij ook akelig dicht naast 'registreren' trouwens.
Dat heb ik ook. Verder is het wel goed!
Dorus
Geplaatst: 12-10-13 18:17
Bij mij op het werk (IE8) stond gisteren alles naar links uitgelijnd op de plek van het logo en was er geen logo te bekennen. Ik heb er toen wel een printscreen van gemaakt, maar die kan ik daar niet uploaden en ik heb er niet aan gedacht die op de mail te zetten. Ik kan die eventueel maandagavond wel uploaden.
Het zou er nu beter uit moeten zien, met veel dank aan Shadow0
Banner in de header staat er als het goed is alleen als je niet ingelogd bent. Die banner gaat idd nog niet helemaal goed, is nog een punt van aandacht.
Badeendje
Geplaatst: 13-10-13 18:02
Jaaa, hij is er weer, thanks Bart & Shadow! EDIT: Op de voorpagina doet ie nogsteeds gek maar in topics niet meer, in ieder geval grote vooruitgang
Nog even één opmerking, nu jullie hier toch mee bezig zijn? tijdens het kijken of het bij mij inmiddels ook goed zat, en ik daarbij een paar keer vlot van pagina wisselde, viel mij op dat de kleuren van 'Actieve berichten' enz. net even een andere kleur hebben. Op de voorpagina is het kleur van het lettertype donkerder dan bij het forum.
Heb net even nagekeken, op mijn Galaxy Note (Note 1) ziet het forum er prima uit, de voorpagina ook, máár de voorpagina heeft helemaal bovenaan wel een reclame banner zitten die mijn scherm oprekt waardoor ik van links naar rechts kan scrollen en aan de rechterkant een witruimte krijg. Die reclame is te breed voor mijn scherm.
@Maxime; wat gaat er bij jou mis dan? @Telpeva; Ben je ingelogd op het moment dat je die banner te zien krijgt?
Het maken van websites wordt iig niet makkelijker met al die verschillende apparaten Aardige puzzeltocht dit, ook wat lastig testen met zoveel verschillende formaten, browsers, besturingssystemen. Maar we puzzelen verder