eigen reacties in topic terugvinden

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caily

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:34

Je moet dan dus wel even een nieuwe reactie plaatsen waardoor je erop kan klikken ;)

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 16:35

Ohhhh haha, das relaxed als het om je eigen reacties gaat.

Kwanyin

Re: eigen reacties in topic terugvinden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-13 16:40

Ja het werkt zo inderdaad, maar wel een vreselijk omslachtige manier :D . Kan daar geen extra knop voor bijkomen ofzo :D .
Soms vind ik dat wel handig. BV iemand verteld een vrij heftig verhaal, ik plaats ergens één reactie, topic loopt nog een poosje verder, is even dood en dan komt TS terug met een of andere wending. Dan wil soms graag vlug naar mijn bericht kunnen springen om te zien wat ik toen ook al weer er over gezegd had. Ik heb nogal een kort geheugen :P .

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-13 12:33

Als je in een bepaald, groot topic je eigen reactie wilt terugvinden en je wilt niet 888 pagina's doorbladeren om jouw eigen bericht te vinden, dan plaats je gewoon onderaan even een nieuw bericht ( desnoods een stipje als 'tekst'). Dat versturen en dan rechts in beeld van je nieuwe berichtje op 'geplaatst' aanklikken: dan komt alles wat jij eerder geplaatst hebt, weer tevoorschijn. Simpel.

Dat geldt dus ook als je de berichten van iemand anders even wilt oproepen. Gewoon op 'geplaatst' aanklikken en alles komt in beeld.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-10-13 11:02

Maar gewoon een stipje zetten mag niet en is bij sommige topics erg ongepast. Stel iemand verteld een heftig verhaal, het is even stil en dan komt ze met een dramatische update. Als ik dan niet direct weet wat ik daar eigenlijk op moet zeggen, kan ik moeilijk "oh stipje" zetten omdat ik graag wil terugvinden wat ik er toen ook weer over gezegd had, vind dat zo onrespectvol overkomen :)