Paarden te koop met een "maand aanbieding"

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geshahquille

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:55

Wat mij vaak verbaasd is dat inderdaad mensen meer naar de advertentie kijken dan het paard. wij hebben ook regelmatig paarden te koop en als ik een advertentie zet en er reageert niemand verander ik de advertentie vaak even en dan krijgen we vaak wel weer reacties. Terwijl je toch zou denken het paard blijft het zelfde!

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 08:58

Er zijn advertenties die ik raarder vind.
Zoals een tinker die ze alleen in de winter kwijt willen en dat de tinker in april dan weer terug gaat :').

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:01

Mjetterd schreef:
Er zijn advertenties die ik raarder vind.
Zoals een tinker die ze alleen in de winter kwijt willen en dat de tinker in april dan weer terug gaat :').

Die heb ik ook gezien, die mensen schijnen dat ieder jaar te doen. Die gebruiken ze in de zomer voor ander werk, iets op een boerderij ofzo hoorde ik...

Vind het altijd een beetje apart staan, paarden in de aanbieding. Maar als het een leuke is, ach, waarom niet. Sommige mensen hebben er inderdaad haast bij. Ik zou zo zelf overigens nooit een paard verkopen, ik denk dat je dan veel koopjesjagers krijgt en daar zou ik echt niet op zitten te wachten.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:03

C_arola schreef:
zigranta schreef:
Heb er aan zitten denken om mijn zadel aan te bieden voor 1500 euro en dat is dan inclusief paard waar het zadel goed op ligt! Beetje humor dacht ik zo.

Humor en origineel :j
Het is ook niet mijn manier van adverteren maar ik zie het inderdaad ook meer langs komen.

Ik zag een keer advertenties van een handelsstal. Als je daar een pony kocht kreeg je er gratis een cap bij. _O-

Tsja... sommigen haha.

x_Irisje_x

Re: Paarden te koop met een "maand aanbieding"

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 09:08

Tjah de handel is momenteel zo slecht en het aanbod zo groot, dat ik wel snap dat sommige mensen deze acties doen. Al zou het niks voor mij zijn

Oscar
Forumcoördinator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 11:45

MelanieB schreef:
Ik zag een keer advertenties van een handelsstal. Als je daar een pony kocht kreeg je er gratis een cap bij. _O-

Als ik bij een paard een cap, bodyprotector, laarzen met stalen neuzen en een ticket voor een gipsvlucht kado krijg, dan maakt me dat toch een beeeeetje argwanend :))

Mavelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 11:02

Och, of je er nou een 'maandaanbieding' van maakt, of op moment van verkoop nog
500 in prijs zakt. Dan kun je het toch maar beter brengen als een maandaanbieding en misschien extra kijkers trekken.

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 11:50

Oscar schreef:
MelanieB schreef:

Als ik bij een paard een cap, bodyprotector, laarzen met stalen neuzen en een ticket voor een gipsvlucht kado krijg, dan maakt me dat toch een beeeeetje argwanend :))

Ja het was niet echt doordacht. :') Moest er wel om lachen.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-13 22:06

Aangezien dit topic een maand stil ligt plaats ik hier een slotje voor het overzicht.