Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Het lijkt me een goed idee Daffie want ook via PB hebben wij vragen gekregen over hoe en wat met emigreren in Frankrijk en ik heb zelf ook via-via informatie opgezocht. De info vragen gaan verder dan de paarden want er komt veel meer kijken bij emigreren. Het anonieme vind ik wel goed. Mensen mogen best weten dat ik in de Limousin woon in Frankrijk maar preciezer is niet nodig.
empyree schreef:pien_2010 schreef:Het lijkt me een goed idee Daffie want ook via PB hebben wij vragen gekregen over hoe en wat met emigreren in Frankrijk en ik heb zelf ook via-via informatie opgezocht. De info vragen gaan verder dan de paarden want er komt veel meer kijken bij emigreren. Het anonieme vind ik wel goed. Mensen mogen best weten dat ik in de Limousin woon in Frankrijk maar preciezer is niet nodig.
Dan ben jij mijn 'buurvrouw'
Muurp schreef:Hier even een berichtje om te laten weten dat wij er mee bezig zijn.
Helaas is de BNB (de Bokt-Nieuwsbrief waar het hier over gaat, niet de BBB) een tijdje geleden gestopt omdat het voor het team niet haalbaar was om het elke maand weer rond te krijgen.
We zijn nu aan het kijken of de BNB weer opnieuw opgestart kan worden, en welke mogelijkheden hiervoor zijn.Wij houden dit idee ook zeker in gedachten om in de eventuele nieuwe BNB toe te voegen.