Bokkers in het buitenland

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-13 20:37

Mee eens Pien :)

connepon85

Re: Bokkers in het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-13 13:24

In het volgende nummer van onze glossy komen ook interviews te staan met bokkers die zijn geëmigreerd! Misschien vinden jullie het leuk om dat tzt ook te lezen :)

petrea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 07:45

Ik woon sinds een jaar in Spanje met twee paarden . Ik heb wel geprobeerd info op het internet te zoeken maar dat viel tegen .
Het is een goed idee voor een soort van vragenlijstje en iedereen mag weten waar mijn huisje woont .

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-13 09:10

Misschien inderdaad handig Daphne.
Ook ik krijg vaak een pb met vragen, op die manier gaat het natuurlijk ook mar misschien is het handiger zoals jij zegt voor de mensen die willen emigreren.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 06:45

niemand verder?

empyree

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-13 20:10

pien_2010 schreef:
Het lijkt me een goed idee Daffie want ook via PB hebben wij vragen gekregen over hoe en wat met emigreren in Frankrijk en ik heb zelf ook via-via informatie opgezocht. De info vragen gaan verder dan de paarden want er komt veel meer kijken bij emigreren. Het anonieme vind ik wel goed. Mensen mogen best weten dat ik in de Limousin woon in Frankrijk maar preciezer is niet nodig.

Dan ben jij mijn 'buurvrouw' ;-)

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-10-13 03:57

empyree schreef:
pien_2010 schreef:
Het lijkt me een goed idee Daffie want ook via PB hebben wij vragen gekregen over hoe en wat met emigreren in Frankrijk en ik heb zelf ook via-via informatie opgezocht. De info vragen gaan verder dan de paarden want er komt veel meer kijken bij emigreren. Het anonieme vind ik wel goed. Mensen mogen best weten dat ik in de Limousin woon in Frankrijk maar preciezer is niet nodig.

Dan ben jij mijn 'buurvrouw' ;-)

Hihi (ik zoek nog even verder naar de "vind ik leuk" knop)

Lumea

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:22

Ik ben ook wel nieuwsgierig naar waar iedereen naartoe is geëmigreerd, wat daarbij komt kijken, hoe het bevalt etc. etc.
Wil in de toekomst namelijk misschien ook emigreren, land etc nog niet bekend, eerst studie afronden, maar alvast erin verdiepen kan geen kwaad. Ben erg benieuwd!

_Femkeeex

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-13 16:54

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 10:43

Hier even een berichtje om te laten weten dat wij er mee bezig zijn.

Helaas is de BNB (de Bokt-Nieuwsbrief waar het hier over gaat, niet de BBB) een tijdje geleden gestopt omdat het voor het team niet haalbaar was om het elke maand weer rond te krijgen.
We zijn nu aan het kijken of de BNB weer opnieuw opgestart kan worden, en welke mogelijkheden hiervoor zijn. :) Wij houden dit idee ook zeker in gedachten om in de eventuele nieuwe BNB toe te voegen.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-13 13:49

BNB terug zou mooi zijn... vond dat altijd erg leuk om te lezen (en te maken) :)

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-13 05:13

Muurp schreef:
Hier even een berichtje om te laten weten dat wij er mee bezig zijn.

Helaas is de BNB (de Bokt-Nieuwsbrief waar het hier over gaat, niet de BBB) een tijdje geleden gestopt omdat het voor het team niet haalbaar was om het elke maand weer rond te krijgen.
We zijn nu aan het kijken of de BNB weer opnieuw opgestart kan worden, en welke mogelijkheden hiervoor zijn. :) Wij houden dit idee ook zeker in gedachten om in de eventuele nieuwe BNB toe te voegen.

:o? oeps, hoe kom ik nu weer bij BBB ??

Zou wel leuk zijn in de BNB of misschien een speciaal forum ervoor openen of alle personen in een stickie melden zodat het wel actueel blijft en misschien te vinden.

daffie1986

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-03-14 02:03

Sorry, daar ga ik je niet mee kunnen helpen ben ik bang.

Emerald

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-14 04:37

Ik vind het ook wel een leuk idee, zo'n overzicht. Ik woon zelf nu 11 jaar in Ierland.