Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
CupCakes_ schreef:Ja hoor. Je opent een topic en er zijn altijd mensen die negatieve reacties hebben.
Af en toe wordt ik daarom zo gek van bokt.
Miracle_ schreef:Maar je hebt inderdaad gelijk, en zijn er altijd die wat te mauwen hebben, hoewel ik dat soms zelf ook wel heb.Maar dan is het vaak terecht.
daffie1986 schreef:CupCakes_ schreef:Ja hoor. Je opent een topic en er zijn altijd mensen die negatieve reacties hebben.
Af en toe wordt ik daarom zo gek van bokt.
Eerlijk is eerlijk, ik ben ook zo'n negatief-watnouopbouwendekritiek-bokker geweest. Vroeger (tot 3 of 4 jaar terug) dacht ik dat ik de hele wereld aan kon. Er komt een punt (bij 99.9% gok ik) waarop dat veranderd door de dingen die je in het echte leven mee maakt of omdat je gewoon volwassen wordt. Bij mij kwam de omschakeling toen ik mijn paard verkocht en dingen die in het echte leven gebeurde, sindsdien heb ik het motto:"Als je niks positiefs kunt zeggen, zeg dan maar niks". Soms probeer ik nog wel eens te reageren en lees het 2x voordat ik het plaatst, of ik plaats het en verwijder het meteen weer omdat het toch aanvallend over kan komen. En tuurlijk als het op mijn passie aankomt dan kan ik wel weer eens in mijn oude patroon vallen. Ik kom ook eigenlijk alleen nog maar in hk-topics en nieuws aangezien een hoop dingen/bepaalde bokkers me gewoon ergeren in een hoop van die andere topics. Of als er weer het zoveelste topic:"moet ik de DA bellen" of "Help ik heb een paard met mankement gekocht" voorbij komt.
Misschien wordt het wel tijd om zulke bokkers eerder te waarschuwen voor hun gedrag en misschien dat het hier dan weer veel gezelliger wordt.Miracle_ schreef:Maar je hebt inderdaad gelijk, en zijn er altijd die wat te mauwen hebben, hoewel ik dat soms zelf ook wel heb.Maar dan is het vaak terecht.
En hoeveel anderen denken dat met jouw?
Amorosa schreef:Hahaha dat plaatje, ik moest harder lachen dan eigenlijk zou moeten![]()
Ik denk dat bij aanmelding gewoon een lijst mee moet krijgen van wat allemaal wel en vooral níet kan volgens Bokt;
![]()
Geen bit
Geen boomzadel en als je die (nog) wel hebt dan moet je snel een boomlooszadel nemen
Per definitie is er ALTIJD iets aan te merken aan de foto's van jou op je paard/pony. Punt
Als je niet oppast ben je voor altijd een Penny