Heel veel invullijstjes?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

D__S

Re: Heel veel invullijstjes?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 12:09

Heel erg jammer deze beslissing. Ik had ook gehoopt op een centraal topic.

Iolanthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-13 18:42

Traiectum schreef:
Olina schreef:
Er is besloten om op dit moment nog niks te doen met de topics met invullijstjes met de volgende reden: De topics staan op YRT, en YRT is de plek voor jongeren op Bokt en zij vinden het wel leuk om dit soort topics te openen en te lezen.

Dat snap ik eerlijk gezegd niet. Dit komt letterlijk uit de regels:

Bokt regels schreef:
9 - We vragen je niet voor alles een topic te openen om te voorkomen dat het forum overstroomt.

Denk altijd even na of een topic dat je opent ook waarde heeft voor anderen op Bokt. Met vragen kan je altijd op Bokt terecht, daar helpen we je graag mee. Om te voorkomen dat Bokt qua topics uit z’n voegen groeit gelden er wel een paar regels.

Tel daar bij op dat je géén nieuw topic mag openen als er over dat onderwerp al een topic is. Maar een paar dozijn aan nutteloze invullijstjes, dat mag wel? Wat is daar de logica achter?

Kleine toevoeging, uit dezelfde regel:

Bokt regels schreef:
Kletspraat is toegestaan op Bokt, maar topics die echt nergens over gaan sluiten we om er voor te zorgen dat de topics met inhoud niet verdrongen worden.

Klopt, dus kan er niets zoiets geregeld worden als bestaat bij HK, zodat de topics niet bij Nieuwe Berichten verschijnen?

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 01:39

Haal ze dan alsjeblief weg uit nieuwste berichten....

K word er niet goed van....

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-13 01:42

Gelukkig kijk ik bijna nooit op YRT, vind het echt onzin om een topic te maken, zodat mensen een lijstje kunnen invullen, die waarschijnlijk toch bijna niemand leest :Y).