Bokt mobiel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Seven

Re: Bokt mobiel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 17:36

5 vind ik op de mobiel ook niet echt wat

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-09-13 22:47

Een update
ik heb de laatste update van crome gewist van mn mobiel en nu nergens meer last van op de banner problemen die hier worden genoemd na dan

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 09:29

Bravura en anderen: we gaan kijken naar de reclamebalk die over de knoppen heenvalt.

Seven: het probleem met het typen lijkt opgelost voor jou? Trad dit mobiel op of op je pc?

Het uitrekken van de pagina komt door een lange url. Deze moet dan eigenlijk door je browser over meerdere regels geplaatst worden, maar het lijkt erop dat je browser dat niet ondersteunt. Je kunt gewoon inzoomen tot normale grootte, de rest van de pagina blijft dan wel netjes op juiste formaat. Het is te voorkomen door de url tussen tags te plaatsen of een linktekstje te maken.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:05

Enkel mobiel kwam blijkbaar door een update van Google crome in combi met bokt nu de update gewist en geen probleem meer op de banner naar dan en de pagina's die soms half zijn dit komt in mijn ogen door lange linken Edit a dat zei je al moet ook gewoon de hele post lezen :D

renep

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:08

eerder was het mogelijk om via TAPATALK in te loggen op bokt. dat was een fijne compatible app in de googlestore maar nu steeds een fout melding. Weet iemand wat ermee aan de hand is?

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-13 10:09

Tapatalk bleek ook veel onderhoud nodig te hebben, waardoor het vervangen wordt door Bokt5.