Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Gini schreef:Volgens mij zijn criteria nummer 6 en 9 hier wel van toepassing.
Waarom neemt bokt zichzelf niet serieus door dit op de voorpagina te plaatsen? Kan je daar meer uitleg bij geven? Ik ken Hart van Nederland niet, maar dat programma wordt best vaak aangehaald op bokt, dus het lijkt mij best een actueel, interessant, opiniemakend, veelbekeken programma te zijn?
Gini schreef:Volgens mij zijn criteria nummer 6 en 9 hier wel van toepassing.
Waarom neemt bokt zichzelf niet serieus door dit op de voorpagina te plaatsen? Kan je daar meer uitleg bij geven? Ik ken Hart van Nederland niet, maar dat programma wordt best vaak aangehaald op bokt, dus het lijkt mij best een actueel, interessant, opiniemakend, veelbekeken programma te zijn?
Eline schreef:Wat het grote 'probleem' van zadeldiefstallen is, om daar toch inhoudelijk op in te gaan, is dat het iets is wat heel veel voorkomt. Helaas, trouwens, ik zou het graag anders zien. Als je kijkt naar het lijstje wat Eddy_Rocks plaatst, is er voor gekozen om de zadeldiefstallen op ON te plaatsen in verband met het laatste punt:
A. Afwijking (gebeurt het vaak of is het een uitzondering?)
Ik heb op dit moment geen duidelijk overzicht, maar er zijn helaas periodes waarin meerdere grote diefstallen per week plaatsvinden. Dan is voor VN elke keer hetzelfde bericht met verschillende plaatsnamen en verschillend gekleurde bestelbusjes niet interessant meer.
secricible schreef:Ik schop ook weer
[VN] Tinker dressuurkampioen in Groot-Britannië
1. Conflict (ruzie tussen de bondscoach en de Nederlands kampioen is groot nieuws in paardensportland)
2. Actualiteit (wanneer is het gebeurd? Een verslag van maanden terug is niet erg interessant)
3. Belang voor de lezer (heeft bokt er wat aan om dit te weten? )
4. Afstand (waar speelt het zich af? Bepaald buitenlands nieuws is minder interessant dan Nederlands nieuws)
5. Bekendheid (wie is het? Wie kennen hem/haar, zijn er veel die hem haar kennen?)
6. Afwijking (gebeurt het vaak of is het een uitzondering?)
1. Er is zeer zeker geen conflict
2. Wedstrijd was 2 maanden terug, vorige week werd het bekend dat nummer 2 nummer 1 werd.
3. Absoluut geen belang, levert niks op behalve amusement
4. Buurland, andere kant van het kanaal
5 totaal onbekend
6. Volgens mij lopen er bergen tinkers op laag niveau,w ant het gaat om b/l niveau. Er dus ook geen sprake van een uitzonderlijke prestatie.
Ik snap dan ook niet dat dit voorpagina nieuws wordt...