Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mear schreef:7 dagen? Is het niet een idee om een apart 'aan te nemen' om alle TeM's af te handelen ofzo? Want IMO zijn dat wel hele belangrijke signalen die blijkbaar een snelle reactie nodig hebben, anders TeM je niet.
Mochten jullie nog een vrijwilliger daarvoor nodig hebben voor dat klusje
Jans schreef:Wat het betreffende topic betreft (klinkt raar, is dit goed nederlands?) we hebben de TEMs open laten staan tot we klaar waren met overleggen. Mijn collegamod op MW is er mee bezig en die zal de TEMs sluiten
Duhelo schreef:Mear schreef:7 dagen? Is het niet een idee om een apart 'aan te nemen' om alle TeM's af te handelen ofzo? Want IMO zijn dat wel hele belangrijke signalen die blijkbaar een snelle reactie nodig hebben, anders TeM je niet.
Mochten jullie nog een vrijwilliger daarvoor nodig hebben voor dat klusje
De meeste mods hebben ook nog een priveleven, stel dat iedere mod 3 uur per dag online zit, moet alles besproken worden in die korte tijd. Dus zoiets kan wel een tijdje duren. Meestal krijgen de gebruikers dan ook een antwoord als alles geregeld is en afgehandeld (want als de tems gesloten zijn moeten we in de topics gaan zoeken naar de betreffende posts, en dat is niet zo handig).
Daarnaast rekening houdend dat er momenteel een aantal mods afwezig zijn door vakantie, en we allemaal dus extra werk hebben ...
Duhelo schreef:voor 1 keer , meestal loop ik achter
Mear schreef:Ik snap dat iedere mod een privé leven heeft, maar wellicht een idee om dan nog wat extra modjes aan te nemen zodat ook dit soort (belangrijke imo) zaken snel opgepakt worden.
En wat betreft het betreffende topic dat jullie er mee bezig waren, eerder was mijn TeM over dat topic ook pas na een paar dagen gesloten met de opmerking er bij dat het nu 'Mosterd na de maaltijd' was..
Wat Polly zegt is ook wel een idee!Duhelo schreef:voor 1 keer , meestal loop ik achter
Deze is te makkelijk... maar ga hem toch maken, 'vandaar' dat ze zo lang open stonden