TeM lang open.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Re: TeM lang open.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:29

Je merkt heel duidelijk dat de tems veel langer blijven liggen als voorheen!
Toen had het nog zin om te temmen dat is tegenwoordig niet meer het geval!

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 08:35

Mear schreef:
7 dagen := ? Is het niet een idee om een apart 'aan te nemen' om alle TeM's af te handelen ofzo? Want IMO zijn dat wel hele belangrijke signalen die blijkbaar een snelle reactie nodig hebben, anders TeM je niet.

Mochten jullie nog een vrijwilliger daarvoor nodig hebben voor dat klusje :+

Iedere mod heeft trouwens zijn eigen tem's (per forum dan). de kleinere tems (bv een topic die verkeerd staat, iemand die spamt, topics over downloaden oid) kunnen we zeg maar dagelijks bijhouden en afhandelen. De grotere topics (zoals bv rellen in een huiskamertopic) omvatten vaak meerdere personen, meerdere facetten. Zoiets moet onderling besproken worden, wat gaan we ermee doen, wie gaan we aanspreken, wie krijgt er een OW, wie krijgt er een sturende pb, etc ...
De meeste mods hebben ook nog een priveleven, stel dat iedere mod 3 uur per dag online zit, moet alles besproken worden in die korte tijd. Dus zoiets kan wel een tijdje duren. Meestal krijgen de gebruikers dan ook een antwoord als alles geregeld is en afgehandeld (want als de tems gesloten zijn moeten we in de topics gaan zoeken naar de betreffende posts, en dat is niet zo handig).

Daarnaast rekening houdend dat er momenteel een aantal mods afwezig zijn door vakantie, en we allemaal dus extra werk hebben ...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:43

Wat het betreffende topic betreft (klinkt raar, is dit goed nederlands? :+ ) we hebben de TEMs open laten staan tot we klaar waren met overleggen. Mijn collegamod op MW is er mee bezig en die zal de TEMs sluiten :)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:46

Jans schreef:
Wat het betreffende topic betreft (klinkt raar, is dit goed nederlands? :+ ) we hebben de TEMs open laten staan tot we klaar waren met overleggen. Mijn collegamod op MW is er mee bezig en die zal de TEMs sluiten :)

over welk topic hebben we het hier nou? ik heb nl geen tems meer open staan (en laatste keer ik keek was ik wel effectief mod van mw :+ )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 13:54

Dan heb je ze dus al gesloten :))

Ben je me te snel af :Y)

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 14:06

voor 1 keer , meestal loop ik achter :+

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 16:20

Duhelo schreef:
Mear schreef:
7 dagen := ? Is het niet een idee om een apart 'aan te nemen' om alle TeM's af te handelen ofzo? Want IMO zijn dat wel hele belangrijke signalen die blijkbaar een snelle reactie nodig hebben, anders TeM je niet.

Mochten jullie nog een vrijwilliger daarvoor nodig hebben voor dat klusje :+

De meeste mods hebben ook nog een priveleven, stel dat iedere mod 3 uur per dag online zit, moet alles besproken worden in die korte tijd. Dus zoiets kan wel een tijdje duren. Meestal krijgen de gebruikers dan ook een antwoord als alles geregeld is en afgehandeld (want als de tems gesloten zijn moeten we in de topics gaan zoeken naar de betreffende posts, en dat is niet zo handig).

Daarnaast rekening houdend dat er momenteel een aantal mods afwezig zijn door vakantie, en we allemaal dus extra werk hebben ...

Ik heb een TeM waarmee ik ondertussen meer dan drie weken mee bezig ben. Topic stond op LZP, stond daar verkeerd... Uitgelegd aan mod 1, vervolgens zet mod 2 hem op ENT neer. (Heel logisch) Daar dus maar weer geTeMt. Inmiddels wel reactie en ik snap ook dat als mensen tijdelijk afwezig zijn het lastig is om de boel bij te houden, maar een dag of 10 open laten staan is ook wel een beetje overdreven. Gelukkig gaat dit niet om een ruzie en is meer 'wat hoort waar en past dat bij de regels.' En ja, het is vakantie, het is een vrijwilligersfunctie, maar zoiets is IMO gewoon zonde.

Polly
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 05:51

je kan als mod toch een reactie plaatsen bij een tem? Dan weet de gebruiker ook dat je ermee bezig bent.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-13 08:55

Ik snap dat iedere mod een privé leven heeft, maar wellicht een idee om dan nog wat extra modjes aan te nemen zodat ook dit soort (belangrijke imo) zaken snel opgepakt worden.

En wat betreft het betreffende topic dat jullie er mee bezig waren, eerder was mijn TeM over dat topic ook pas na een paar dagen gesloten met de opmerking er bij dat het nu 'Mosterd na de maaltijd' was..

Wat Polly zegt is ook wel een idee!

Duhelo schreef:

Deze is te makkelijk... maar ga hem toch maken, 'vandaar' dat ze zo lang open stonden :+

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:04

Mear schreef:
Ik snap dat iedere mod een privé leven heeft, maar wellicht een idee om dan nog wat extra modjes aan te nemen zodat ook dit soort (belangrijke imo) zaken snel opgepakt worden.

En wat betreft het betreffende topic dat jullie er mee bezig waren, eerder was mijn TeM over dat topic ook pas na een paar dagen gesloten met de opmerking er bij dat het nu 'Mosterd na de maaltijd' was..

Wat Polly zegt is ook wel een idee!

Duhelo schreef:

Deze is te makkelijk... maar ga hem toch maken, 'vandaar' dat ze zo lang open stonden :+

-O- grapjas :D

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:13

@Duhelo, maar als je meestal achterloopt, heb je dan niet teveel hooi op je vork?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-13 10:17

Winged schreef:
@Duhelo, maar als je meestal achterloopt, heb je dan niet teveel hooi op je vork?

aan de smiley te zien kon je opvatten dat ik een grapje maakte ;)

mika11

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 09:25

Ik heb hier een tem al 8 dagen open staan.
Het heeft ook niet echt zin meer dat het wordt behandeld :D

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:36

Is er een mod die naar mijn Tem kan kijken? Ik heb mijn topic in HAW via tem aangevuld naar mod Nadia, maar die is sinds ze mijn topic op slot heeft gezet niet meer online geweest. Beetje jammer dat ik binnen 3 dagen moet reageren terwijl ze zelf al die tijd dus niet aanwezig is :(

zonnebloem18

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-13 10:51

Mistic dan kan je het beste even een andere mod van RT-HAW een berichtje sturen.
Mika11 als je vragen hebt over een tem of waarom hij nog niet afgehandeld is kan je het beste een van de mods van dat subforum een berichtje sturen.

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 16:54

zonnebloem18 schreef:
Mistic dan kan je het beste even een andere mod van RT-HAW een berichtje sturen.

Inmiddels heb ik ze allemaal maar aangeschreven :\

Mistic

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-08-13 17:45

Mistic schreef:
zonnebloem18 schreef:

Inmiddels heb ik ze allemaal maar aangeschreven :\

Ik heb van 3 modjes een reactie. Ik ga ervan uit dat het nu goed komt. :)