Raar bericht van een mannelijke gebruiker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 18:48

Joolien schreef:
KimD schreef:
Nu ben ik wel echt stront nieuwsgierig! _O- Het is niet erotisch getint maar voor hem misschien wel. :')
In ieder geval succes ermee.. :oo

Haha ik lach me stuk om jouw woordspeling, het heeft daar namelijk iets mee te maken. Ik vind t ook raar te denken dat dit erotisch zou kunnen zijn of t is gewoon een irritant ventje die ons een beetje loopt te pesten :P

of hij vind je juist leuk?

KimD

Re: Raar bericht van een mannelijke gebruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 19:28

Hahah Joolien, Mjetterd had het me verteld. := Ik vind het lachwekkend maar tevens ook ook zorgwekkend. ;) Er zijn inderdaad mensen die daar meer uit willen halen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 19:40

Nu wordt ik echt nieuwschierig XD
Iemand zin om het verhaal te PBen?! ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 19:44

Joaltijd schreef:
Nu wordt ik echt nieuwschierig XD
Iemand zin om het verhaal te PBen?! ;)

Lijkt mij niet de bedoeling dat die pb's rond gestuurd gaan worden.

Misschien idee om dit veder achter de schermen te regelen en niet te veel in gaan op de inhoud zo openbaar?

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 19:46

Dan wil ik er eigenlijk toch wel even heel hard ingooien dat doorsturen naar mensen, behalve in dit geval Zonnebloem, een grote no-go is.
Op PB's wordt niet gemod, maar (!) er lopen vreemde knakworsten op de wereld, en het is niet haalbaar om iedereen die zich aanmeldt door de AID door te laten lichten.
Mocht er dus iemand zijn die ongewenste, intimiderende PB's stuurt: altijd doorsturen naar een moderator, het maakt niet uit wie. Erotisch getint: zeker weten doorsturen.
En dan: delete. Of bewaar hem voor in je persoonlijke wall of lame, maar doorsturen naar anderen is een grote no-go. Erom vragen ook.

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:42

Mjetterd schreef:
Wil ik wel doen, maar het is misschien wel op een andere manier raar.
Gewoon een heel raar antwoord op een bepaalde post van mij. Maar niet erotisch o.i.d.

Ik hoop tenminste niet dat hij dat erotisch vind :').

Ik denk dat ik weet welke... :')
Maar hij vindt dat wel erotisch denk ik, aan mijn pb's te zien. Het is gewoon een fetish, alleen daar is dit forum niet voor bedoeld. Er zitten hier ook minderjarigen, voor hetzelfde geld heeft hij zulke berichten ook naar een meisje van 15 gestuurd ofzo.

Heb de berichten overigens ook doorgestuurd naar een mod! :j

Edit: Dank je wel Delerium, ik ben namelijk wel zo lief dat als mijn vrienden hier nieuwsgierig zijn ik de zooi gewoon doorstuur, maar dat zal ik bij deze dus niet doen mochten ze erom vragen. :=

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:44

Ik heb ook zo'n vreemd bericht gekregen, kan niet anders dan van dezelfde vreemde vogel :+

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:51

Ja want ik herinner me jou nog van hetzelfde topic... _O-

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:54

Ik heb ook zo'n pb gehad en dit vanmorgen gelijk naar Bart gestuurd. Ik had toen gelijk al mn dagelijkse portie WTF alweer gehad :')

Was een hilarisch topic toen trouwens, maar nu iets minder haha

Iedereen een vreemde pb.. ik zeg je hier zit een luchtje aan HAHAHAHAHA

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 20:54

delerium schreef:
Dan wil ik er eigenlijk toch wel even heel hard ingooien dat doorsturen naar mensen, behalve in dit geval Zonnebloem, een grote no-go is.
Op PB's wordt niet gemod, maar (!) er lopen vreemde knakworsten op de wereld, en het is niet haalbaar om iedereen die zich aanmeldt door de AID door te laten lichten.
Mocht er dus iemand zijn die ongewenste, intimiderende PB's stuurt: altijd doorsturen naar een moderator, het maakt niet uit wie. Erotisch getint: zeker weten doorsturen.
En dan: delete. Of bewaar hem voor in je persoonlijke wall of lame, maar doorsturen naar anderen is een grote no-go. Erom vragen ook.

Geven jullie zo iemand dan een permanente ban?

Vandaag was er nl ook een topic met een pittige vraag van een mannelijke bokker voor 18+ ...daar zit overigens nu een slotje voor overleg op!

Maar wat zijn de gevolgen/consequenties voor "seksuele" toenadering of erotisch getinte topics (al zie ik die laatste ook soms van vrouwen :P )

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:00

Amaryllis... _O-

Ik ben nu ook wel benieuwd naar wat listiglistje vraagt. :j

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:03

Even heel kort door de bocht: ja, die mensen krijgen een ban.

Bokt is een forum voor paardenliefhebbers, waarop ook andere dingen besproken kunnen worden. Maar dat maakt Bokt géén visvijver voor fetisj-aanhangers in welke zin dan ook.
Mensen die met verkeerde bedoelingen op Bokt komen worden zonder pardon de toegang ontzegd.

De erotiekgrens is een heel moeilijke. Want (soms is generaliseren best handig): iedereen wil vieze mensen weren maar iedereen wil wel meer vrijheid om over erotiekgerelateerde zaken te spreken.

In duidelijke gevallen "hallo leuk meisje, mag ik jouw paardje zijn" -> ban. Wegwezen.
In minder duidelijke gevallen waarin vrouwen bv mannen uitdagen wordt er van situatie naar situatie gekeken. Iemand het hoofd op hol brengen en dan een ban als diegene hapt is niet fair.
Daarom is het ook gewoon belangrijk fair te blijven.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:11

Ik was trouwens het 18+ topic aan het zoeken van vandaag, maar zag dat het hele topic al verwijderd was :+
maar deze man was een "gewone" bokker, welke normaal reageerde in andere topics....waar ligt de grens dan?

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:14

Nemurin schreef:
Ja want ik herinner me jou nog van hetzelfde topic... _O-

Ik zou bijna beledigd zijn als ik daarop niet een pb had gekregen :')

Nummus

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 21:24

Ik denk dat als wij zoiets zouden doen, ook al zijn we al 5 jaar braaf bokkende schatjes, we ook gewoon een ban krijgen.

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-13 22:00

listiglistje schreef:
Ik was trouwens het 18+ topic aan het zoeken van vandaag, maar zag dat het hele topic al verwijderd was :+
maar deze man was een "gewone" bokker, welke normaal reageerde in andere topics....waar ligt de grens dan?

Ik denk dat het vaak wel duidelijk te zien is met welke intentie een gebruiker een topic opent.
Het 18+ topic van vandaag was niet geopend om daar zelf genot uit te halen, maar hij was zich waarschijnlijk niet bewust van de visie van bokt wat 18+ betreft.
Dat is anders dan dat er een nieuwe gebruiker een topic opent met zo'n onderwerp.

Optiwolk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-13 09:02

Ik heb ook een PB binnen, zie dat de gebruiker ondertussen al geband is.
Aan de namen in dit topic te zien is't allemaal van 't zelfde topic.

Mods, wensen jullie mijn pb ook?