*stipje* *ik volg* etc...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:36

Het is in je enthousiasme soms leuk om dat te plaatsen, vooral als je even niks anders weet te schrijven. :j
Ik vraag me alleen een beetje af wat het doel is van je topic, aangezien je vraag is: 'Meer bokkers die dit vervelend vinden?' En niet: 'Waarom doen bokkers dit?' Dus dan komt het een beetje over alsof je alleen reacties wilt van mensen die het met jouw eens zijn en die zijn er vast genoeg... :)

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:38

Citaat:
Hoe kun je dit uitstellen dan?
Ik heb namelijk best wat topics die ik volg.. en ik krijg de hele dag door mailtjes van bokt wat trouwens ook best iritant is :')
Mag ook in een pb hoor!

En over de "ik volg" berichten ben ik het helemaal eens, het is best wel iritant als overal van die berichten geplaatst worden...

Je kunt het uitzetten door op "Geen abonnement meer op dit onderwerp" te klikken.
Dit zie je linksbovenaan staan, naast het "stipje".

anoukyrsa

Re: *stipje* *ik volg* etc...

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:41

* ik volg

Karin92

Animal schreef:
Citaat:
Hoe kun je dit uitstellen dan?
Ik heb namelijk best wat topics die ik volg.. en ik krijg de hele dag door mailtjes van bokt wat trouwens ook best iritant is :')
Mag ook in een pb hoor!

En over de "ik volg" berichten ben ik het helemaal eens, het is best wel iritant als overal van die berichten geplaatst worden...

Je kunt het uitzetten door op "Geen abonnement meer op dit onderwerp" te klikken.
Dit zie je linksbovenaan staan, naast het "stipje".

Ja maar dan heb je helemaal geen abonnement meer op dat topic. En als ik dan weer in het topic reageer dan krijg je wel weer mailtjes ;)
Omdat ik ook wel in huiskamer topics zit waar je gewoon vaker meepraat. Dacht dat je dat kon uitzetten maar dat is dus niet zo?

Urbanus

Die mailtjes kun je ook prima uitzetten hoor, ik heb nergens last van.

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:44

Karin92 schreef:
Ja maar dan heb je helemaal geen abonnement meer op dat topic. En als ik dan weer in het topic reageer dan krijg je wel weer mailtjes ;)
Omdat ik ook wel in huiskamer topics zit waar je gewoon vaker meepraat. Dacht dat je dat kon uitzetten maar dat is dus niet zo?

Als je het topic wél in je eigen berichten wilt zien maar geen mailtjes wilt ontvangen, kun je gebruik maken van het "stipje". Je klikt dan dus niet op abonneer, maar klikt op het icoontje wat er links naast staat.
Afbeelding

Karin92

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:45

Animal schreef:
Karin92 schreef:

Als je het topic wél in je eigen berichten wilt zien maar geen mailtjes kunt ontvangen, kun je gebruik maken van het "stipje". Je klikt dan dus niet op abonneer, maar klikt op het icoontje wat er links naast staat.
[ Afbeelding ]

Oke bedankt, ga ik dat eens proberen.

*Edit: Het is gelukt, bedankt!
Probeerde het bij mijn abonementen en daar wou het niet. Maar gewoon bij mijn berichten kon ik de zwarte stipjes wel weg klikken!
Weer wat geleerd :D
Laatst bijgewerkt door Karin92 op 17-08-13 19:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:48

Je kunt dan trouwens o.a. op de voorpagina onder "eigen berichten" zien dat hij er tussen staat.
In dit lijstje staan alle topics waarin je gereageerd hebt, of een "stipje" gegeven hebt.

Als het tekstballonnetje voor de topictitel oranje/geel is, betekend het dat er nieuwe berichten zijn geplaatst die je nog niet gelezen hebt.

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:49

Ik dacht eerst dat dat moest om iets te volgen, maar sinds ik het stipjes functie heb ontekt, doe ik datniet meer. Vind dat veel handiger: een simpele klik. Ipv een nutteloze reactie bedenken.
Maar ik denk dat velen er niet vanaf weten. Ik kwam hier ook pas een maand of 2 ofzo geleden achter...

tessyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:50

Ik verbaas me er vaak over dat er nog zoveel "stipjes"posts worden gezet.
Ik kom vaak een topic tegen dat ik wel wil volgen maar niet nutteloos wil reageren (stille meelezer-modus) en dan stip ik gewoon.
Geen mens dat weet dat ik meelees en het topic is niet onnodig vervuild.
vaak post ik wel eens iets nuttigs na een paar pagina's :j

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:51

Ik kwam er ook bij toeval achter, juist omdat ik mensen steeds 'stipje' hoorden roepen en toen ben ik op een gegeven moment maar gaan opzoeken wat in hemelsnaam een stipje is :')

Animal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:56

Haha, ik stuur iedereen die "stipje" of "ik volg" post in een van de topics waar ik modereer
altijd een uitleg over het gebruik van stipjes en abonnementen.

Zelf ben ik er ook achtergekomen omdat ik niet wist wat "stipje" nou weer betekende.
Toen heb ik een gebruiker met héél veel posts een pb'tje gestuurd. Die heeft het toen uitgelegd.

Daarvoor probeerde ik altijd een zo nuttig mogelijke reactie in het topic te plaatsen. :D
Dan viel het niet op dat het een stipjesreactie was.

Mungbean

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:58

Ach, soms kunnen die nutteloze posts best wel eens handig zijn om je topic een beetje bovenin te houden.
Mij stoort het niet perse.

Revanches

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 19:59

Er mag ook gerust op getemt worden mocht je het tegenkomen. Wij sturen dan (meestal) een berichtje met een uitleg.
Evenals het +1 reacties...die horen ook niet thuis hier op bokt, al wordt daar ook erg veel mee gereageerd. ;)

Dav

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-13 20:38

anoukyrsa schreef:
* ik volg

Die flauwe humor was op pagina 1 al bedacht.

Batlow

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 08:35

Revanches schreef:
Er mag ook gerust op getemt worden mocht je het tegenkomen. Wij sturen dan (meestal) een berichtje met een uitleg.
Evenals het +1 reacties...die horen ook niet thuis hier op bokt, al wordt daar ook erg veel mee gereageerd. ;)

Dat is toch meer laten weten dat je het er mee eens bent? Dat plus 1?

xRaisin

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-08-13 12:10

Batlow schreef:
Revanches schreef:

Dat is toch meer laten weten dat je het er mee eens bent? Dat plus 1?

De meeste doen alleen een quote en dan +1 , dat is dus eigenlijk gewoon herhaling van wat er gezegd is. En als je er verder niks aan toe te voegen hebt, is het nutteloos.