Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Femke schreef:Automatisch copyrightmelding toevoegen is niet handig... want t gaat heel vaak juist om eigenaren vh paard die fotos van n shoot met fotograaf uploaden. Rechten liggen bij de fotograaf in dat geval, niet bij de bokker die een topic van zn paard maakt.
Ibbel schreef:Femke schreef:Automatisch copyrightmelding toevoegen is niet handig... want t gaat heel vaak juist om eigenaren vh paard die fotos van n shoot met fotograaf uploaden. Rechten liggen bij de fotograaf in dat geval, niet bij de bokker die een topic van zn paard maakt.
Mijnalbum zet ook gewoon automatisch mijnalbum.nl op de foto's. Waarom zou dat het fotografen-copyright bijten?
Nachtlampje schreef:Maar is erg irritant als je (zoals nu) een voorbeeldfoto wilt nemen van bokker die en die, wat veel voorkomt en waar bokkers niet vaak problemen mee hebben.
Wanneer kunnen we het verwachten?
Ik vind het een superidee!
Ibbel schreef:Er hoeft toch ook geen (C) miepje te staan? Een tekst als "Upload bokt.nl door Miepje" is duidelijk en doet niets af aan verdere copyrights.
Femke schreef:Dat is inderdaad geen probleem, maar in mijn ogen ook helemaal niet nuttig....
Rudina schreef:Maar blijft het wel mogelijk om via overige sites de foto's te uploaden? Stel de kwaliteit via bokt zou me niet direct aan staan en over mijn huidige site waar ik de foto's upload zeer tevreden ben zou ik daar toch liever gebruik van blijven maken.