Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anthea schreef:Ik ga je echt heel erg missen en ik denk de rest van bokt ook, je was echt een aanwinst op het forum.
![]()
![]()
Lara_Silver schreef:Ik plaats zelf ook vaak genoeg best pittige berichten hier op bokt, maar daar is het altijd bij gebleven, zowel van mijn kant als van de andere bokkers. Dus ik vraag me wel stiekem af hoe rottig de sfeer moet zijn geweest dat anderen de 'nood' voelden buiten bokt verder te gaan. Ik denk dat als je je bewust bent van je eigen aandeel in de situatie je voor je eigen bestwil juist geen topic meer zou moeten openen, gewoon de eer aan jezelf houden, daarom snap ik het nut van dit soort topics nooit echt.
Lara_Silver schreef:Ik plaats zelf ook vaak genoeg best pittige berichten hier op bokt, maar daar is het altijd bij gebleven, zowel van mijn kant als van de andere bokkers. Dus ik vraag me wel stiekem af hoe rottig de sfeer moet zijn geweest dat anderen de 'nood' voelden buiten bokt verder te gaan. Ik denk dat als je je bewust bent van je eigen aandeel in de situatie je voor je eigen bestwil juist geen topic meer zou moeten openen, gewoon de eer aan jezelf houden, daarom snap ik het nut van dit soort topics nooit echt.
Tigra_ schreef:listiglistje schreef:TS zal vast het een en ander gedaan hebben waardoor dit is gebeurd.....dus dan weet je dat je ellende kan verwachten![]()
Ts is geen 16 meer maar 25 zie ik, dan heb je dat besef toch wel?
En hoe weten ze trouwens alles van haar privé, waardoor dit allemaal mogelijk is? Dat gooi je toch ook niet open en bloot op internet.....
Naar mijn ervaring zijn er toch bepaalde bokkers die uit bijna niets je hele leven naar voren kunnen halen dat heb ik toch verschillende keren gezien dat sommige zich behoorlijk uitsloven om zich maar in iemand te verdiepen. Je zet al gauw dingen neer die in combinatie voor bepaalde heel makkelijk te achter halen is. Niet iedereen houdt zich er mee bezig. En ja TS is dan wel volwassen maar zijn de andere allemaal kinders en pubers?
Citaat:Lasca heeft er zelf voor gekozen haar hele leven op internet te kwakken.
Ik heb zowel haar facebook en twitter kunnen vinden die allemaal openbaar stonden. En ik heb geen een twitter, en weet amper hoe het werkt. Tevens heb ik ook verrekte weinig verstand van het vinden van mensen.
Wij hebben haar in diverse topics op haar openbaarheid op het net gewezen. Dit omdat echt ALLES te vinden is, en dit in het nadeel van haar carrière was.
In haar stagetopic waarin ze onmogelijk een stage kon vinden (wil niks, kan niks) hebben we haar gewezen op haar twitter account, en vooral de nogal kinderlijke en kinderachtige dingen die zij plaatst en dat in haar nadeel werkt.
En geopperd dat het slimmer was deze te sluiten. Maar zij was van mening onmisbaar te zijn.
Ze heeft op twitter gezegd dat ze van ons haar twitter, facebook en bokt MOEST verwijderen....
Beetje zielig, wij hebben alleen gezegd dat het verstandiger was....van mij moet je niets.
Deze dame is in staat om van elke topic en reltopic te maken.
Ze wil niks, kan niks, doet niks.
En het is de schuld van de hele wereld behalve die van haar.
O ja, haar mama heeft tekenen van autisme bij haar gezien, want mama is schooljuf dus die herkend het wel.....maar testen dat wil ze niet.....
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat ze gewoon mee leest, en dat ze echt niet weg gaat.
Waar moet ze anders haar aandacht krijgen? Al dan niet negatief, want negatieve aandacht is ook aandacht.
De dame heeft zelf een hele dikke vette vinger in de pap...en schuift het nou lekker op ons af...
tot je volgende topic Martine
Kitty1985 schreef:VeraPopeye schreef:Eindelijk, dat 't nog zolang moest duren zeg.
Na haar Efteling vakantie (waar ze waarschijnlijk in elkaar gerost wordt, eigen woorden) komt ze gewoon weer terug