Er is een tijd van komen en er is een tijd van...

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

DynamiteS

Re: Er is een tijd van komen en er is een tijd van...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:47

Gwn negeren die zooi, via internet durven mensen veel meer dan in het echt.

Rosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 19:56

Anthea schreef:
Ik ga je echt heel erg missen en ik denk de rest van bokt ook, je was echt een aanwinst op het forum.

|( |( |(

PROEST. :))

Ik heb nooit gereageerd op de posts van ts, ben altijd een stille meelezer geweest. Maar wat mij vooral opviel is dat ze zelf vooral de sfeer creëerde waar ze het in de op over heeft. Pesten is not done, praat ik absoluut niet goed. Maar naar aanleiding van haar verhalen en reacties lijkt ze me zelf ook niet al te snugger en houdt ze wel van sensatie op haar manier en als ze tegengas kreeg ging ze enorm puberaal tekeer.
Dat pesten zal gerust een kern van waarheid in zitten, maar persoonlijk neem ik de verhalen van ts met een vat zout.

Doei lasca.

Brievenbus

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:04

Is je laatste topic toch nog een reltopic +:)+

Lara_Silver

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:06

Ik plaats zelf ook vaak genoeg best pittige berichten hier op bokt, maar daar is het altijd bij gebleven, zowel van mijn kant als van de andere bokkers. Dus ik vraag me wel stiekem af hoe rottig de sfeer moet zijn geweest dat anderen de 'nood' voelden buiten bokt verder te gaan. Ik denk dat als je je bewust bent van je eigen aandeel in de situatie je voor je eigen bestwil juist geen topic meer zou moeten openen, gewoon de eer aan jezelf houden, daarom snap ik het nut van dit soort topics nooit echt.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:09

Lara_Silver schreef:
Ik plaats zelf ook vaak genoeg best pittige berichten hier op bokt, maar daar is het altijd bij gebleven, zowel van mijn kant als van de andere bokkers. Dus ik vraag me wel stiekem af hoe rottig de sfeer moet zijn geweest dat anderen de 'nood' voelden buiten bokt verder te gaan. Ik denk dat als je je bewust bent van je eigen aandeel in de situatie je voor je eigen bestwil juist geen topic meer zou moeten openen, gewoon de eer aan jezelf houden, daarom snap ik het nut van dit soort topics nooit echt.

Mee eens.

Geryon

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:16

Lara_Silver schreef:

Is ook mijn ervaring.. Heb vaak zat de grootste bitch uitgehangen maar het bleef áltijd via bokt (oke misschien eens een bedreiging die toch niets voorstelde :+).

Ik snap dan ook niet hoe het wél zo ver heeft kunnen komen dat bokkers buiten bokt gaan pesten etc. Wel heb ik gelezen dat TS een aantal problemen heeft met zichzelf en daar hulp voor nodig heeft, waarschijnlijk heeft zij een stoornis of meerdere. Dat verklaart een deel van haar posten enigszins.

Maar jee wat vind ik het laag en wálgelijk dat bokkers jou op twitter hebben lopen pesten. Deze mogen van mij gewoon geband worden. Jammer dat je van bokt af gaat TS, hopelijk geef je het nog eens een tweede kans.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:22

Sommigen hebben gwn aandacht nodig..
Heb net een paar berichten van je gelezen, vooral je gezeur (sorry) over dat er geen brood in huis is, en dat je je botviert op je moeder, alsjeblieft zeg. Ik ben 14 en dat doe ik zelfs niet. Als het brood op is loop ik even naar de vriezer en leg ik er brood uit. Dan nog niet ontdooit, maar dan eet je iets anders, koop je iets op de manege of eet je gwn ff niet en eet je savonds gwn.
Veel verder heb ik niet gelezen, maar dit bleef tog wel hangen..

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:23

Tigra_ schreef:
listiglistje schreef:
TS zal vast het een en ander gedaan hebben waardoor dit is gebeurd.....dus dan weet je dat je ellende kan verwachten }>

Ts is geen 16 meer maar 25 zie ik, dan heb je dat besef toch wel?

En hoe weten ze trouwens alles van haar privé, waardoor dit allemaal mogelijk is? Dat gooi je toch ook niet open en bloot op internet.....

Naar mijn ervaring zijn er toch bepaalde bokkers die uit bijna niets je hele leven naar voren kunnen halen dat heb ik toch verschillende keren gezien dat sommige zich behoorlijk uitsloven om zich maar in iemand te verdiepen. Je zet al gauw dingen neer die in combinatie voor bepaalde heel makkelijk te achter halen is. Niet iedereen houdt zich er mee bezig. En ja TS is dan wel volwassen maar zijn de andere allemaal kinders en pubers?

Lasca heeft er zelf voor gekozen haar hele leven op internet te kwakken.
Ik heb zowel haar facebook en twitter kunnen vinden die allemaal openbaar stonden. En ik heb geen een twitter, en weet amper hoe het werkt. Tevens heb ik ook verrekte weinig verstand van het vinden van mensen.

Wij hebben haar in diverse topics op haar openbaarheid op het net gewezen. Dit omdat echt ALLES te vinden is, en dit in het nadeel van haar carrière was.
In haar stagetopic waarin ze onmogelijk een stage kon vinden (wil niks, kan niks) hebben we haar gewezen op haar twitter account, en vooral de nogal kinderlijke en kinderachtige dingen die zij plaatst en dat in haar nadeel werkt.
En geopperd dat het slimmer was deze te sluiten. Maar zij was van mening onmisbaar te zijn.
Ze heeft op twitter gezegd dat ze van ons haar twitter, facebook en bokt MOEST verwijderen....

Beetje zielig, wij hebben alleen gezegd dat het verstandiger was....van mij moet je niets.

Deze dame is in staat om van elke topic en reltopic te maken.
Ze wil niks, kan niks, doet niks.

En het is de schuld van de hele wereld behalve die van haar.

O ja, haar mama heeft tekenen van autisme bij haar gezien, want mama is schooljuf dus die herkend het wel.....maar testen dat wil ze niet.....

Ik durf er bijna geld op in te zetten dat ze gewoon mee leest, en dat ze echt niet weg gaat.

Waar moet ze anders haar aandacht krijgen? Al dan niet negatief, want negatieve aandacht is ook aandacht.

De dame heeft zelf een hele dikke vette vinger in de pap...en schuift het nou lekker op ons af...

:evaw: tot je volgende topic Martine

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:31

Dit is gewoon een schreeuw om aandacht, vorige week was er ook nog een topic over iemand die weg ging en daar reageerde ze ook op. Blijkbaar vind ze de reacties interessant.

DynamiteS

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:33

Citaat:
Lasca heeft er zelf voor gekozen haar hele leven op internet te kwakken.
Ik heb zowel haar facebook en twitter kunnen vinden die allemaal openbaar stonden. En ik heb geen een twitter, en weet amper hoe het werkt. Tevens heb ik ook verrekte weinig verstand van het vinden van mensen.

Wij hebben haar in diverse topics op haar openbaarheid op het net gewezen. Dit omdat echt ALLES te vinden is, en dit in het nadeel van haar carrière was.
In haar stagetopic waarin ze onmogelijk een stage kon vinden (wil niks, kan niks) hebben we haar gewezen op haar twitter account, en vooral de nogal kinderlijke en kinderachtige dingen die zij plaatst en dat in haar nadeel werkt.
En geopperd dat het slimmer was deze te sluiten. Maar zij was van mening onmisbaar te zijn.
Ze heeft op twitter gezegd dat ze van ons haar twitter, facebook en bokt MOEST verwijderen....

Beetje zielig, wij hebben alleen gezegd dat het verstandiger was....van mij moet je niets.

Deze dame is in staat om van elke topic en reltopic te maken.
Ze wil niks, kan niks, doet niks.

En het is de schuld van de hele wereld behalve die van haar.

O ja, haar mama heeft tekenen van autisme bij haar gezien, want mama is schooljuf dus die herkend het wel.....maar testen dat wil ze niet.....

Ik durf er bijna geld op in te zetten dat ze gewoon mee leest, en dat ze echt niet weg gaat.

Waar moet ze anders haar aandacht krijgen? Al dan niet negatief, want negatieve aandacht is ook aandacht.

De dame heeft zelf een hele dikke vette vinger in de pap...en schuift het nou lekker op ons af...

:evaw: tot je volgende topic Martine

_/-\o_

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:40

Eindelijk, dat 't nog zolang moest duren zeg.

Kitty1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:45

VeraPopeye schreef:

Na haar Efteling vakantie (waar ze waarschijnlijk in elkaar gerost wordt, eigen woorden :) ) komt ze gewoon weer terug

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:49

Och wat vind ik dat nu jammer. :evaw:

Suusie22

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:51

Adios :wave:

Vera96

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 20:56

Kitty1985 schreef:
VeraPopeye schreef:

Na haar Efteling vakantie (waar ze waarschijnlijk in elkaar gerost wordt, eigen woorden :) ) komt ze gewoon weer terug

Laten we dan nog even genieten zolang het kan.

Nee sorry ts, ik wil je niet nog meer kwetsen wat je blijkbaar zo snel bent, maar dit heb je totaal aan jezelf te danken. Ik denk dat het slim is dat je lekker wegblijft, probeer t over een paar jaar opnieuw zou ik zeggen. (Klinkt wel als idols)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-13 21:33

Dit topic blijft gesloten. WWW is bedoeld voor vragen en voorsteltopics. Dit soort topics zijn niet toegestaan.