Twijfels over ts.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Punz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-13 23:24

Ik snap je frustratie TS. Je hebt inderdaad van die topics waar het vanaf druipt, maar zo nu en dan begint een topic redelijk, lijkt het serieus, maar gaandeweg wordt het toch wel vreemd. Herinner me bv een topic van iemand die een manege in Belgie of Duitsland ging kopen.

Ook ik heb dan de neiging om mijn twijfel wel te laten blijken, probeer dit wel voorzichtig en netjes te doen, maar hoop daarmee wel wat nuance in zo'n topic te krijgen... of om dmv mijn reactie ( erg maar waar) het door mij vermoedde "spel" van TS toch een beetje te doorbreken/ om reageerders te stimuleren kritisch te blijven denken..

Maar ik vind het lastig hoor. Ik kan dan niet NIET mijn twijfel laten blijken, maar heb dan zelf weer de twijfel dat het wel heel vervelend is voor een TS als het topic wél echt is. Probeer dus mijn twijfel dan wel zo netjes mogelijk te verwoorden.

Zou niet weten wat anders te doen. Heb zelf niet aan TEMmen gedacht. Vind de optie temmen, met de vraag "SA"? zoals hierboven genoemd , wel een heel goede.

En natuurlijk zijn er belangrijker dingen om je druk over te maken..
Maar als ik per ongeluk in zo'n topic verzeild raak vind ik het tóch vervelend....