Boktapp?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:16

Ik zie ook niet in wat voor moeite het is om even te tikken.
In mijn ogen heet dat gewoon lui ;)

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:16

Dat kan nu ook. Iig als je een iPhone hebt (voeg toe aan beginscherm), maar wsl ook met Android en Windows.

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:20

Ik heb hem op mijn mobiel als een soort app, m.bokt en dan als snelkoppeling. Heel makkelijk net een app. :)

Dorus schreef:
Dat kan nu ook. Iig als je een iPhone hebt (voeg toe aan beginscherm), maar wsl ook met Android en Windows.

:j

Regendans

Re: Boktapp?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-13 22:53

Klopt, je kan ( bij mij dan) een snel koppeling maken en als je an je account automatisch aan zet, heb je dus eigenlijk hetzelfde haha, hoe snel. Wil je 50000 euro besparen?

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-13 13:35

Ik heb bokt gewoon als mijn startpagina gemaakt op mobiel. 1 klik en ik zit op bokt :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 00:31

miicchhellee schreef:
En minder internet verbruik. Nu zit je altijd te wachten tot de pagina geladen is

Niet juist; in de app moet de inhoud van Bokt geladen worden en dat gaat gewoon via internet.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-13 00:34

Voor mij zou een app geen toegevoegde waarde hebben, bokt staat altijd open dus 1 tikje op safari en ik zit op bokt binnen een seconde. Daarbij is bokt 5 errug prettig te gebruiken op de telefoon

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:26

Een app voor Bokt! Huh je kunt toch duidelijk zo op de site. Voor mij geen waarde.

Ladybird
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-13 16:27

ik weet de waarde ook niet nu. sinds de nieuwe versie van bokt er is is het heel overzichtelijk om zo te bokken

Gwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-13 00:44

Heb ook gewoon een snelkoppeling gemaakt op mijn Android-toestel. Een aparte dure app heeft imo geen enkele toegevoegde waarde, je kunt nu ook overal bij.

Imitador

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:12

Persoonlijk vind ik het onhandig dat bij mij (Android, ik weet niet of dat nog wat uitmaakt) alles onder elkaar komt te staan op de voorpagina. Je moet dus een eind scrollen om ergens te komen. Ik denk dat ik het handig zou vinden (maar wie ben ik) als ik net zoals bij bijvoorbeeld de Marktplaats-app, eerst uit een menuutje kan kiezen. In het geval van Bokt bijvoorbeeld voorpagina-nieuws, uitgelicht, actieve onderwerpen, forums, markt, eigen berichten, etc. Dan hoef ik niet eerst de pagina helemaal naar beneden te scrollen en vervolgens drie keer misdrukken op een piepklein linkje :+ (ja, dat is ook verholpen als ik het vergroot, maar ik ben lui :o )

Diaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:13

m.bokt.nl is goed genoeg! Je maakt gewoon een snelkoppeling nadat je bent ingelogd.. kiezen voor automatisch inloggen.. en voila.. je hebt je 'app'

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-13 14:25

Op Bokt 5 mobiel zit zo'n menuutje al bovenin, met daarn Forums, Markt, Wiki en Nieuws.

Een App zal echt niet ontwikkeld gaan worden, dan moet je vier apps ontwikkelen, allen blijven updaten en dat kost heel veel geld. Hier hebben wij daar een heel team voor (op mijn werk) die daar hele werkweken mee bezig zijn om onze apps up to date te houden. Dat is gewoon ontzettend prijzig.

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 09:50

De mobiele versie van Bokt is al onwijs aan het verbeteren. Een de redenen die genoemd worden voor een app zijn ook niet echt doorslaggevend :+

Paar duizend euro investeren zodat Bokkers in 1 klik op Bokt kunnen in plaats van 2 (terwijl je inderdaad gewoon een snelkoppeling kunt maken naar die pagina op je beginschemr) lijkt me niet reëel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:40

Ik denk dat je wel over enkele 10.000en euros of meer mag spreken als je alles wil ondersteunen (ook alle honderden android versies) :+

Meraki

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:43

Wat wel 'handig' zou zijn, in die bokt app, dat je de topics waar je op geabonneerd bent alleen ziet en de nieuwspagina bijvoorbeeld en dat je, je pb's snel leest.

Maar goed, wat is inderdaad de meerwaarde van een app tegenover een goed werkende mobiele site.. Die is er niet :')

Mear

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-13 10:59

Daarvoor heb je toch gewoon je 'Eigen berichten'.. op de mobiele versie gaat alles ook een stuk sneller. Kan me haast niet voorstellen dat je dat nog overzichtelijker in een app kunt krijgen en iedereen tevreden kunt houden.