Foutmelding na berichten plaatsen

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aurora3

Re: Foutmelding na berichten plaatsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-13 23:22

Nu krijg ik weer overal foutmeldingen...

Shirrlfl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:23

Ik krijg op dit moment ook elke keer foutmelding erboven en bokt markt kan ik helemaal niet openen. Nog iemand last van?

Edit:
Dit staat er als ik markt open:
Fatal error: Call to undefined method views_plugin_display_default::set_definition() in /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/views/includes/handlers.inc on line 33

Aurora3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:31

Volgens mij heeft Bart het grootste deel weer gefixt ;)

Alleen de markt werkt nog niet.

LhinnOlijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 00:35

Als ik op het 'home' icoontje klik, krijg ik dit ... Fatal error: Call to undefined method views_plugin_display_default::set_definition() in /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/views/includes/handlers.inc on line 33

Geldt ook als ik direct via www.bokt.nl op de site wil komen. De hoofdpagina wil niet laden, dan krijg ik bovenstaande melding.

Yinthee
Amadeus <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 02:07

Markt en de homepage werken inderdaad niet. Fatal Error.
En daarnet had ik ook foutmeldingen als ik iemand profiel bekeek, maar dat lijkt nu weer verdwenen te zijn..

Kaka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 08:47

Ik krijg ook weer foutmeldingen als ik direct naar www.bokt.nl wil gaan:

Fatal error: Call to undefined method views_plugin_display_default::set_definition() in /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/views/includes/handlers.inc on line 33

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 09:44

Het lijkt erop dat er ergens nog een goed verstopt bugje zit dat maar af en toe de kop opsteekt.

Voor nu zou het weer moeten werken, ik hoor het graag als er weer problemen zijn :j

FlameHorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-13 17:31

LhinnOlijf schreef:
Als ik op het 'home' icoontje klik, krijg ik dit ... Fatal error: Call to undefined method views_plugin_display_default::set_definition() in /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/modules/contrib/views/includes/handlers.inc on line 33

Geldt ook als ik direct via http://www.bokt.nl op de site wil komen. De hoofdpagina wil niet laden, dan krijg ik bovenstaande melding.

Dat heb ik 's ochtends ook gehad.

Happy16

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-13 15:39

weer wat nieuws bart, sorry...
Afbeelding

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-13 14:01

Ik krijg regelmatig de melding dat de afmetingen van een afbeelding niet gedefinieerd kunnen worden, de ene keer doet hij het na een aantal keer verzenden drukken wel, de andere keer niet.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 09:09

BartVB schreef:
Het lijkt erop dat er ergens nog een goed verstopt bugje zit dat maar af en toe de kop opsteekt.

Voor nu zou het weer moeten werken, ik hoor het graag als er weer problemen zijn :j

Helaas de melding steekt weer het koppie op....Deze krijg ik als ik de markt open:

Fatal error: Cannot call overloaded function for non-object in /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/includes/database/query.inc on line 331

Printscreen werkt hier helaas even niet, maar krijg ene volledig wit scherm en bovenin twee keer deze melding.

Mh.....bijzonder......markt werkt weer (meestal), maar krijg nu de volgende melding als ik een advertentie open:

502 Bad Gateway
The server returned an invalid or incomplete response.

Bij verschillende advertenties geprobeerd.

Weet niet of jullie er iets mee kunnen, maar dacht meld het even. Lijkt heel willekeurig en vooral niet consequent op te treden, bijzonder....

Izep

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-06-13 09:32

Hier ook 502 Bad Gateway
The server returned an invalid or incomplete response.

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-07-13 10:53

Voor het weekend zijn een aantal aanpassingen gedaan die deze problemen hadden moeten verhelpen. Helaas is dat niet het geval. Er wordt hard gezocht naar een oplossing die wel het gewenste resultaat geeft.

risje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 18:31

Helaas helaas, weer de foutmelding:
Notice: Undefined index: field_ad_pricing_scheme in include() (regel 51 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/themes/bokt/templates/node--ad.tpl.php).
Notice: Trying to get property of non-object in include() (regel 51 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/themes/bokt/templates/node--ad.tpl.php).

Kan geen printscreen maken, maar om beeld te schetsen, deze melding staat in een rood kader bovenaan de pagina als ik de markt wil openen.

Lijkt me een lastig probleem deze bug te vinden, succes!

Yunomi

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-13 19:41

Citaat:
•Notice: Undefined index: field_ad_pricing_scheme in include() (regel 51 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/themes/bokt/templates/node--ad.tpl.php).
•Notice: Trying to get property of non-object in include() (regel 51 van /var/www/sites/www.bokt.nl/drupal/sites/all/themes/bokt/templates/node--ad.tpl.php).

Dit krijg ik steeds te zien boven aan de pagina sinds een uurtje geleden. Vooral bij de startpagina, maar ook bij de markt kwam ik het tegen.