Vind ik niet leuk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
_San87_ schreef:Eline schreef:We zijn er inderdaad weer, vanaf morgen is het CHIO in Rotterdam weer en zal de plek van uitgelicht tijdelijk beschikbaar zijn voor updates daar. We hebben net geconcludeerd dat dat allemaal werkt
(maar eerlijk gezegd was deze test niet helemaal gepland)
Ik vind het altijd leuk om de foto's via uitgelicht door te bladeren, vaak komen de leukste topics voorbij. Nu staat er alleen maar gezwets van bokkers, die vaak niet eens ter plaatse zijn, over het CHIO wat in de topics (die vaak ook zijn uitgelicht in oranje) ook gewoon te volgen/lezen is.
Daarnaast, wat bokkers van dat hele CHIO vinden interesseert me geen reet. Beetje jammer, dit.
_Mondy_ schreef:Persoonlijk vind ik niet dat alleen de topics in uitgelicht de moeite waard zijn, dus als mensen inderdaad alleen die topics bekijken vind ik dat vreemd en niet eerlijk.
Waar het mij vooral om gaat is het onderscheid dat er gemaakt word door bokt (vaak) tussen dressuur en springen en de rest.
Sok schreef:Wat the hell?!
De mensen die dat interesseert kunnen toch in de topics zelf gaan kletsen over dat gedoe?
Alle foto's doorbladeren is heel wat meer werk.
Plus een groot deel van bokt heeft helemaal niks met die dressuur- en springdingen.
Wanneer is het weer afgelopen?
Sok schreef:Wat the hell?!
De mensen die dat interesseert kunnen toch in de topics zelf gaan kletsen over dat gedoe?
Plus een groot deel van bokt heeft helemaal niks met die dressuur- en springdingen.
Koper schreef:Sok schreef:Wat the hell?!
Stommm. En disciplinediscriminatie, over een paar weken zijn de WK in Berlijn en wedden dat daar geen aparte ruimte voor op de voorpagina komt? Of dat er überhaupt vanuit het beheer aandacht aan wordt besteed?
Stom dressuur- en springgedoe