Jes schreef:Eline
Wat kan jij mensen laten schrikken zeg zo vroeg op de ochtend!
Volgende keer wat later opstaan dus

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
HorseyDude schreef:Wait... what? Maar we hebben toch al een nieuwe layout...
Shadow0 schreef:HorseyDude schreef:Wait... what? Maar we hebben toch al een nieuwe layout...
De vorige 'nieuwe layout' was vooral de voorpagina en de header. Dit is een verandering van de weergave van het forum zelf (dus de topics enzo), vooral voor kleine schermen als vervanging van m.bokt.nl op mobiel.
Voor de grote schermen veranderen er een paar kleine dingen maar het meeste blijft er ongeveer hetzelfde uitzien, alleen met een aantal extra's, zoals het aanpassen van de foto's aan de grootte van je scherm.
Nayomie schreef:Maar wie zegt dan dat ik zou zoeken op een bericht geschreven door mij? Misschien zoek ik een topic waar ik ooit een stipje bij heb gezet, maar ikzelf nooit in heb gereageerd of dat ik weet wie er wél in gereageerd hebben.
Lielle schreef:tja, ik vind het nogal meevallen. Het is meer werk om deze reactie te typen dan om het topic in kwestie te zoeken.
Maar je probleem is dus opgelost. Overigens vraag ik me af hoe je het had gedaan als de Eigen Berichten nog had gewerkt als vanouds? dan moet je volgens mij ook met 'doorzoek resultaten' werken.