Goed dat er een drempel is gemaakt zodat bokt nog steeds grotendeels een forum voor mensen met een passie voor paarden is, en niet iedereen gewoon zich maar aanmeldt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:Als je 25 nuttige berichten al te veel vindt dan moet je jezelf eens afvragen of je hier wel op je plek bent op bokt.
_San87_ schreef:Anoli schreef:Als je 25 nuttige berichten al te veel vindt dan moet je jezelf eens afvragen of je hier wel op je plek bent op bokt.
Ik weet niet... Ik vind Bokt een leuk forum, toch post ik nauwelijks nog in de paardengerelateerde fora en vooral niet in de informatieve topics...
Ik kan me best voorstellen dat iemand het vervelend vindt 25 posts te hebben gemaakt en dat deze daarna gereduceerd worden tot minder posts omdat er 'onzin' bij stond volgens een mod.
IndianLady schreef:_San87_ schreef:Ik weet niet... Ik vind Bokt een leuk forum, toch post ik nauwelijks nog in de paardengerelateerde fora en vooral niet in de informatieve topics...
Ik kan me best voorstellen dat iemand het vervelend vindt 25 posts te hebben gemaakt en dat deze daarna gereduceerd worden tot minder posts omdat er 'onzin' bij stond volgens een mod.
Heb je TS haar 'zinnige' posts gelezen?
Die zou ik ook weghalen, want ze zijn totaal niet zinnig
IndianLady schreef:_San87_ schreef:
Ik weet niet... Ik vind Bokt een leuk forum, toch post ik nauwelijks nog in de paardengerelateerde fora en vooral niet in de informatieve topics...
Heb je TS haar 'zinnige' posts gelezen?
Die zou ik ook weghalen, want ze zijn totaal niet zinnig
Anoli schreef:Als je 25 nuttige berichten al te veel vindt dan moet je jezelf eens afvragen of je hier wel op je plek bent op bokt.
Evi84 schreef:Anoli schreef:Als je 25 nuttige berichten al te veel vindt dan moet je jezelf eens afvragen of je hier wel op je plek bent op bokt.
Tja... ikzelf vind het ook enorm moeilijk om 25 nuttige berichten te plaatsen, aangezien ik véél minder van paarden weet dan anderen hier als absolute beginner, en als ik dan toch al eens iets weet op een topic, dan is het al tot in den treure door anderen vernoemd en is mijn zoveelste herhaling van iets wat men ervoor zegt, ook totaal niet nuttig meer te noemen...
Bv, ik lees hier dagelijks op het forum, maar kan zelden tot nooit eens iets echt nuttigs toevoegen aan een topic in mijn ogen, als dat dus mensen niet geschikt maakt voor Bokt... tja
Ik val dus niet over die 25 berichten op zich, maar wel over de indirecte verwijzing van: "hey, je hoort hier niet als je 25 nuttige berichten al moeilijk vindt..."
Evi84 schreef:Anoli schreef:Als je 25 nuttige berichten al te veel vindt dan moet je jezelf eens afvragen of je hier wel op je plek bent op bokt.
Tja... ikzelf vind het ook enorm moeilijk om 25 nuttige berichten te plaatsen, aangezien ik véél minder van paarden weet dan anderen hier als absolute beginner, en als ik dan toch al eens iets weet op een topic, dan is het al tot in den treure door anderen vernoemd en is mijn zoveelste herhaling van iets wat men ervoor zegt, ook totaal niet nuttig meer te noemen...
Bv, ik lees hier dagelijks op het forum, maar kan zelden tot nooit eens iets echt nuttigs toevoegen aan een topic in mijn ogen, als dat dus mensen niet geschikt maakt voor Bokt... tja
Ik val dus niet over die 25 berichten op zich, maar wel over de indirecte verwijzing van: "hey, je hoort hier niet als je 25 nuttige berichten al moeilijk vindt..."
Anoli schreef:Je hoeft niet alleen maar tips te geven hoor om die te laten tellen als nuttig bericht...
Je mag ook vragen stellen...
Zo moeilijk is het écht niet hoor, iedereen maakt maar een drama van die 25 berichten...
Mensen kom op ik weet ook niet veel van paarden en rij ook geen hoog niveau maar zo moeilijk is het nou ook weer niet...
Evi84 schreef:Anoli schreef:Je hoeft niet alleen maar tips te geven hoor om die te laten tellen als nuttig bericht...
Je mag ook vragen stellen...
Zo moeilijk is het écht niet hoor, iedereen maakt maar een drama van die 25 berichten...
Mensen kom op ik weet ook niet veel van paarden en rij ook geen hoog niveau maar zo moeilijk is het nou ook weer niet...
De zoekfunctie heeft tot nu toe op alle vragen die ik had al antwoord gegeven, vaak zelfs al een topic van meerdere pagina's.
Ik ben nu ook niet zo'n oppervlakkige meid dat ik maar wat ga vragen om te kunnen vragen, dus blijven enkel maar de tips over.
Anoli schreef:De zoekfunctie heeft tot nu toe op alle vragen die ik had al antwoord gegeven, vaak zelfs al een topic van meerdere pagina's.
Ik ben nu ook niet zo'n oppervlakkige meid dat ik maar wat ga vragen om te kunnen vragen, dus blijven enkel maar de tips over.
Maaike162 schreef:Evi84 schreef:Tja... ikzelf vind het ook enorm moeilijk om 25 nuttige berichten te plaatsen, aangezien ik véél minder van paarden weet dan anderen hier als absolute beginner, en als ik dan toch al eens iets weet op een topic, dan is het al tot in den treure door anderen vernoemd en is mijn zoveelste herhaling van iets wat men ervoor zegt, ook totaal niet nuttig meer te noemen...
Helemaal mee eens! Zoals ik al eerder zei, vond ik het eerst ook erg lastig om 25 nuttige berichten te plaatsen. Ik had er geen haast mee, dus heb veel bij foto topics of YRT die niet meetellen gezet. Verder ook veel gereageerd bij onderwerpen zoals: Wat voor cap heb jij? Hoe hoog heb je gesprongen? Wel of geen bodyprotector? Wat voor rijkleding? Enzovoort.
Ik heb net ook ff bij de reacties van TS gekeken, ik vind dat het erg meevalt hoe ''nutteloos'' ze zijn.