klacht slechte behandeling nieuwe gebruiker

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:12

Of er zijn zoveel random topics waar iedereen wel iets in kan vertellen zonder dat je veel kennis moet hebben...wat je laatst hebt gekocht, waarom je nu niet bij je paard bent, manen lang of kort, hoe oud was je toen je begon, hoe vaak heb jij rijles....enz. Een beetje rondkijken op het forum en moeite doen om een paar topics te lezen en reageren en je bent echt wel zo aan die 25 nuttige berichten.

Goed dat er een drempel is gemaakt zodat bokt nog steeds grotendeels een forum voor mensen met een passie voor paarden is, en niet iedereen gewoon zich maar aanmeldt :j .

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:15

Als je 25 nuttige berichten al te veel vindt dan moet je jezelf eens afvragen of je hier wel op je plek bent op bokt. ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:19

Anoli schreef:
Als je 25 nuttige berichten al te veel vindt dan moet je jezelf eens afvragen of je hier wel op je plek bent op bokt. ;)

Ik weet niet... Ik vind Bokt een leuk forum, toch post ik nauwelijks nog in de paardengerelateerde fora en vooral niet in de informatieve topics...

Ik kan me best voorstellen dat iemand het vervelend vindt 25 posts te hebben gemaakt en dat deze daarna gereduceerd worden tot minder posts omdat er 'onzin' bij stond volgens een mod.

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:20

Kijk, hebben we met zijn allen toch weer een hoop nuttige berichten geplaatst in dit topic :D

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:21

_San87_ schreef:
Anoli schreef:

Ik weet niet... Ik vind Bokt een leuk forum, toch post ik nauwelijks nog in de paardengerelateerde fora en vooral niet in de informatieve topics...

Ik kan me best voorstellen dat iemand het vervelend vindt 25 posts te hebben gemaakt en dat deze daarna gereduceerd worden tot minder posts omdat er 'onzin' bij stond volgens een mod.

Heb je TS haar 'zinnige' posts gelezen?
Die zou ik ook weghalen, want ze zijn totaal niet zinnig :n

Anoli

Re: klacht slechte behandeling nieuwe gebruiker

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:24

Tja bokt is en blijft in hoofdzaak een paardenforum, als je dan geen nuttige post kan of wil plaatsen of dat simpelweg te veel moeite vind dan ben je in mijn ogen hier niet op de juiste plek :n

Kirsha

IndianLady schreef:
_San87_ schreef:

En dan te bedenken dat de onzinposts al zijn weggehaald, dus dit waren nog de meest nuttige :D

Shirley

Niet zinnig, onleesbaar door de vele fouten en ook nog onvriendelijk ... :n

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:25

Ik zie dat de Mods er inmiddels nog 1 hebben weggehaald en terecht :j

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:28

IndianLady schreef:
_San87_ schreef:

Nee, dat dan weer niet.

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:28

Anoli schreef:

Tja... ikzelf vind het ook enorm moeilijk om 25 nuttige berichten te plaatsen, aangezien ik véél minder van paarden weet dan anderen hier als absolute beginner, en als ik dan toch al eens iets weet op een topic, dan is het al tot in den treure door anderen vernoemd en is mijn zoveelste herhaling van iets wat men ervoor zegt, ook totaal niet nuttig meer te noemen...

Bv, ik lees hier dagelijks op het forum, maar kan zelden tot nooit eens iets echt nuttigs toevoegen aan een topic in mijn ogen, als dat dus mensen niet geschikt maakt voor Bokt... tja

Ik val dus niet over die 25 berichten op zich, maar wel over de indirecte verwijzing van: "hey, je hoort hier niet als je 25 nuttige berichten al moeilijk vindt..."

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:32

Evi84 schreef:
Anoli schreef:

Tja... ikzelf vind het ook enorm moeilijk om 25 nuttige berichten te plaatsen, aangezien ik véél minder van paarden weet dan anderen hier als absolute beginner, en als ik dan toch al eens iets weet op een topic, dan is het al tot in den treure door anderen vernoemd en is mijn zoveelste herhaling van iets wat men ervoor zegt, ook totaal niet nuttig meer te noemen...

Bv, ik lees hier dagelijks op het forum, maar kan zelden tot nooit eens iets echt nuttigs toevoegen aan een topic in mijn ogen, als dat dus mensen niet geschikt maakt voor Bokt... tja

Ik val dus niet over die 25 berichten op zich, maar wel over de indirecte verwijzing van: "hey, je hoort hier niet als je 25 nuttige berichten al moeilijk vindt..."

Helemaal mee eens! Zoals ik al eerder zei, vond ik het eerst ook erg lastig om 25 nuttige berichten te plaatsen. Ik had er geen haast mee, dus heb veel bij foto topics of YRT die niet meetellen gezet. Verder ook veel gereageerd bij onderwerpen zoals: Wat voor cap heb jij? Hoe hoog heb je gesprongen? Wel of geen bodyprotector? Wat voor rijkleding? Enzovoort.

Ik heb net ook ff bij de reacties van TS gekeken, ik vind dat het erg meevalt hoe ''nutteloos'' ze zijn.

Onali

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:33

Omdat de meest nutteloze weggehaald zijn ;)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:35

Evi84 schreef:
Anoli schreef:

Je hoeft niet alleen maar tips te geven hoor om die te laten tellen als nuttig bericht...
Je mag ook vragen stellen...

Zo moeilijk is het écht niet hoor, iedereen maakt maar een drama van die 25 berichten...
Mensen kom op ik weet ook niet veel van paarden en rij ook geen hoog niveau maar zo moeilijk is het nou ook weer niet...

Cookies

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:39

Dat kan ik me wel voorstellen Evi84, maar de ts begint na 1 dag al te gillen. Ze is gister pas lid geworden.

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:40

Anoli schreef:
Je hoeft niet alleen maar tips te geven hoor om die te laten tellen als nuttig bericht...

Zo moeilijk is het écht niet hoor, iedereen maakt maar een drama van die 25 berichten...
Mensen kom op ik weet ook niet veel van paarden en rij ook geen hoog niveau maar zo moeilijk is het nou ook weer niet...

De zoekfunctie heeft tot nu toe op alle vragen die ik had al antwoord gegeven, vaak zelfs al een topic van meerdere pagina's.
Ik ben nu ook niet zo'n oppervlakkige meid dat ik maar wat ga vragen om te kunnen vragen, dus blijven enkel maar de tips over. :)

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:43

Evi84 schreef:
Anoli schreef:

De zoekfunctie heeft tot nu toe op alle vragen die ik had al antwoord gegeven, vaak zelfs al een topic van meerdere pagina's.
Ik ben nu ook niet zo'n oppervlakkige meid dat ik maar wat ga vragen om te kunnen vragen, dus blijven enkel maar de tips over. :)

Tja kwestie van geduld en dan komen ze vanzelf die nuttige berichten :j

Maar het grote verschil tussen jou (en andere bokkers) en de TS is dat jullie er niet over gaan miepen en zeuren en drammen.
Dáárom vind ik dat ts zich maar eens moet afvragen of ze hier wel thuis hoort op bokt. Regels zijn regels... kun of wil je daar niet mee leven, dan ga je maar naar een ander paardenforum waar dat niet hoeft :)

Evi84

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:48

Anoli schreef:

Tja kwestie van geduld en dan komen ze vanzelf die nuttige berichten :j

Maar het grote verschil tussen jou (en andere bokkers) en de TS is dat jullie er niet over gaan miepen en zeuren en drammen.
Dáárom vind ik dat ts zich maar eens moet afvragen of ze hier wel thuis hoort op bokt. Regels zijn regels... kun of wil je daar niet mee leven, dan ga je maar naar een ander paardenforum waar dat niet hoeft :)[/quote]

Dat klopt ja, binnen een paar jaar zal ik er ook wel aan zitten :D

Neen, soms vind ik het ook behoorlijk vervelend hoor, die 25 nuttige berichten. Ik heb eigenelijk niet zo de intentie om maar mee te gaan babbelen in huiskamertopic's etc, maar soms zie ik een serieuze vraag voorbijkomen, waar ik vanuit mijn beroepsmatige achtergrond echt een nuttige bijdrage kan leveren, die nog niet vermeld is geweest wegens minder expertise hier aanwezig en dan stuit je dus tegen die dingen, op die momenten vind ik het dus echt jammer dat ik die berichten nog niet heb, op de meeste momenten maal ik er dus absoluut niet om.

Ach ja, onbelangrijk dit. :)

Kirsha

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:56

Maaike162 schreef:
Evi84 schreef:

Helemaal mee eens! Zoals ik al eerder zei, vond ik het eerst ook erg lastig om 25 nuttige berichten te plaatsen. Ik had er geen haast mee, dus heb veel bij foto topics of YRT die niet meetellen gezet. Verder ook veel gereageerd bij onderwerpen zoals: Wat voor cap heb jij? Hoe hoog heb je gesprongen? Wel of geen bodyprotector? Wat voor rijkleding? Enzovoort.

Ik heb net ook ff bij de reacties van TS gekeken, ik vind dat het erg meevalt hoe ''nutteloos'' ze zijn.

Een groot deel van de Bokkers (waaronder ikzelf) heeft geen flauw idee als ze voor het eerst op Bokt komen. Ik wist eerst ook niets en heb waarschijnlijk ook de meest idiote berichten geplaatst. Maar als je maar lang genoeg meeleest in allerlei onderwerpen kom je vanzelf meer te weten. En kun je na verloop van tijd dus zelf ook tips geven ;)

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:56

Even een gastslotje voor overleg.

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 21:59

Cassidy schreef:
bello2005 schreef:
welkom to bokt.. dit forum moet je niet al te serieus nemen.. dan ga je je eigen maar gek maken..

Kleine tip aan ts: je wordt hier op Bokt net zo serieus genomen als je het forum serieus neemt :D

Haha die is goed :D :+

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-13 22:00

oh een gastslotje haal mijn reacties dan maar weg haha anders staat t ook zo raar

LindyH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-13 18:10

Dit topic kan weer open. Er was wat twijfel over het account van de TS, maar dat is inmiddels opgelost.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 13:49

Dat mensen zich zo kunnen laten opnaaien door bokt. Ik verbaas me meer en meer over welke regels er allemaal door de mangel gehaald worden. En hoeveel belang men daar ook aan hecht.

1234321

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-13 17:15

Maar je kiest er toch zelf voor om naar bokt.nl te gaan, als je het niet eens bent met de regels blijf je toch gewoon weg...

Edit: typfout