Obscene gebruikersnaam

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maflinger_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:53

Lekker boeiend. Dus een bokker heeft een obscene gebruikersnaam die je alleen herkent als je de taal kent en bekend bent met het feit dat het waarschijnlijk expres fout geschreven is zodat het obsceen is. Lijkt mij vooral een privéfeestje van die bokker. Rustig in zijn/haar eentje laten feesten.

Schemerdier

Re: Obscene gebruikersnaam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:54

nu wil ik de naam ook wel weten :')

Woogy

Af en toe weet ik ook niet meer wat ik moet nemen als schermnaam ergens dus kan me wel voorstellen dat je dan gaat zoeken naar iets en wat het ook moge zijn is het dan...weet niet of je er veel van moet denken

sanso

ik zag laatst ook een scary ava, heletijd een clown die je een soort van aanvalt in beeld, oke nu ben ik wel een schijterd maar toch, zitten ook kleine kindjes op, elke keer als ik dat ding dag scrolde ik voor mn leven :')

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:55

Jullie maken me wel een beetje benieuwd over wie het nou gaat! pb? (a)

01San

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:55

KirstenVosje schreef:
Ik ben ook erg benieuwd naar de naam! :')

Hier nog 1

arabcarla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:56

ik wil ook wel de naam weten haha

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 20:56

Anoli schreef:
Koper schreef:

Nou zet dan ook gewoon de naam en de betekenis hier neer...
Want ik krijg langzaam het idee dat je dit topic geopend heb voor aandacht...

Als je er namelijk niks over gezegd had dan had 99% niet geweten wat die naam nou betekent...

Dat wil ik juist NIET doen omdat ik niet zomaar iemand aan de schandpaal wil nagelen. Ik heb het topic geopend omdat ik graag wil weten wat het team met zo'n naam doet.

Daar wil ik eerst meer over weten. Als het daarna nodig is om de naam en betekenis hier te vermelden zal ik dat heus wel doen.

heidy_wilco

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:57

Nu ben ik ook een beetje (heel veel) benieuwd...

kleinvosje

Hier nog een nieuwsgierige. Haha, we lijken wel sensatiezoekers :P

Diaz

ik kan avatars aanstotender vinden dan wat letters..

hannah41

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:58

Ik ben er ook wel benieuwd naar, maar misschien kun je het eens bespreken met een modje? Niet gelijk aan geven maar gewoon vertellen hoe jij er over denkt.

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:58

Je kan in zijn eigen berichten lezen dat hijzelf niet voor deze naam heeft gekozen, tel daarbij op dat de meesten niet weten wat het betekent en dan zie ik het probleem ook niet zo.

Wat ik minder snap is dat je hier een topic over opent. Het is een nieuwe gebruiker, waarom stuur je hem geen pb, eventueel met de uitleg hoe hij het kan veranderen want dat weet hij wss helemaal niet...

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-13 20:59

Maflinger_S schreef:
Lekker boeiend. Dus een bokker heeft een obscene gebruikersnaam die je alleen herkent als je de taal kent en bekend bent met het feit dat het waarschijnlijk expres fout geschreven is zodat het obsceen is. Lijkt mij vooral een privéfeestje van die bokker. Rustig in zijn/haar eentje laten feesten.

Nee, het ziet er eerder uit als fonetisch geschreven door iemand die nederlandstalig is en de taal in kwestie niet heel goed machtig is. Maar dat baseer ik nu enkel op een paar van de posts van die bokker.

Kunnen we aub ophouden met vragen om welke bokker het gaat? Ik wil gewoon weten of zo'n naam kan op bokt of niet.

Diaz: tja, jij wel.

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 20:59

Ik denk dat het erg moeilijk is voor het team om alle usernames te controleren. Dat daarnaast alle namen gecontroleerd moeten worden in alle bestaande talen lijkt het mij vrij onmogelijk. Maar: Ik vind het not done om zulke namen/woorden als username te gebruiken.

Ik zou simpelweg de naam doorgeven bij het team. Zij kunnen contact opnemen met de user en aandringen op een andere naam. Gezien obscene avatars niet zijn toegestaan mag zo'n username dus ook niet. Iets met gelijke monniken, gelijke kappen.

Anoli

Koper schreef:
Dat wil ik juist NIET doen omdat ik niet zomaar iemand aan de schandpaal wil nagelen. Ik heb het topic geopend omdat ik graag wil weten wat het team met zo'n naam doet.

Daar wil ik eerst meer over weten. Als het daarna nodig is om de naam en betekenis hier te vermelden zal ik dat heus wel doen.

Als je wil weten wat het team ermee wil doen dan moet je dat via PB regelen, maak er een melding van en ga dit niet zo op deze manier spelen...

Het enige wat je met dit topic te weten komt is hoeveel bokkers je nieuwsgierig kan krijgen. ;)

ElineS

Koper schreef:
Anoli schreef:
Nou zet dan ook gewoon de naam en de betekenis hier neer...
Want ik krijg langzaam het idee dat je dit topic geopend heb voor aandacht...

Als je er namelijk niks over gezegd had dan had 99% niet geweten wat die naam nou betekent...

Dan had je toch ook een PB kunnen sturen naar een mod, met die vraag.. Had je sneller antwoord ;)

sanso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:00

super veel mensen kennen die persoon, ik ben nu echt benieuwd haha!

zet hier anders de betekenis op?

Miracle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:01

Tsja, als je niet wil dat mensen vragen om welke naam het gaat, had je dit maar via PB moeten regelen hoor. Wie A zegt moet ook B zeggen. Ik ben nu ook wel benieuwd...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:02

Ik vind dit topic overdreven. Als die persoon niet had gezegd wat de betekenis van de naam was was er niets aan de hand. Je weet verre van wat het eventueel kan betekenen als je de naam niet machtig bent. Verder, ik vind zelfs de vertaling nog niet erg, er zijn ergere dingen.

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:04

Inmiddels weet ik de naam en de betekenis. Om in gelijkwoordige termen te blijven spreken, vind ik het mierenn*kerij om hier een topic over te openen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:05

Kijk bij wie wat waar en je hebt het zo door.

Idd wel een beetje rare naam, maar niet schokkend
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 12-05-13 21:05, in het totaal 1 keer bewerkt

Christiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:05

Koper schreef:
Christiene schreef:
voor diegene is het denk ik geen spelfout.. welke taal moet het dan wel niet zijn

door die spelfout in die taal klopt dat toch ook het aanstotende of het hele woord niet meer?

als ik paard of pard neer zet is bijv. heel wat anders,

Ondanks de spelfout is de naam niet voor misinterpretatie vatbaar.

Als ik tiefuspaart schrijf weet je ook wat ik bedoel - én dat ik niet kan schrijven. Ook al schrijf ik 't nu dan expres verkeerd.

Zou trouwens zomaar kunnen dat de spelling wel klopt in een bepaald dialect, ik spreek/ken ze ook niet allemaal.

Oftewel: "pard" in jouw voorbeeld is niet heel wat anders. Er bestaat geen woord "pard". Het is gewoon een bestaand woord verkeerd geschreven.
idd is dat dan wel duidelijk dat je dat woord niet moet gebruiken. maar dat is een nederlands woord.. dus dat weet iedereen. die buitenlandse taal kent bijna niemand.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:06

Toch ben ik nu wel benieuwd waarom iemand die op bokt zit voor zo'n naam kiest :+

bromfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-13 21:07

Hij heeft zichzelf niet aangemeld...