Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Anoli schreef:Koper schreef:
Nou zet dan ook gewoon de naam en de betekenis hier neer...
Want ik krijg langzaam het idee dat je dit topic geopend heb voor aandacht...
Als je er namelijk niks over gezegd had dan had 99% niet geweten wat die naam nou betekent...
Maflinger_S schreef:Lekker boeiend. Dus een bokker heeft een obscene gebruikersnaam die je alleen herkent als je de taal kent en bekend bent met het feit dat het waarschijnlijk expres fout geschreven is zodat het obsceen is. Lijkt mij vooral een privéfeestje van die bokker. Rustig in zijn/haar eentje laten feesten.
Koper schreef:Dat wil ik juist NIET doen omdat ik niet zomaar iemand aan de schandpaal wil nagelen. Ik heb het topic geopend omdat ik graag wil weten wat het team met zo'n naam doet.
Daar wil ik eerst meer over weten. Als het daarna nodig is om de naam en betekenis hier te vermelden zal ik dat heus wel doen.
Koper schreef:Anoli schreef:Nou zet dan ook gewoon de naam en de betekenis hier neer...
Want ik krijg langzaam het idee dat je dit topic geopend heb voor aandacht...
Als je er namelijk niks over gezegd had dan had 99% niet geweten wat die naam nou betekent...
Dat wil ik juist NIET doen omdat ik niet zomaar iemand aan de schandpaal wil nagelen. Ik heb het topic geopend omdat ik graag wil weten wat het team met zo'n naam doet.
Daar wil ik eerst meer over weten. Als het daarna nodig is om de naam en betekenis hier te vermelden zal ik dat heus wel doen.
Koper schreef:idd is dat dan wel duidelijk dat je dat woord niet moet gebruiken. maar dat is een nederlands woord.. dus dat weet iedereen. die buitenlandse taal kent bijna niemand.Christiene schreef:voor diegene is het denk ik geen spelfout.. welke taal moet het dan wel niet zijn
door die spelfout in die taal klopt dat toch ook het aanstotende of het hele woord niet meer?
als ik paard of pard neer zet is bijv. heel wat anders,
Ondanks de spelfout is de naam niet voor misinterpretatie vatbaar.
Als ik tiefuspaart schrijf weet je ook wat ik bedoel - én dat ik niet kan schrijven. Ook al schrijf ik 't nu dan expres verkeerd.
Zou trouwens zomaar kunnen dat de spelling wel klopt in een bepaald dialect, ik spreek/ken ze ook niet allemaal.
Oftewel: "pard" in jouw voorbeeld is niet heel wat anders. Er bestaat geen woord "pard". Het is gewoon een bestaand woord verkeerd geschreven.