Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Rubber_Duck schreef:Wow. Sorry dat ik nog reageer hoor maar waarom mogen andere mensen geen mening hebben over bokkers en jij wel?
Jij hebt het namelijk indirect over een aantal personen hier op bokt waar je overduidelijk je mening over hebt. Prima ik ook. Maar ik vraag me af waarom je dan zo graag wil dat jij alleen maar leuke reacties wil van mensen die het met jou eens zijn.
Gelukkig zijn er een aantal mensen hier die het wel met mij eens zijn. Nogmaals, maak je er niet zo druk om, jij kan er toch niets aan veranderen.
XEefjuhX schreef:Rubber_Duck schreef:En bokt blijft bokt dus vervelende reacties kun je altijd verwachten
Oh en sorry als je mij ook vervelend vind, ik heb ook mijn mening net zoals jij die hebt.
Jij hebt je mening, prima.
Maar ik daarna ook.
Maar dan hoef je niet zo'n reactie als dit te plaatsen
Nayomie schreef:Zo kom je over alsof je dus wel overal het laatste woord wilt hebben.
XEefjuhX schreef:Esmee_98 schreef:Ja wat wilde je dan, dat heel bokt het met je eens was?
Zou je zelf het wel leuk vinden dan als iemand tegen je zou liegen?
Het was gewoon mijn mening, daarmee is het klaar.
XEefjuhX schreef:Esmee_98 schreef:Ja wat wilde je dan, dat heel bokt het met je eens was?
Zou je zelf het wel leuk vinden dan als iemand tegen je zou liegen?
Het was gewoon mijn mening, daarmee is het klaar.
Esmee_98 schreef:Nee maar komop, het is en blijft bokt.
En als iemand liegt over VD of eigen pony kan ik me er ook niet echt aan storen hoor
XEefjuhX schreef:Ik laat dit topic wel verwijderen/sluiten.
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een tpic openen hier
op bokt zonder daar vervelende reacteis op te krijgen.
XEefjuhX schreef:Esmee_98 schreef:Nee maar komop, het is en blijft bokt.
En als iemand liegt over VD of eigen pony kan ik me er ook niet echt aan storen hoor
Jij miss niet, maar die mensen die midden in de nacht naar die markt hebben gereden wel.
Of die mensen die uren hebben lopen zoeken op internet om die pony te koop te staan vinden wel.
Sammyy schreef:XEefjuhX schreef:Ik laat dit topic wel verwijderen/sluiten.
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een tpic openen hier
Als jij op meerdere topics en meerde posts "vervelende" reacties blijft krijgen. Dan ligt dat zeker aan álle andere gebruikers?
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een topic openen hier
op bokt zonder daar vervelende reacties op te krijgen.
Als jij op meerdere topics en meerde posts "vervelende" reacties blijft krijgen. Dan ligt dat zeker aan álle andere gebruikers?
VisibreTeam schreef:Leven en laten leven....
Misschien worden die meiden wel gepest, hebben ze wat naars meegemaakt en willen ze gewoon ook even hun momentje van aandacht....
Dan reageer je gewoon niet op hun 'lieg' topics toch?Er komen zovaak 'hoaxen' en 'nepdingen' voorbij op internet. Daar is het internet voor. Gewoon tussen de regeltjes blijven lezen naar wat in jouw ogen wel waar is