Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MerleSimone

Re: Liegen/dingen verdraaien op Bokt :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:06

Wow. Sorry dat ik nog reageer hoor maar waarom mogen andere mensen geen mening hebben over bokkers en jij wel?

Jij hebt het namelijk indirect over een aantal personen hier op bokt waar je overduidelijk je mening over hebt. Prima ik ook. Maar ik vraag me af waarom je dan zo graag wil dat jij alleen maar leuke reacties wil van mensen die het met jou eens zijn.

Gelukkig zijn er een aantal mensen hier die het wel met mij eens zijn. Nogmaals, maak je er niet zo druk om, jij kan er toch niets aan veranderen.

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:10

Tja.. bokt is soms net het echte leven. ... Daarnaast er is geen één waarheid... mensen hebben andere inzichten en beleven dingen anders. Dus loslaten en verder gaan met je eigen leven.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:11

Rubber_Duck schreef:
Wow. Sorry dat ik nog reageer hoor maar waarom mogen andere mensen geen mening hebben over bokkers en jij wel?

Jij hebt het namelijk indirect over een aantal personen hier op bokt waar je overduidelijk je mening over hebt. Prima ik ook. Maar ik vraag me af waarom je dan zo graag wil dat jij alleen maar leuke reacties wil van mensen die het met jou eens zijn.

Gelukkig zijn er een aantal mensen hier die het wel met mij eens zijn. Nogmaals, maak je er niet zo druk om, jij kan er toch niets aan veranderen.

Uhu, ik heb net toch gezegt dat iedereen zijn eigen mening mag hebben?
En ik hoef niet alleen maar leuke reacties hoor, maar ik denk niet diet iemand het überhaupt leuk vindt als er tegen diegene wordt gelogen of iets. Het is alleen wel vervelend als mensen kinderachtige reacties op mijn posts gaan geven, of héle andere topis erbij halen waar ik op gereageert heb van iemand die ik overigens zelf ken.

En nee, in mijn eentje kan ik Bokt niet veranderen nee.
Maar door al deze reacties stond/staat het topic wel bovenaan bij actieve berichten.
Dus mensen zien dat, en denken misschien van ''ja dat klopt, liegen is best wel vervelend''
Het was goedbedoeld, maar blijkbaar vindt iedereen liegen opeens leuk, of negeert het gewoon
en vindt het niet erg voor de andere Bokkers die er wel in geloofden.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:12

XEefjuhX schreef:
Rubber_Duck schreef:
En bokt blijft bokt dus vervelende reacties kun je altijd verwachten ;)

Oh en sorry als je mij ook vervelend vind, ik heb ook mijn mening net zoals jij die hebt.

Jij hebt je mening, prima.
Maar ik daarna ook.
Maar dan hoef je niet zo'n reactie als dit te plaatsen :\

Zo kom je over alsof je dus wel overal het laatste woord wilt hebben.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:15

TS, het is ook een beetje onzin dat je vervolgens in je hk topic gaat plaatsen dat wij je allemaal aan het "uitlullen" zijn, want dat is ook verreweg van de waarheid -O-
Wij geven gewoon onze mening, en als jij het er niet mee eens bent en jezelf er niet kan uitkletsen haal je je vriendinnetjes erbij.
Laatst bijgewerkt door Esmee_RS op 08-05-13 19:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:15

Nayomie schreef:
Zo kom je over alsof je dus wel overal het laatste woord wilt hebben.

Je haalt me de woorden uit de mond!

Eefjuh, als ik posts van jou lees, krijg ik het idee dat je alles wilt "controleren" en "sturen" zoals jij prettig vindt :) Op zich niet erg, maar niet iedereen is het zelfde. Als iemand iets op een andere manier doet/ziet/benaderd, is dat niet gelijk fout.

Zoals eerder gezegd, leven en laten leven. Maak je minder druk om bepaalde dingen en je leven zal minder "zwaar" zijn :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:17

Ik laat dit topic wel verwijderen/sluiten.
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een tpic openen hier
op bokt zonder daar vervelende reacteis op te krijgen.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:18

Ja wat wilde je dan, dat heel bokt het met je eens was?

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:19

Esmee_98 schreef:

Zou je zelf het wel leuk vinden dan als iemand tegen je zou liegen?
Het was gewoon mijn mening, daarmee is het klaar.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:20

XEefjuhX schreef:
Esmee_98 schreef:

Als die het openbaar op bokt zet, is het voor iedereen dus bedrog, dus niet speciaal voor jou. Iedereen gaat er anders mee om, want iedereen is anders.

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:20

XEefjuhX schreef:
Esmee_98 schreef:

Nee maar komop, het is en blijft bokt.
En als iemand liegt over VD of eigen pony kan ik me er ook niet echt aan storen hoor >;)

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:21

XEefjuhX schreef:
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een tpic openen hier

Weet je eef..... het is de toon die de muziek maakt, denk daar eens over na!

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:22

Esmee_98 schreef:
En als iemand liegt over VD of eigen pony kan ik me er ook niet echt aan storen hoor >;)

Jij miss niet, maar die mensen die midden in de nacht naar die markt hebben gereden wel.
Of die mensen die uren hebben lopen zoeken op internet om die pony te koop te staan vinden wel.

Sammyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:23

XEefjuhX schreef:

Als jij op meerdere topics en meerde posts "vervelende" reacties blijft krijgen. Dan ligt dat zeker aan álle andere gebruikers? ;)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:24

XEefjuhX schreef:
Esmee_98 schreef:

Jij miss niet, maar die mensen die midden in de nacht naar die markt hebben gereden wel.
Of die mensen die uren hebben lopen zoeken op internet om die pony te koop te staan vinden wel.

Ik heb het over ditsoort dingen
"Een meisje met shetlanders en vrijheidsdressuur, ze had meerdere topics aangemaakt terwijl het bij haar 1e of 2e topic al duidelijk was dat ze gelogen had"
Lekker boeiend als je een topic opent dat je VD hebt gedaan met je shetje, en dat het nep is.

Mary1971

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:24

Sammyy schreef:
XEefjuhX schreef:

Als jij op meerdere topics en meerde posts "vervelende" reacties blijft krijgen. Dan ligt dat zeker aan álle andere gebruikers? ;)

:')

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:25

Sammyy schreef:
XEefjuhX schreef:
Dit loopt nergens op uit, ik kan gewoon geen post plaatsen of een topic openen hier
op bokt zonder daar vervelende reacties op te krijgen.

Zeg ik dat dat zo is?
Nee toch?

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:25

Sammyy schreef:
XEefjuhX schreef:

_/-\o_

Nayomie

Sammyy schreef:
XEefjuhX schreef:

Zegt meer over de persoon dan bokt

Evelijn

Ben jij gedupeerde dan? Ben jij midden in de nacht naar een markt gereden? (en dan nog was dat een eigen keuze... en kan je daarvan weer leren)
Mensen zullen altijd liegen en bedriegen... daar maak je jezelf vast ook wel eens schuldig aan,.. niet helemaal de hele waarheid vertellen aan je ouders bijvoorbeeld... of zeggen dat het goed gaat terwijl dat niet zo is.

Het enige wat je kan veranderen is hoe je ermee omgaat... en dat moet je ook leren.

NikkivanOlst

Leven en laten leven....

Misschien worden die meiden wel gepest, hebben ze wat naars meegemaakt en willen ze gewoon ook even hun momentje van aandacht....

Dan reageer je gewoon niet op hun 'lieg' topics toch? :) Er komen zovaak 'hoaxen' en 'nepdingen' voorbij op internet. Daar is het internet voor. Gewoon tussen de regeltjes blijven lezen naar wat in jouw ogen wel waar is :)

Esmee_RS

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:26

XEefjuhX schreef:
Sammyy schreef:

Zeg ik dat dat zo is?
Nee toch?

Nee dat je de oorzaak ook eens bij jezelf moet zoeken

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-05-13 19:26

VisibreTeam schreef:
Leven en laten leven....

Misschien worden die meiden wel gepest, hebben ze wat naars meegemaakt en willen ze gewoon ook even hun momentje van aandacht....

Dan reageer je gewoon niet op hun 'lieg' topics toch? :) Er komen zovaak 'hoaxen' en 'nepdingen' voorbij op internet. Daar is het internet voor. Gewoon tussen de regeltjes blijven lezen naar wat in jouw ogen wel waar is :)

dits is dan weer een betere reactie dan de afgelopen pagina's ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:27

ehh... Visibre Team... zegt eigenlijk gewoon hetzelfde als alle anderen hier... misschien alleen op een manier die jou kennelijk wel aanstaat

Maaike162

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-05-13 19:27

Persoonlijk heb ik geen probleem met verzonnen pennyverhalen. Las laatst iets over groentesoep en hoestdrank (was op school en ik moest helemaal lachen tijdens de les) :)

Liegen is iets anders, maar voor een van de topics waar je het over had, vind ik liegen een groot woord. Een andere mening / kijk hebben op iets is nog niet meteen liegen.