Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
romyloverrr schreef:ik vind het een goed idee
bij ''ikbencoolie'' duurde het voor mijn gevoel toch lang voor er ingegrepen werd.
maar dat zal wel komen doordat ik er wel héél grof beledigt werd
terwijl je ook kan doen : bij bv 20 meldingen gaat er zowiso een voorloopig slotje op
romyloverrr schreef:ik vind het een goed idee
bij ''ikbencoolie'' duurde het voor mijn gevoel toch lang voor er ingegrepen werd.
terwijl je ook kan doen : bij bv 20 meldingen gaat er zowiso een voorloopig slotje op
Leonoor schreef:Is het dan "wie het eerst komst, wie het eerst maalt" wat jij zou preferen? Ik denk dat noodsituaties altijd eerst moeten worden opgelost alvorens de minder urgente dingen worden aangepakt.
Nayomie schreef:romyloverrr schreef:ik vind het een goed idee
En stel dat mensen onzinnig gaan temmen dan? Dan schiet je er nog niks mee op.
Maartje1990 schreef:Nayomie, ik ben nooit mod geweest ofzo. Maar zoals jij het hierzo stelt 'even het lijstje afwerken' denk ik dat je het werk als mod ernstig onderschat
Amiigo schreef:Ikbencoolie
Citaat:@Ikbencoolie: BEN JE LEKKER APPELS AAN HET ETEN, TEEFJE?
Citaat:Jaaaaa, wil je er ook een?
Applelover schreef:Ladybird schreef:"ikbencoolie" kon niet blijvenhij had geen JJP taalgebruik
Inderdaad , zijn taalgebruik werd op den duur wel heeel erg grof, was niet voor al die kleine bokt-penny oogjes bestemd
Nayomie schreef:Dieuwkee schreef:Maar wanneer wordt er dan over een SA gesproken?
Laatst werd er ook een topic gesloten vanwege SA van de TS, maar degene praatte wel normaal etc.
Als het blijkt dat iemand al een account heeft op bokt