Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
phormicola schreef:Ik lees het steeds vaker bij bokker F_orumsterIk neem aan het dat iets met het mobieltje is
punt[size=1].[/size]je
xSwanHeart schreef:phormicola schreef:Ik lees het steeds vaker bij bokker F_orumsterIk neem aan het dat iets met het mobieltje is
Ho ho, F._orumster bedoel je!
Nee, ik vind het zo'n onzin. Ik snap dat men liever niet heeft dat negatieve verhalen over personen gevonden worden, maar vermeld er dan gewoon geen naam bij. Net zo makkelijk!
xSwanHeart schreef:phormicola schreef:Ik lees het steeds vaker bij bokker F_orumsterIk neem aan het dat iets met het mobieltje is
Ho ho, F._orumster bedoel je!
Nee, ik vind het zo'n onzin. Ik snap dat men liever niet heeft dat negatieve verhalen over personen gevonden worden, maar vermeld er dan gewoon geen naam bij. Net zo makkelijk!
Kabayo schreef:ik heb t eig nog nooit gezien op bokt haha
F_Orumster schreef:Mizora, ben.de schoonste.niet maar dat van jou vind ik wel vies hoor. En je hebt vooral jezelf.ermee want het zit dan helemaal vastgekoekt...
F_Orumster schreef:Kabayo schreef:ik heb t eig nog nooit gezien op bokt hahaF_Orumster schreef:Mizora, ben.de schoonste.niet maar dat van jou vind ik wel vies hoor. En je hebt vooral jezelf.ermee want het zit dan helemaal vastgekoekt...
Even een voorbeeld uit eigen doos
@ Phormo, als je klikt op mijn berichten valt het best mee hoe vaak het voorkomtWaarschijnlijk net een paar keer voorgevallen in topics waar we elkaar tegenkomen. Heb het vooral op de plaats van een spatie.
xxCYNNxx schreef:ben ik nu de enige die het behoorlijk nutteloos vind om puntjes in namen te zetten om zo de zoekmachine van google te omzeilen?
Ik bedoel; als er niks gevonden wordt met het puntje in de naam dan wordt het heus wel opnieuw ingevoert, maar dan zonder het puntje. Althans dat zou ik doen. Dus gevonden worden, gebeurt dan toch wel.