Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
SylviaIsabel schreef:Wat is r nou mis met YR?
Ik ben geen penny?! :S wees blij dat ik t niet in jullie kost bare plekken plaats!
Dus de plekken vaar de YR'ers niets mogen openen..
antje_vip schreef:Keet schreef:En sneller reageren tijdens de schoolvakanties op nutteloze topics die toch alleen maar in een rel eindigen
Neeeeee, de reltopics zijn de leukste om te lezen!
Nayomie schreef:prugelpiet schreef:Het is prima zo, ik erger me dood aan veranderingen![]()
Zo is nu ook het knopje verzenden en voorbeeld omgedraaid, klik steeds op het verkeerde.
Lekker houden zo.
Maar een "like" knopje mag er wel komen
Het is geen facebook. Facebook is facebook, bokt is bokt
SylviaIsabel schreef:Wat is r nou mis met YR?
Ik ben geen penny?! :S wees blij dat ik t niet in jullie kost bare plekken plaats!
marleen_88 schreef:SylviaIsabel schreef:Wat is r nou mis met YR?
Ik vind dit wel een bijzondere opmerking, waarom zo hatelijk?
Verder vind ik bokt prima, neutraal blauw en niet te hysterisch qua lay-out en lettertypes.
Vivian__ schreef:Wat mij betreft zou het wel een ander kleurtje mogen hebben. Of juist per forumding.. Dus youngridertalk, kantine, etc...En ik vind de layout een beetje te vierkant
a-vrouwelijk... Haha
LoveBodin schreef:Dat is al lang geopperd, maar dat is véél te zwaar.
Foto's zijn namelijk veel zwaarder dan berichten. Vroeger had Bokt wel een eigen uploadmachine, maar nu zijn er gewoon veel te veel mensen en veel te veel foto's. Foto's uploaden via bokt kost te veel dataopslag