Waarom een slotje op het weggeeftopic?! Oneens!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Poosje81

Re: Waarom een slotje op het weggeeftopic?! Oneens!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:56

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 22:57

Ik voel me ook net een stampvoetend pubertje :')

Vroeger al als ik iets niet mocht wou ik al weten 'waarom niet?' en met een 'daarom niet' kon ik toen ook al slecht omgaan, en blijkbaar nog steeds.

Maargoed ik heb bij deze mijn argumenten aangedragen waarom ik vind dat het topic heropend moet (met regels in de openingspost) en ik hoop dat het team het serieus overweegt..

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:57

Miss is het nog zinvol, voor het geval er een forumpje komt voor dit soort dingen, of een plekje
op de bokt-markt :j

my_precious

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 22:58

ja toch branka16.

ik vind dat op boktmarkt het nou ook niet allemaal overzichtelijk is, sommige advertenties staan er al zo lang op en als je dan een mail stuur, krijg je of geen reacties of het artikel is al weg.
en een gratis rubriek is er niet, dus zo'n topic was wel leuk.
mijn spulletjes stonden uitgestald op tafel vanavond, en ineens topic op slot.
heb nu alles maar weer opgeruimd.

Jaime_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-13 23:24

Nou het weggeef-topic wordt definitief verwijderd van bokt.

Ik ben zwaar teleurgesteld in bokt :\

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:25

Begrijpelijk!

Jammer hoor, vond het een leuk idee. Echt zo'n klein blij-maak ideetje. :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:25

;(
Mee eens Jaime, het was een soort liefdadigheidstopic, een lichtpuntje van bokt...
Maar nee, ze verwijderen het :(
Wss wordt dit topic ook nog verwijderd, ooit... :n

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:27

Ach ja, de mods moeten blijkbaar weer wat te doen hebben. Zwaar onterecht dat slotje. Leuk idee, bats boem helemaal weg. Begin steeds vaker van die slotjes hier op bokt te balen. Laat de mods maar meer op de reltopics letten i.p.v. leuke gezellige topics dicht smijten.

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:28

Ik zie genoeg topics die er voor de 100e keer al op staan, en daar wordt niks mee gedaan.
Diep teleurgesteld :\ Triest... :n

Isabel_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:34

Wat jammer vond het zo'n leuk/goed idee :j jammer dat het dicht moet , juist nu moeten mensen elkaar helpen toch?

blensink

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:40

Ik vond het ook een prachtig topic en zeker nu ik lees dat er al zoveel mensen in korte tijd blij zijn gemaakt.

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:42

Wat een dikke onzin! Ik vond het ook een geweldig topic en had ook al fotos gemaakt van mijn spulletjes die weg mochten! Juist doordat het in een topic stond was het zo leuk en moedigde het andere weer aan. De boktmarkt vind ik sowieso een zwaar onoverzichtelijk iets omdat je niet kan zien waar iets te koop is. Een helpende hand is blijkbaar verboden hier...

Ik zeg, weg dat slotje, open ons topic!

dito

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:48

jeetje vanmiddag las ik je topic en vond het echt een super initiatief! van jou moeten er meerdere zijn! wat onwijs jammer dat er nu een slotje op zit, ik snap dat je enorm teleurgesteld bent, probeer je iets krijg je dit (wat je wrs echt niet zou verwachten!) zo te lezen staan er vele bokkers achter je, dat moet je dan ook weer een goed gevoel geven toch!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:49

denk dat het weggeef topic een heel andere doelgroep aanspreekt dan de markt. Zo kijk ik zelf bv. nooit op de markt. Erg zonde dus, dit. En de gedachtegang er achter ontgaat me ook een beetje. Beetje regeltjes om de regeltjes :) En dat er van één topic altijd meerdere moeten komen. Dan kan er ook duidelijk in de regelementen opgenomen worden dat dit topic wél toegestaan is als enige...

Net zoals sommige centrale topics ook toegestaan worden door modjes :)

Dientje_Yara

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-13 23:58

Belachelijk dat het topic op slot is!

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 01:43

Jaime_ schreef:
Ik voel me ook net een stampvoetend pubertje :')

Vroeger al als ik iets niet mocht wou ik al weten 'waarom niet?' en met een 'daarom niet' kon ik toen ook al slecht omgaan, en blijkbaar nog steeds.

Maargoed ik heb bij deze mijn argumenten aangedragen waarom ik vind dat het topic heropend moet (met regels in de openingspost) en ik hoop dat het team het serieus overweegt..

Volgens mij is het waarom toch niet zo ingewikkeld. Jij opent een topic, verzint er een aantal regels bij en verwacht dan dat de mods jouw regeltjes gaan uitvoeren. Tenzij je denkt dat mensen zich wel aan die regels houden, gewoon omdat jij vindt dat dat moet. Het is op zich een leuk idee, alleen de uitvoering, open maar een topic en de mods regelen wel dat het niet uit de hand loopt, was niet zo handig. Dan had je beter naar het team toe kunnen stappen met je idee en overleggen hoe het op een werkbare manier uitgevoerd had kunnen worden.

newt

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 01:53

Citaat:
Wij zijn druk in overleg over de mogelijkheden hoe wij de gratis producten een betere plek kunnen geven op de Markt van Bokt. Omdat adverteren buiten de Markt van Bokt niet toegestaan is plaats ik hier een definitief slotje. Dit topic wordt morgenochtend verwijderd van Bokt.

Lijkt me niet lastig te lezen?.
Er is een markt ontwikkeld om daar je spullen en paarde/pony's ect te kunnen verkopen. Als titel kun je daar gewoon GRATIS neer zetten als je het weg wilt geven.
Dat ze bezig zijn met ontwikkelen van een gratis rubriek lijkt mij dat het duidelijk genoeg is waarom een onoverzichtelijk topic die niet aan de regels voldoet gesloten word.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 02:49

Jaime_ schreef:

Dat meen je niet wat zwak zeg , en de rede? hm ronduit heel erg jammer

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 03:18

Jaime_ schreef:

jemig zeg, 'zwaar teleurgesteld' gos gos, ze zijn toch aan het kijken wat de mogelijkheden zijn? En ja, de mogelijkheden op de bokt markt, maar wat is dáár mis mee? Ook niks toch? Ze willen het gewoon alle advertenties gewoon op 1 plek hebben, ook de grátis advertentie. Nou, nu zijn ze aan het kijken wat ze hiermee kunnen doen en nóg klaag je?!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:17

De markt is gewoon onoverzichtelijk en (vind ik) niet fijn zoeken. Plus als je bijvoorbeeld allemaal kleine dingetjes hebt liggen, ga je geen foto's maken of uitgebreide advertenties plaatsen.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:17

Bokt verzuipt in de regeltjes. Je moet tegenwoordig eerst een half wetboek door spitten om te weten of je topic wel aan de regels voldoet.
Er mag geen topic gemaakt worden waarin mensen grátis spullen aanbieden waarmee ze een ander blij kunnen maken, want dat hoort op de markt :? Jongens kom op! Hoe bekrompen weer!
Op deze manier wordt een goed initiatief (mensen helpen elkaar niet meer zoveel tegenwoordig) wederom de kop in gedrukt. En waarom? "Omdat het de regels zijn".... Dan maak je een keer een uitzondering op de regels, of je past een regel aan. Ik snap echt niks meer van bokt. Het is zwart of wit, nooit grijs of gekleurd.
Op deze manier (niet specifiek dit geval, maar het aantal regels en hoe er mee om gesprongen wordt) jaag je mensen weg! Wanneer gaan jullie dat nou eens zien?

Kentaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:24

Ik baal er ook enorm van dat het topic op slot is!!!
En als het dan echt op slot moet, waarom dan niet NADAT er iets op markt is aangemaakt?!?!
En waarom moet het topic dan verwijderd worden??!? Misschien juist dat mensen door het lezen daarvan, toch eerder op markt gaan kijken?!?!
Persoonlijk vind ik ook dat een weggeeftopic niets te maken heeft met markt.....
Zo hebben wij bijvoorbeeld op de zaak nog wel eens kortingskaartjes voor een of ander pretpark. Zoiets zou ik nooit op markt zetten, maar nu had ik er via het topic misschien iemand blij mee kunnen maken?!?! Of andere (kortings)bonnen bijvoorbeeld?!?

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:30

Ik vind het ook erg jammer dat het topic weg is. Ik ga inderdaad niet met kortingskaartjes of oude nagellakjes leuren op de bokt-markt, terwijl ik het graag weggeef. :)

onbarefeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:31

Heeft iemand de mods ook gezegt dat het handig is als het per provincie is?
(beetje lastig uitgelegt)

Lottie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-13 09:33

Bah bah, bokt begint me echt de neus uit te komen. Hier mag werkelijk niks meer!