Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Lotte_Wessel schreef:er werd wel heel veel gespeculeerd in het topic over de fries, al moet ik zeggen dat sommige dingen die naar boven kwamen je wel enige reden tot speculeren gaven. Die foto van hem van de fries die staat in een topic van een meisje die zo blij is met precies hetzelfde paard. Ik weet niet of iemand contact had opgenomen met haar en of ze het paard nog heeft. In haar berichten staan wel dingen over een paard (misschien dus die fries) waardoor het niet mogelijk was dat de topic starter over de vermiste fries de fries op dat moment had.
Ik hoop echt dat ik me moet verontschuldigen voor het speculeren en dat hij de fries snel vindt, maar ik hou toch mijn twijfels.
quera schreef:Lotte_Wessel schreef:er werd wel heel veel gespeculeerd in het topic over de fries, al moet ik zeggen dat sommige dingen die naar boven kwamen je wel enige reden tot speculeren gaven. Die foto van hem van de fries die staat in een topic van een meisje die zo blij is met precies hetzelfde paard. Ik weet niet of iemand contact had opgenomen met haar en of ze het paard nog heeft. In haar berichten staan wel dingen over een paard (misschien dus die fries) waardoor het niet mogelijk was dat de topic starter over de vermiste fries de fries op dat moment had.
Ik hoop echt dat ik me moet verontschuldigen voor het speculeren en dat hij de fries snel vindt, maar ik hou toch mijn twijfels.
Dat topic kwam uit 2011...
Maargoed waarvoor moet dat al uitgezocht worden??
Winged schreef:Lotte_Wessel schreef:er werd wel heel veel gespeculeerd in het topic over de fries, al moet ik zeggen dat sommige dingen die naar boven kwamen je wel enige reden tot speculeren gaven. Die foto van hem van de fries die staat in een topic van een meisje die zo blij is met precies hetzelfde paard. Ik weet niet of iemand contact had opgenomen met haar en of ze het paard nog heeft. In haar berichten staan wel dingen over een paard (misschien dus die fries) waardoor het niet mogelijk was dat de topic starter over de vermiste fries de fries op dat moment had.
Nja zelf ook even wat gaan zoeken, maar.... In zijn eerste post staat dat zijn zusje is vorig jaar is overleden. Meisje van dat topic heeft sinds december ook niks meer gepost. Hij is zelf in januari aangemeld. Dus wat dat betreft...
Mayling27 schreef:Volgens mij staat hier nergens dat het over de des betreffende persoon en zijn Fries gaat in de link van de TS.
Mayling27 schreef:Ja ook hier ga ik weer de topic verlaten....
Het gaat gewoon kei hard weer verder over hem, zijn zusje en de Fries... Ik snap jullie echt niet...
Plank voor de kop??
[ Afbeelding ]
Quellian schreef:Mayling27 schreef:Volgens mij staat hier nergens dat het over de des betreffende persoon en zijn Fries gaat in de link van de TS.
Huhhhhhhhhhhh??? Wie is dan de arme jongen in de OP? Wat doet die link daar dan? Hahahaha, misschien de OP even lezen voor je reageert?![]()
Kom kom... er zijn een aantal boktmeisjes verliefd geworden op de jongen op de foto's in zijn profiel/voorsteltopic, zitten massaal te soppen met de laptop op schoot en willen nu de waarheid niet onder ogen komenIk vind het werkelijk práchtig
![]()
En of dat die jongen écht z'n paard mist, dat weet ik niet, maar dat hij heeft gelogen over zichzelf staat inmiddels toch wel als een paal boven water.
Colway schreef:Mayling27 schreef:Ja ook hier ga ik weer de topic verlaten....
Het gaat gewoon kei hard weer verder over hem, zijn zusje en de Fries... Ik snap jullie echt niet...
Plank voor de kop??
[ Afbeelding ]
Ik sta er echt van te kijken hoe naief mensen kunnen zijn inderdaad
my_precious schreef:blijkbaar was het speurwerk nodig.
want ik heb ontzettend veel info gevonden.
frankyfrank is blijkbaar de zelfde persoon als barrelover.
frankyfrank post precies de zelfde posten over stalhouder enz in zijn gestolen paard topic als barrelover.
daarbij komt ook nog eens dat barrelover een grote oplichter is, want ze heeft div. rambo dekens verkocht aan bokkers waarvan ze geld heeft ontvangen en nooit de dekens heeft opgestuurd.
barrelover had een euroriding luxor zadel en frank verteld dat al zijn spullen waaronder dat zelfde zadel gestolen is.
het speurwerk bleek nodig te zijn om achter de waarheid te komen.
mijn conclusie en vele andere bokkers denk ik ook
frankyfrank en barrelover en precies de zelfde verhalen en foto's op bokt.
er is dus helemaal geen paard gestolen geweest en het paard is/was ook niet van frank
de fries is van barrelover en barrelover ligt mensen op, op o.a. bokt.
het zogenaamde zusje wat overleden is, blijkt ook niet waar te zijn want het is barrelover die zogenaamd het zusje is van frank.
Quellian schreef:Kom kom... er zijn een aantal boktmeisjes verliefd geworden op de jongen op de foto's in zijn profiel/voorsteltopic, zitten massaal te soppen met de laptop op schoot en willen nu de waarheid niet onder ogen komenIk vind het werkelijk práchtig