Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

PocoGaucha

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:28

ja maar op de lange termijn lopen de 'vaste' klanten weg denk ik.

N0a

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:29

Tja, denk dat ze uiteindelijk zichzelf er mee hebben. Sfeer was de laatste tijd al niet geweldig, dit maakt het er voor mij nou niet bepaald beter op. Dat kan best een reden zijn om niet meer terug te komen..

Liesje89

amoj schreef:
Ik heb er nog geen last van gehad, zit ook niet op die site maar hoop toch echt dat ik er geen last van krijg. Vind het overigens geen geslaagde 1 april grap, als het een grap had moeten zijn.
Bokt is een leuke informatief forum over paarden, geen datingsite!
Ben het helemaal met jolliegirl eens.

Nee precies, ik ben het helemaal met je eens.. Belachelijke 1 april'grap'. Ik heb er persoonlijk gezien ook nog geen last van ondervonden, maar ik vind al die nieuwe aanmeldingen van gasten die alleen maar uit zijn op dames ipv interesse hebben in paarden behoorlijk vervelend worden.. Dat was imo niet de opzet.. Ik snap eigenlijk de hele opzet niet, waarom zou je uberhaupt een verbinding willen maken tussen bokt en tweakers? Als mensen graag willen daten via internet zijn er toch zat andere sites?

Gini

Ik herhaal wat ik in het andere topic gezet heb:
Misschien Biks en Bites opdoeken?
Het was een leuke grap en ik heb die dag vrolijk meegedaan :D. Maar nu kunnen we wel weer verder met de orde van de dag.
Dan ebt de ongewenste mannelijke interesse ook weer weg.

Billy

Ja, psies, en paarden zijn allang niet meer belangrijk op bokt, want iedereen die daar verstand van heeft en een beetje kritisch bokt krijgt een ban.....

Liesje89

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:30

Billy schreef:
Ja, psies, en paarden zijn allang niet meer belangrijk op bokt, want iedereen die daar verstand van heeft en een beetje kritisch bokt krijgt een ban.....

Ik wilde het niet zeggen :+

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:30

Liesje89 schreef:
Billy schreef:

+1 !

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:31

Vond het 1 april wel grappig. Toen iedereen nog op B&B zelf bleef. Maar nu alle tweakers overkomen begint het vervelend te worden.

Courses

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:32

Heb nog geen problemen ondervonden tot dusver, maar heb een klein beetje meegekregen van een 1 april grap hierover ofzo? Tja, sorry, maar dan heb je 't ook wel een beetje over jezelf afgeroepen, no offence ..

Wie z'n billen brand ...... :)

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:32

Ik wel hoor, dat i al jaren zo. Alle signalen daarover worden stelselmatig genegeerd en de mensen die kritisch blijven krijgen alsnog een ban. Heel jammer, tot een jaar of wat geleden was bokt een geweldig forum, maar door idiote regels en overmodereren is het hard achteruit gegaan

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:33

Alles wat je aandacht geeft groeit. Lekker laten doodbloeden en dan houdt het vanzelf wel op. Ik vind al die hysterie en 'ik ga weg van bokt' grappiger dan de 1 april grap :')

Ik heb overigens niet meegedaan aan het chatten en ik ben niet lastiggevallen. Een computernerd is niet mijn ding.

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:33

Hier nog iemand die het hele idee niks vind, en de uitvoering een nog slechter idee...

Ik heb op 1 april op die site geklikt, en daarna op het rode kruisje. Heb mij daar niet aangemeld, ben niet gekoppeld en heb geen gesprekken gevoerd en toch irriteer ik mij eraan...

Wie wat waar staat vol met "tweakers", sommige zetten het er eerlijk bij, maar andere niet... eerlijk gezegd bekijk ik nu elke nieuwe bokker met argusogen omdat ik er bijna standaard vanuit ga dat het weer zo'n hitsige kerel is die een site vol (makkelijk) vrouwelijk schoon heeft gevonden...

Voor een dag was dit een leuke grap, en een grappige afwisseling en bezigheid voor de hitsige vrouwen hier... Maar van mij mag het nu wel weer afgekapt worden.

En dan ook nog eens een datingsite met kerels die werkelijk álles over je kunnen vinden op internet, heel slim idee bokt :roll:

Poess91

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:34

_coquette_ schreef:
Vond het 1 april wel grappig. Toen iedereen nog op B&B zelf bleef. Maar nu alle tweakers overkomen begint het vervelend te worden.

juist! Als ze nou gewoon op B&B zelf bleven dan had er echt niemand anders 'last' van. Want wat hebben ze hier nu te zoeken?

kleinvosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:34

Courses schreef:
Heb nog geen problemen ondervonden tot dusver, maar heb een klein beetje meegekregen van een 1 april grap hierover ofzo? Tja, sorry, maar dan heb je 't ook wel een beetje over jezelf afgeroepen, no offence ..

Wie z'n billen brand ...... :)

Hoho, ik heb geen moeite met een 1 april grap, maar wel als het een ergernis wordt. En dan heb ik het nog niet eens over de inlogproblemen die ontstonden door overbelasting van de servers etc. Het was als grap bedoeld, dan moeten we er ook om kunnen lachen..

Eirikur

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:35

Liesje89 schreef:
Billy schreef:

Jolliegirl schreef:
+1 !

+ nog 1.
Zelf uiteraard nog geen last gehad van hitsige nerds en ligt ook niet in de lijn der verwachting dat dat wel gaat gebeuren, maar dat gedoe met iedere keer uitgelogd raken was al irritant genoeg. Heb ik het nog niet eens over hoe traag topics nog steeds geladen worden. Wat mij betreft dus ook heel snel de stekker uit Biks & Bytes! Als Bart meer wil verdienen neemt ie er maar een krantenwijk bij.

Alexandra_

Zat al te wachten: Wanneer gaan ze zeiken? :D

Slaat nergens op dit joh, lekker slotje op dit topic.

lucifertje

Ik had er ook al een topic over willen openen.

Irriteer mij er dood aan en het heeft 0,0 toegevoegde waarde.
Ik vind het persoonlijk ook geen leuke 1 april grap aangezien dit ook het 'imago' van bokt aantast..
Het gaat van 'interessant en leerzaam forum' uitzonderingen daargelaten naar 'datings forum'

En als de bokkers dan toch zo wanhopig zijn, zoek dan een echte datingssite uit!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:36

Ik heb nergens last van. Misschien gewoon de topics volgen dieje altijd doet? En de andere topics maar laten?

JasmijnJoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:36

Ik irriteer me niet zozeer aan de site.Al vind ik wel jammer dat er van bokt een datingsite word gemaakt. Maar ik irriteer me vooraal aan die tweakers die dan een profiel aanmaken etc. >;)

tante_trien

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:37

Ik zat ook al te wachten op een topic van bokkers die er klaar mee zijn. Het zal er eerdaags ook wel af gaan, erg jammer want ik vind het écht heel erg gezellig.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 17:37

AnnemiekvM schreef:
Ik heb nergens last van. Misschien gewoon de topics volgen dieje altijd doet? En de andere topics maar laten?

lekker makkelijk als je bestookt word met pb's, of ziet/hoort dat je foto's verspreid worden...

Boras

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:38

Gaat het in dit topic nu over het banbeleid van bokt of over de Tweakers bijdrage?

Van deze manier van off topic gaan door ontevreden bokkers wordt bokt ook niet aantrekkelijker.
Open daar dan een ander topic voor.

Verder heb ik gelukkig geen last van opdringerige mannen. Iedereen hoort zich te gedragen natuurlijk.

JasmijnJoy

Alexandra_ schreef:
Zat al te wachten: Wanneer gaan ze zeiken? :D

Slaat nergens op dit joh, lekker slotje op dit topic.

Nou, dit vind ik dan weer een reactie die echt nergens op slaat. :?

Urbanus

Jolliegirl schreef:
AnnemiekvM schreef:

lekker makkelijk als je bestookt word met pb's, of ziet/hoort dat je foto's verspreid worden...

Ik vraag me eerlijk gezegd af waarom uitgerekend jij wordt bestookt met PB's en waarom jouw foto's verspreid worden. Heb je op een bepaalde manier gereageerd die voor hen heel grappig is misschien?

Anoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 17:39

AnnemiekvM schreef:

Ik laat die andere topics ook, maar als ik constant een minuut moet wachten op een nieuwe pagina of bij elke nieuwe klik met mn muis mij opnieuw moet inloggen dan ben ik er wel klaar mee.