Lukas zegt hallo

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Set_Elkol

Re: Lukas zegt hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 18:07

Wat is je probleem Nutter?

MarliesV

Re: Lukas zegt hallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-13 19:42

Nutter, waar heb jij last van? Aandacht te kort of zo?

Niet iedereen is constant online en er zijn genoeg mannen met langer haar. Vrouwen hebben daar echt niet allemaal een probleem mee hoor.

Ik mag de TS graag en vind het een prima foto en een prima kerel. Dat ik hem graag mag weet hij al lang, dat hoeft ik dan toch niet gelijk hier te spuwen.

hooiberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 09:38

Uh, Nutter, op zich tof dat je voor me op komt, maar indirect doe je dat door op anderen af te geven, en dat is jammer.

Ik weet dat ik het nooit zal schoppen tot de horses and hunks kalender, maar ik sta gelukkig ook niet aan het andere uiteinde van spectrum. :)

hooiberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-13 23:01

update, na 15 jaar geen kapper gezien te hebben, ben ik weer eens naar een kapster geweest, waarvan ik wist dat ze een goede reputatie had. En zie het resultaat:
[img]http://www.sliepen.se/~lukas/lukas_3.0.jpg][/img]
Zulk kort haar is echt ontzettend wennen. Niet meer mijn staart aan de kant doen bij een jaar aan trekken, geen haar meer voor de ogen bij het opdrukken, geen geflapper in de wind op de fiets en honderd andere maffe effectjes. Maar ik ben niet ontevreden om mijn lange pluimen aan de wilgen te hangen. :)