Anoniem schreef:Nayomie schreef:
Zo'n cursus kost geen geld zeker?
Mag een investering in jezelf en je bedrijf geen geld kosten dan?
Dat is hetzelfde als betalen voor een app.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nayomie schreef:Nee, ik haal je met, aan je eigen woorden
Geen geld voor een app maar wel geld voor een cursus
Anoniem schreef:Nayomie schreef:Nee, ik haal je met, aan je eigen woorden
Geen geld voor een app maar wel geld voor een cursus
Welke eigen woorden![]()
Ik installeer altijd alleen maar betaalde apps op mijn foon omdat ik die beter vind werken en ik geen reclameshit erop wil.
Daarbij kom ik hier een gratis app aandragen voor forumeigenaren van een forum als deze. Je hoort mij nergens zeuren over dat iets geen geld mag kosten.
Of heb jij een betere oplossing dan de Tapatalk app?
Nayomie schreef:[naam] schreef:
Welke eigen woorden![]()
Ik installeer altijd alleen maar betaalde apps op mijn foon omdat ik die beter vind werken en ik geen reclameshit erop wil.
Daarbij kom ik hier een gratis app aandragen voor forumeigenaren van een forum als deze. Je hoort mij nergens zeuren over dat iets geen geld mag kosten.
Of heb jij een betere oplossing dan de Tapatalk app?
Niet iedereen heeft geld voor een betaalde app, of wíl dit betalen. Dit kan verschillende redenen hebben.
Bovendien, een app is toch geen verplichting? Je hebt een mobiele bokt, kom je al ver zat mee, toch?
[naam] schreef:Nou hier alsjeblieft... er is al een kant en klare app gratis en voor niets voor het PHPBB3 forum. Misschien dat bart hiermee kostenloos een leuk begin kan maken![]()
In ieder geval het onderzoeken waard Bart!
Tapatalk is an award winning app for forums with lot of features. Whether it is the hassle-free photo sharing, instant push notification or advanced features such as discussion moderation, there are a lot to love Tapatalk
Tapatalk unfolds the great fun of forum hopping, helping you to discover intriguing discussions and photos on-the-go.
http://www.tapatalk.com/
http://www.tapatalk.com/activate_tapata ... ugin=phpbb
Q: Which forum system does it currently support?
A: phpBB3, vBulletin, xenForo, IPBoard, Simple Machine, MyBB, bbPress, Kunena and Vanilla are supported.
Other forum system might also support Tapatalk with plugins developed by third party developers using Tapatalk API.
Q: How much does it cost?
A: There is no cost for forum owner to activate Tapatalk in your forum, and you are free to remove/deactivate it anytime you want to.
We also have a Branded Program starting at just $29/month.
http://www.tapatalk.com/aboutus.php
WE LOVE FORUMS
Tapatalk is created by a team of forum trolls, lurkers and superstars who happen to love mobile application development. We are located in Shanghai and Hong Kong, serving globally since 2009.
Anoniem schreef:Bokt heeft al een app![]()
Zo Bart! Of je bent vanavond heel erg druk geweest... of je zat al op tapatalk:
[ Afbeelding ]
Anoniem schreef:Bokt heeft al een app![]()
[ Afbeelding ]
dancer_ schreef:[naam] schreef:Bokt heeft al een app![]()
[ Afbeelding ]
Waar kan ik dat vinden? Ziet er handig uit