Citaat:Als je bang bent om kritiek op bokt te krijgen weet je dus dat je zelf iets niet goed doet En dat je dat dus kan verbeteren in ieder geval.
Dat is vaak het 'probleem'. Je doet in andermans ogen hier op Bokt altijd wel iets niet goed.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Vivian__ schreef:Citaat:Als je bang bent om kritiek op bokt te krijgen weet je dus dat je zelf iets niet goed doet En dat je dat dus kan verbeteren in ieder geval.
Dat is vaak het 'probleem'. Je doet in andermans ogen hier op Bokt altijd wel iets niet goed.
bromfiets schreef:Ik denk eerder dat mensen zich vaak uiteindelijk verliezen in het per se gelijk willen hebben
Als iemand er voor kiest om niks met bepaald commentaar te doen kun je er ook gewoon over ophouden ipv echt door gaan drammen en het persoonlijk gaan spelen. Als het echt over mishandeling gaat moet je 114 bellen, dan heeft geen enkel commentaar zin.
Mette1998 schreef:Ik snap je![]()
Ik had op een foto mijn teugels ietsje te los hangen,
had zelf al gezegd dat ik meer contact moest hebben maar dat dat op deze foto
niet te zien was, en serieus iedereen begon erover.. Snap dat echt niet
Aleeneh schreef:Overigens nog iets waar ik me aan erger... fototopics waarin iemand bijvoorbeeld geen goed schoeisel aan heeft en in d'r topic zegt: "Ik weet dat mijn schoenen niet goed zijn, ik heb nieuwe besteld en die worden nu verzonden, dus daar hoef ik geen commentaar op", en dat dan de helft van de mensen over de schoenen gaan klagen.
Waarom kunnen mensen dat soort dingen niet gewoon accepteren van mensen, dat iemand daar niet over wil praten?Waarom vindt iedereen dat zo moeilijk?
Air schreef:Aleenah: Weet je dat het heel vaak gebeurd dat er als een kudde schapen over iemand met een ande mening wordt heen gevallen? En daar pagina's lang op door wordt gegaan?
Dan lijkt het inderdaad alsof er door die persoon de hele tijd slecht commentaar wordt geplaatst, terwijl dat helemaal niet zo is.
Air schreef:Mensen kruipen overigens snel in een slachtofferrol. Maar bedenken zich niet dat als er fijne foto's te zien zijn, en je goed omgaat met het commentaar, er ook geen gezeik komt.
kiki1976 schreef:En dan de topics waar er een legio mensen de TS willen helpen en goede adviezen hebben, alles gaat netjes.
Maar NEE daar wenst TS niets van te weten, want dat kan niet....TS reageert zelf abnormaal.....slaat alle adviezen in de wind......Tja dan denk ik ook wel eens...zoek het lekker uit.