Hoi,
Bedankt voor jullie reacties, mijn dochtertje is er ook heel verdrietig om (en ik ook want ik heb het natuurlijk voor haar betaald..) vervelend ook om te horen dat dit soort dingen vaker voorkomen.. Nee mijn ex is niet echt een rustig type en die zou ik ook niet zomaar op iemand afsturen (ik weet ook met wat voor types hij omgaat en stel dat hij die meeneemt) dus vandaar mijn twijfel over andere opties.
Haar mail leest ze niet op bokt en ik heb geen gewoon emailadres, alle contact is via bokt gegaan. En zolang ze hier niet inlogt leest ze het natuurlijk niet want je krijgt alleen een mailtje dat je hier een bericht hebt en van wie, maar niet wat erin staat. Anders had ik idd wel gemaild dat ik haar adres heb en mijn ex wel even langsstuur, al is het maar om te kijken hoe ze reageert. Kun je via alleen de mail op bokt ook achter een IP-adres van iemand komen of alleen via de "gewone" mail? Altijd handig om te weten voor volgende keren 
Ik kreeg net van een van leden van de bezwaarcommissie het verzoek om dit topic te sluiten i.v.m. de bemiddeling die nog loopt (die moet ik eerst even afwachten) dus dat ga ik vanavond even doen als dat lukt. Ik wil iedereen in elk geval wel heel erg bedanken voor de reacties!