Like knop

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Like knop.....ja of nee

Ja.
70 (51%)
Nee.
53 (38%)
Zal mij een biet zijn.
14 (10%)

Totaal aantal stemmen: 137

druppeltje

Re: Like knop

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 07:39

Ik zou het leuk vinden om de likeknop vooral te hebben bij fototopics. Oneliners zijn daar vaak niet toegestaan, maar het is zo zonde als je veel moeite steekt in het maken van zo'n topic en je krijgt 5 reacties.

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 08:55

Alweer een topic hierover? Misschien even de zoekfunctie gebruiken? :z
Ik blijf erbij dat ik het een slecht idee vind, zoals ik in de 10.000 voorgaande topics ook al gezegd heb :')

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 08:58

Topic nummer zoveel hierover...
Aub geen likeknop zeg. Dan gaan de mensen maar naar Facebook :)

Sadira

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 08:58

Stipje hoef je sowieso niet te melden want daarvoor heb je een mooie knop :j
Bij fototopics zou ik een likeknop JUIST niet vinden want dan krijg je al helemaal geen reacties erop meer. Die 5 reacties die er dan nu zijn krijg je dan ook niet echt meer.

KimD

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 09:07

Nog even en dan krijgen we ook een like knop op het paard.. :Y) Kun je op Like drukken als hij wat goed gedaan heeft, want tja dat Like je. <<) _O-

Airnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 09:59

De herhalendheid van de posts op dit topic wijst uit dat men zowiezo al te lui is om te lezen, like-knop of niet, en dat inhoudelijkheid eronder lijdt.

Verder laat het zien dat de negativelingen weliswaar harder zeuren maar dat dat een omgekeerd beeld heeft in de poll, waar een meerderheid voor stemt

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 12:15

Airnt schreef:
De herhalendheid van de posts op dit topic wijst uit dat men zowiezo al te lui is om te lezen, like-knop of niet, en dat inhoudelijkheid eronder lijdt.

Verder laat het zien dat de negativelingen weliswaar harder zeuren maar dat dat een omgekeerd beeld heeft in de poll, waar een meerderheid voor stemt

Misschien moeten de voorstanders dan hun mening beter leren verwoorden dan alleen 'like' :P. Juist dat geeft aan hoe lui mensen zijn, wel op ja drukken maar niet onderbouwen. En dat de nee stemmers wel onderbouwen is logisch, die willen graag dat het een discussie forum blijft niet alleen een plek waar je op een knopje drukt.

Maar hoeveel polls er ook zijn, het beheer heeft al aangegeven het niet van plan te zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:01

Een like knop jaaaaaahaaaaaa en dan bij minder dan tien likes een topic sluiten, lijkt me ideaal :j

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 14:22

Ik vind dat het niets met lui zijn te maken heeft. Soms is een antwoord gewoon geniaal gezegd en ja dan mis je soms echt wel eens de "vind ik leuk knop"

Hermelientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 16:34

Op Bokt zou een "don't like" knop veel vaker gebruikt worden dan een "like" knop. Niet door de TS natuurlijk maar in het algemeen. Dus als er iets ontbreekt is het dat wel.
Wisten jullie dat er zelfs studenten zijn die flauwe paardenberichten plaatsen (in de trant van "een flinke mep met een zweep is toch helemaal niet zielig") omdat er dan lekker veel boktmeisjes overstuur raken? Maar als de "don't like" knop er komt hebben die studenten niks meer te doen als ze zich vervelen, want 50 keer "don't like" is natuurlijk veel minder leuk dan een reactie als "ik zou jou zelf wel eens verrot willen slaan met een zweep". Dus laat toch maar zitten die knop.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 20:06

kiki1976 schreef:
Ik vind dat het niets met lui zijn te maken heeft. Soms is een antwoord gewoon geniaal gezegd en ja dan mis je soms echt wel eens de "vind ik leuk knop"

Wat is er mis met dat antwoord te quoten en te typen 'geniaal gezegd'?

Olympia

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-13 21:32