heeft het zin om tegen een OW in te gaan ( ervaringen ? )

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

had het zin om tegen de OW in te gaan

ja
11 (19%)
nee
42 (75%)
een beetje
3 (5%)

Totaal aantal stemmen: 56

ChaosJarig

Re: heeft het zin om tegen een OW in te gaan ( ervaringen ? )

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:12

Ik kan het denk ik niet terugzoeken, heb een ander e-mail en mijn PB inbox is ook elke 3maanden vol.
En ik weet niet meer wanneer die ban was.. Heb er ook al meerdere gehad enzo dus echt no idea.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:16

Dan houdt het op -O-

Anywat, mocht iemand bezwaar in willen dienen, dat kan via bezwaarcommissie@bokt.nl
We sturen binnen 24 uur een ontvangstbevestiging. Heb je deze niet ontvangen, kun je ook mailen naar gebruikersnaam@bokt.nl. In mijn geval dus amanda@bokt.nl, of als het echt niet lukt via de webmastermail support@bokt.nl.
Maar in principe moet het gewoon binnen komen op het adres van de bezwaarcommissie :j

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:18

Heeft totaal geen zin, de eerste stap om uitleg te vragen aan een mod is al kansloos. Ik heb er 1 keer tijd ingestoken. Uitleg gevraagd, weerwoord gegeven, komt mevrouw terug met een hele andere reden. Was een verkeerde quote. Weer gemaild dat er vast met quoten iets mis was gegaan en ik graag het origineel wilde zien. Dat kon ze niet vinden, niet zo gek, want ik had het niet geplaatst. Toen toverde ze een bericht uit een hk topic tevoorschijn, dat bestond alleen uit smiles....
Ik heb het maar zo gelaten, zo'n persoon heeft vast een trauma en geniet van tiranniek gedrag. Heb ik mn goede daad ook weer gedaan en iemand een hoogtepuntje bezorgd.

Daihyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:19

En juist in dat soort gevallen kan een bezwaar toegewezen worden. Daar is de bezwaarcommissie voor :j

Douraque

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:20

@gr_roos jij en andere halen 2 dingen door elkaar:
1. de Bezwaarcommissie
2. de Moderators

Als je het niet eens bent met een Mod, dan kun je deze om uitleg vragen. Dus uitleg over de ban of OW.

Ben je niet tevreden over de uitkomst, dan kan je bezwaar indienen bij de Bezwaarcommissie. Wij kijken objectief naar de zaak, dus met de gehele achtergrond.

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:24

Chaos schreef:
Is al een tijd geleden hoor. Mijn laatste OW is al weer een heel tijd terug (GOED HE! :P ).
Heb toen zelfs nog een vriendin/bokker laten mailen maar die kreeg terug dat ik zelf contact moest opnemen, maar dat had ik al gedaan en kreeg toen alsnog geen respons. :P

Ik heb toen ook 3x gemaild, selectief behandelen noem je dat, wel lekker effectief!

Ariebren

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:26

Je krijgt sneller een ban of OW dan een reactie op de vraag, waarom ??

Zelfs over opmerkingen van meer dan een week oud in een topic krijg je na 2 weken in eens een ban voor.

Maar goed dat de rechtspraak in Nederland beter geregeld is.

Op Bokt wordt je eerst veroordeeld en gestraft, dan kan je pas in verweer gaan.

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:31

Stap 1 is volgens mij uitleg vragen aan de mod, daarna kan je naar een bezwaren commissie. Tenminste zo heb ik het begrepen. Als een mod al het kromste recht praat is het gewoon kansloos. Denk dat dit speelde voor een bezwaren commissie was, maar als dat niet zo was, dan heb ik daar nog geen tijd en zin in en gun ik die mod der lolletje. Heb nog een keer een pb van der gehad en zo ongelezen weggegooid. Ga aan zulke mensen geen tijd besteden.

Ariebren, goed gezegd, in dit geval was het topic al een week dicht....

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-13 20:33

Ariebren schreef:
Maar goed dat de rechtspraak in Nederland beter geregeld is.

Voorlopige hechtenis, in Nederland een buitengewoon populaire maatregel. Ook de 6 van Breda, Ina Post en Lucia de B. zullen ongetwijfeld een andere mening hebben over de kwaliteit van de rechtspraak... Misschien een beter passend voorbeeld kiezen.

(Ik zou zelfs nog op kunnen merken dat het ook wel wenselijk is dat de rechtspraak iets zorgvuldiger is dan een forum waar de zwaarste straf is dat je niet in mag loggen (in het algemeen slechts voor zeer beperkte tijd) en die door vrijwilligers gerund wordt, maar ik denk dat ik dat vandaag maar niet doe.)

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 20:32

Ik denk wel dat het zin kan hebben, mits je het direct naar de Bezwaarcommissie stuurt en je het kunt onderbouwen, lijkt het mij niet meer dan logisch dat er iets mee gedaan wordt?

Ik heb er verder 0 ervaring mee in al mijn boktjaren, dus ik weet ook niet of het daadwerkelijk zo werkt.