Maximale lengte onderschriften / berichten

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

smurffie

Re: Maximale lengte onderschriften / berichten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 09:43

Op mijn wildfire en nu desire x op het normale browser en chrome niet helaas :n
Ja die keuze is dus heel veel topics overslaan,
maar dan nog zie ik de meerwaarde van het centreren op een paardenforum niet..

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 09:49

Opera al eens geprobeerd dan? Chrome en die standaard browsers laten veel websites niet goed zien hier dus die gebruik ik ook niet meer.

Op de kunstonderdelen heeft het nut voor het totaal plaatje omdat je toch jouw kunstwerk zo optimaal mogelijk wilt laten zien. Op de andere onderdelen is het imo niet echt nuttig maar dan lees ik het ook gewoon. ;) Erger zijn die topics waar niet normaal Nederlands geschreven wordt, waar je na 4x lezen nog niets van begrijpt.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 11:49

Waarom over gaan op een vormloze mobiele versie als er een veel mooiere duidelijkere originele pagina is die ook prima wil laden? Toch niet voor die enkele user die je tegen komt met zo'n onderschrift?

Ik heb een telefoontje en een tablet, maar echt geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om de mobiele versie te gaan gebruiken. Helemaal niet nodig :o . Een tablet kan de gewone website prima aan, en mijn telefoon eigenlijk ook (maar ik heb ook een kingsize telefoon dus dat kan ook daaraan liggen, samsung galaxy note).

Voor degenen die er last van hebben even de vraag, trekt het voor jullie de pagina nog uit verband als een tekst ipv links, helemaal rechts uitgelijnd staat? als het voor mobiele bokkers vervelend is dan haal ik bij wijze van spreken vandaag nog de opmaak uit mijn onderschrift. Want een beetje rekening houden met elkaar, kan natuurlijk altijd :j

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 11:55

De oplossing is er: Je kan onderschriften uitzetten.

Dan hoef je ze niet meer te lezen! :D

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:00

Telpeva schreef:
Voor degenen die er last van hebben even de vraag, trekt het voor jullie de pagina nog uit verband als een tekst ipv links, helemaal rechts uitgelijnd staat?

Jij hebt netjes [ right] gebruikt toch? Hier rekt het in elk geval niet uit op welk formaat dan ook (firefox/chrome.) Niet getest met echte mobile / tablet overigens, alleen een aangepast formaat.

magda_90

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 12:54

Telpeva schreef:
Waarom over gaan op een vormloze mobiele versie als er een veel mooiere duidelijkere originele pagina is die ook prima wil laden? Toch niet voor die enkele user die je tegen komt met zo'n onderschrift?

MB besparing en ik hoef zo niet onnodig in te zoomen bij iedere pagina. :Y)
Voor de onderschriften doe ik het niet hoor, daar heb ik tot nu toe geen last van. Ook niet via de desktop versie eerlijk gezegd. :')

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-13 14:06

Ohja natuurlijk, was ik vergeten :+ ik heb alleen via wifi internet, dus hoef me nooit zo met de mb's bezig te houden maar ik kan het me nu inderdaad wel heel goed voorstellen :j

Shadow, de mijne staat inderdaad met [ right ] aan de andere kant, en ik ben blij dat niemand er last van heeft, dan kan ik hem lekker zo laten staan.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-13 15:40

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 17:44

Ik zie daar helemaal geen onderschrift staan FLoor, maar wellicht is dat al aangepast?

Voor de rest heb ik het even nagevraagd: in de forumversie die we nu gebruiken is het niet aan te passen, als je een onderschrift tegenkomt wat te lang is kun je daar zoals Neonlight hierboven al aangegeven heeft een melding bij de mods van maken. In de nieuwe versie van de forumsoftware, zal dit automatisch al geregeld zijn.

Floor_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-13 21:27

Is al aangepast inderdaad, een mod zal haar wel hebben aangesproken. En heb er geen screenshot van gemaakt...

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 04:10

Ik heb daar echt nog nooit last van gehad? Ik heb ook geen 'enters' in m'n onderschrift, maar bij mij staat alles gewoon op z'n plek??